MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] BetaTesty - Reborn RPG - Błędy/Zgłoszenia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
- amulet leczenia II i III maja wspolny cd, nwm jak jest z I bo braklo mi kasy na zakup (przed ostatnią poprawką cd miały osobne).
- sprawdzic czy mieso cmentarnej hieny na pewno dropi, jeśli tak proszę o podanie % bo ja troszkę ich zabiłem i nic...

[Obrