Zgodzę się z opinią poprzedników, moim zdaniem mag jest do buffa. Dlaczego?
Kiedy zmieniłem na klasę maga na zwykłym bescie byłem zupełnie nie przygotowany do grania magiem i moje eq nie było jakieś niesamowite. U mnie, jak i kilku innych graczy przyjęło się, że kiedy jakiś item na +9 ma więcej niż 50 danej statystyki to jest to naprawdę dobry item. W moim przypadku o ile dobrze pamiętam większość mojego setu miała inteligencję w okolicach 45 punktów, do tego talizmany które miały ponad 20 inty każdy. Tym sposobem nie mając nawet 500 inteligencji biłem sobie kręgiem VI max 25k.
Obecnie z wykokszonym setem, prawie najlepszą możliwą runą uderzyłem coś w granicach 12-13k. Jak więc można zauważyć, dmg został zmniejszony praktycznie o połowę.
No i teraz rodzi się dosyć ciekawa sytuacja, bo tak jak zawsze mag był według mnie zbyt op i bił zbyt dużo tak teraz stał się nieco... useless?
Oczywiście, to 13k to i tak sporo biorąc pod uwagę że sam grając wojownikiem z miecza uderzyłem tylko 7k, ale należy dodać tego że:
-mag musi być stale zaopatrzony w manę, jej brak sprawia że ta klasa zupełnie nic nie zrobi. Biorąc pod uwagę, że poprzednio na zrobienie jakiegoś epic bossa zużywałem jakieś 700-800 many (czasem mniej, jak wiemy dmg maga był losowy) tak teraz ta liczba prawie się podwoi!
-klątwy mają wspólne cd tak więc bossy takie jak Baal które stale trzymają się pleców gracza stały się dużo trudniejsze.
-serwer ogólnie stał się trudniejszy przez zmniejszenie cd błogosławieństwa, wcześniej było to 2 min dla b3, 3 min dla b2 i 5 min dla b1. Obecne cd wyglądają tak: 3 min dla b3, 4 min dla b2 i 5 min dla b1.
Co prawda w zamian niby dostaliśmy totemy nieśmiertelności, ale będąc szczerym-ten totem to co najmniej kilka dni farmienia, a w momencie gdy mamy na serwerze bossy które biją nawet po 4 paski hp, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo że nie graczu nie uda się na czas wziąc do ręki totemu i tak naprawdę nic mu nie da.
W związku z powyższym uważam, że mag dostał należytego ale zbyt mocnego nerfa; jak dla mnie powinny być przeprowadzone testy dmg maga które doprowadzą jego dmg do jakiejś spoko wartości.
(01-December-2021 19:29:25)Monster napisał(a): [ -> ]Wszystko wskazuje że buff maga jest po prostu potrzebny, szczerze byłem bardzo zaskoczony jak szybki znerfil all runy i zrobil jakieś stale obrazenia niz losowe, moim zdaniem tyle ile na bescie ogolnym się biło to była zasługa miesięcy farmienia i tylko 2 osoby w legalny sposób tyle uderzyły ;d. Proponuje o powrót starego systemu run (czyli zreka też się liczy na dmg). I jeżeli stary dmg wróci czyli np ja co miałem all seta ponad 50 inty + jak i mega AH, które były najlepszymi na serwie i biłem bez zwoju dmg 30k to moim zdaniem zasłużony dmg był ;d
niedoczekanie dla NoHandow, starego systemu na pewno nie bedzie. Nad jakims drobnym bufem mozna myslec i to tyle, pomijajac ze nie przedstawiles zadnego sensownego argumentu i porownujesz dmg male do dmg magicznego ktory jest obszarowy.
Rozumiem ze czesc sorcow bez skilla dalejby chcialo one hitowac moby na wyzszych lvlach aby sie nie narobic, ale nic takiego na pewno sie nie pojawi, Mag dostal bardzo wiele bufow na rebornie zwiazanych z wykorzystaniem many, od lepszych renegeracji, po lepsze wykorzystanie fontan na expowiskach z ktorych bedzie mogl korzystac, po lepsze eq wzmagajace mane i inteligencje az po manashielda ktory w jego przypadku bedzie najefektywniejszy.
30k dmg runa obszarowa to jakis niepowazny zart ktory wyszedl mi przypadkiem bo nieudolnej aktualizacji w efekcie czego one hitowal praktycznie kazde moby na expowiskach, rozumiem ze nieudolni magowi dalej by chcieli taki system ale drugi raz taki blad sie nie pojawi.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]No i teraz rodzi się dosyć ciekawa sytuacja, bo tak jak zawsze mag był według mnie zbyt op i bił zbyt dużo tak teraz stał się nieco... useless?
żadne "zawsze" a od jednej z ostatnich aktualizacji dmg.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]-serwer ogólnie stał się trudniejszy przez zmniejszenie cd błogosławieństwa, wcześniej było to 2 min dla b3, 3 min dla b2 i 5 min dla b1. Obecne cd wyglądają tak: 3 min dla b3, 4 min dla b2 i 5 min dla b1.
Głupota i farmazon mordeczko, serwer jest o wiele latwiejszy
a) znacznie wiecej ulepszonych setow
b) multum nowych broni dla high lvl
c) lepsze klejnoty
d) totemy ochrone
e) rzucane mikstury many
f) ostateczne bronie lepsze od setu/broni niesmiertelnych
g) lepsze respy na expowiskach
h) ułatwione/naprawione niektore moby/skille/mapy jak np azmodan
ty na swój argument odnosnie utrudnien masz jedynie cooldown blogo o 1 min dłuższy, wiec to śmiech aby to porównywac do benefitów jakie zostały dodane.
(01-December-2021 21:00:57)Admin napisał(a): [ -> ] (01-December-2021 19:29:25)Monster napisał(a): [ -> ]Wszystko wskazuje że buff maga jest po prostu potrzebny, szczerze byłem bardzo zaskoczony jak szybki znerfil all runy i zrobil jakieś stale obrazenia niz losowe, moim zdaniem tyle ile na bescie ogolnym się biło to była zasługa miesięcy farmienia i tylko 2 osoby w legalny sposób tyle uderzyły ;d. Proponuje o powrót starego systemu run (czyli zreka też się liczy na dmg). I jeżeli stary dmg wróci czyli np ja co miałem all seta ponad 50 inty + jak i mega AH, które były najlepszymi na serwie i biłem bez zwoju dmg 30k to moim zdaniem zasłużony dmg był ;d
niedoczekanie dla NoHandow, starego systemu na pewno nie bedzie. Nad jakims drobnym bufem mozna myslec i to tyle, pomijajac ze nie przedstawiles zadnego sensownego argumentu i porownujesz dmg male do dmg magicznego ktory jest obszarowy.
Rozumiem ze czesc sorcow bez skilla dalejby chcialo one hitowac moby na wyzszych lvlach aby sie nie narobic, ale nic takiego na pewno sie nie pojawi, Mag dostal bardzo wiele bufow na rebornie zwiazanych z wykorzystaniem many, od lepszych renegeracji, po lepsze wykorzystanie fontan na expowiskach z ktorych bedzie mogl korzystac, po lepsze eq wzmagajace mane i inteligencje az po manashielda ktory w jego przypadku bedzie najefektywniejszy.
30k dmg runa obszarowa to jakis niepowazny zart ktory wyszedl mi przypadkiem bo nieudolnej aktualizacji w efekcie czego one hitowal praktycznie kazde moby na expowiskach, rozumiem ze nieudolni magowi dalej by chcieli taki system ale drugi raz taki blad sie nie pojawi.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]No i teraz rodzi się dosyć ciekawa sytuacja, bo tak jak zawsze mag był według mnie zbyt op i bił zbyt dużo tak teraz stał się nieco... useless?
żadne "zawsze" a od jednej z ostatnich aktualizacji dmg.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]-serwer ogólnie stał się trudniejszy przez zmniejszenie cd błogosławieństwa, wcześniej było to 2 min dla b3, 3 min dla b2 i 5 min dla b1. Obecne cd wyglądają tak: 3 min dla b3, 4 min dla b2 i 5 min dla b1.
Głupota i farmazon mordeczko, serwer jest o wiele latwiejszy
a) znacznie wiecej ulepszonych setow
b) multum nowych broni dla high lvl
c) lepsze klejnoty
d) totemy ochrone
e) rzucane mikstury many
f) ostateczne bronie lepsze od setu/broni niesmiertelnych
g) lepsze respy na expowiskach
h) ułatwione/naprawione niektore moby/skille/mapy jak np azmodan
ty na swój argument odnosnie utrudnien masz jedynie cooldown blogo o 1 min dłuższy, wiec to śmiech aby to porównywac do benefitów jakie zostały dodane.
Kiedy jest szansa na buff dmg maga? Mozna go dzisiaj zbufowac a jutro po restarcie sie potestuje. A tak powiem buff maga powinien wynosic 100% wiecej dmg wtedy mag z srtem niesm i runami 5 by bil chociaz te 5k

oczywiscie ze nie.
I ostatecznie smieszy mnie troche ten fragment:
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]W związku z powyższym uważam, że mag dostał należytego ale zbyt mocnego nerfa; jak dla mnie powinny być przeprowadzone testy dmg maga które doprowadzą jego dmg do jakiejś spoko wartości.
nie wiem czy wiesz kendal ale zapisales sie na betatesty zeby takie rzeczy testowac i masz do tego pelny dostep wiec nie wiem co ci szkodzi na przeszkodzie.
@topic
zadne runy na poziomie 1-4 NA PEWNO buffow nie wymagaja gdyz byly testowane w boju na raodnomowych setach ktore na danych lvlach/expowiskach byly do zdobycia
runa 5 poziomu tez wydaje mis ie ze takiego bufa nie powinna dostawac, te ostateczne na poziomie 6 mozna zbufowac w random zakresie o max 20% i to tyle.
Wasze propozycje sa nedzne gdy piszecie je na pałe nie prowadzac zadnych testow, ja takowe przeprowadzlem na random lvlach i random expowiskach i uwazam ze sa takie jak powinny byc, jesli uwazacie inaczej przedstawcie dowody argumenty a nie "ja kiedys bilem 30k teraz bije 15k co jest?" bo to jakas komedia oparta na błedzie aktualizacji, a nie jakikolwiek sensowny argument.
W tawernie dodano mozliwosc zakupu stackowania mikstur
na warp kowal skonczono mozliwosc craftingu setow za przedmioty handlowe - przedmioty wywazane z cisowym - mozecie potestowac.
(01-December-2021 21:10:29)Monster napisał(a): [ -> ] (01-December-2021 21:00:57)Admin napisał(a): [ -> ] (01-December-2021 19:29:25)Monster napisał(a): [ -> ]Wszystko wskazuje że buff maga jest po prostu potrzebny, szczerze byłem bardzo zaskoczony jak szybki znerfil all runy i zrobil jakieś stale obrazenia niz losowe, moim zdaniem tyle ile na bescie ogolnym się biło to była zasługa miesięcy farmienia i tylko 2 osoby w legalny sposób tyle uderzyły ;d. Proponuje o powrót starego systemu run (czyli zreka też się liczy na dmg). I jeżeli stary dmg wróci czyli np ja co miałem all seta ponad 50 inty + jak i mega AH, które były najlepszymi na serwie i biłem bez zwoju dmg 30k to moim zdaniem zasłużony dmg był ;d
niedoczekanie dla NoHandow, starego systemu na pewno nie bedzie. Nad jakims drobnym bufem mozna myslec i to tyle, pomijajac ze nie przedstawiles zadnego sensownego argumentu i porownujesz dmg male do dmg magicznego ktory jest obszarowy.
Rozumiem ze czesc sorcow bez skilla dalejby chcialo one hitowac moby na wyzszych lvlach aby sie nie narobic, ale nic takiego na pewno sie nie pojawi, Mag dostal bardzo wiele bufow na rebornie zwiazanych z wykorzystaniem many, od lepszych renegeracji, po lepsze wykorzystanie fontan na expowiskach z ktorych bedzie mogl korzystac, po lepsze eq wzmagajace mane i inteligencje az po manashielda ktory w jego przypadku bedzie najefektywniejszy.
30k dmg runa obszarowa to jakis niepowazny zart ktory wyszedl mi przypadkiem bo nieudolnej aktualizacji w efekcie czego one hitowal praktycznie kazde moby na expowiskach, rozumiem ze nieudolni magowi dalej by chcieli taki system ale drugi raz taki blad sie nie pojawi.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]No i teraz rodzi się dosyć ciekawa sytuacja, bo tak jak zawsze mag był według mnie zbyt op i bił zbyt dużo tak teraz stał się nieco... useless?
żadne "zawsze" a od jednej z ostatnich aktualizacji dmg.
(01-December-2021 19:45:03)Kendal555 napisał(a): [ -> ]-serwer ogólnie stał się trudniejszy przez zmniejszenie cd błogosławieństwa, wcześniej było to 2 min dla b3, 3 min dla b2 i 5 min dla b1. Obecne cd wyglądają tak: 3 min dla b3, 4 min dla b2 i 5 min dla b1.
Głupota i farmazon mordeczko, serwer jest o wiele latwiejszy
a) znacznie wiecej ulepszonych setow
b) multum nowych broni dla high lvl
c) lepsze klejnoty
d) totemy ochrone
e) rzucane mikstury many
f) ostateczne bronie lepsze od setu/broni niesmiertelnych
g) lepsze respy na expowiskach
h) ułatwione/naprawione niektore moby/skille/mapy jak np azmodan
ty na swój argument odnosnie utrudnien masz jedynie cooldown blogo o 1 min dłuższy, wiec to śmiech aby to porównywac do benefitów jakie zostały dodane.
Kiedy jest szansa na buff dmg maga? Mozna go dzisiaj zbufowac a jutro po restarcie sie potestuje. A tak powiem buff maga powinien wynosic 100% wiecej dmg wtedy mag z srtem niesm i runami 5 by bil chociaz te 5k 
poza tym praktycznie juz tyle bije, zakladajc randomowy set niesmiertelny, bez ulepszeń na + POSIADAJAC 75 lvl (Bez dodatkowych ksiag skilli etc) wkladajc wszystko wylacznie w inteligencje i nie posidajac ZADNYCH TALIZMANOW bije z kregu okolo 4 tys.
Gdybym wzial talki to nawet setu bym nie musial ulepszac aby te 5k dobic.
Spoko banan jak buffa bie chcesz zrobic to chociaz napraw runy bo czasami nie wchodzi dmg a i cd run znerf z 3s na 1s najlepiej wtedy nie bedzie takiego czegos ze mag walnie 5k dmg a woj w tym czasie 10k dmg bo woj nie ma cd na uzywanie miecza xd
Na /warp kowal nie ma npc, który odpowiada za craftowanie nowych przedmiotów.
(02-December-2021 13:12:01)Monster napisał(a): [ -> ]Spoko banan jak buffa bie chcesz zrobic to chociaz napraw runy bo czasami nie wchodzi dmg a i cd run znerf z 3s na 1s najlepiej wtedy nie bedzie takiego czegos ze mag walnie 5k dmg a woj w tym czasie 10k dmg bo woj nie ma cd na uzywanie miecza xd
COOLDOWN 1 SEK dla run obszarowych co biją po 10+ mobów na raz i porównuje to do ataku mieczem w zwarciu xD nawet nie mam siły tego komentować, już nie będę silił się na oczywiste argumenty jak czytam takie farmazony, niech inni Ci wyjaśnią bo ja nie mam siły, po prostu jesteś no handem i już nie podejmuje z tobą żadnych dyskusji w zakresie sorca bo szkoda na to czasu, grałeś nim bo był niezbalansowany, teraz gdy został osłabiony masz problemy bo nie potrafisz inaczej grac xX
problem z tymi niewchodzącymi hitami spróbujcie nagrać w 2 jakiś lokacjach, a będę szukał przyczyny - możliwe że antycheat.
(01-December-2021 19:29:25)Monster napisał(a): [ -> ]Wszystko wskazuje że buff maga jest po prostu potrzebny, szczerze byłem bardzo zaskoczony jak szybki znerfil all runy i zrobil jakieś stale obrazenia niz losowe
Widać że do tej chwili dalej nie rozumiesz co się zmieniło w zakresie stałych obrażeń, a nie zmieniło się tu nic co by wpływało na nerf, prócz faktu że:
1) runa A) i runa B) na poziomie 5 może mieć inną wartość na rynku z uwagi na rozny dmg stały (wiadomo im blizej perfa tym drozsza).
2) latwiej jest ocenic wywazyc graczom jaki build ile zadaje, bo przy random dmg nikt nie mial pojecia gdy czy jego set cokolwiek wgl zmienia gdy zakres dmg'u oscylowal np w 3000-6000.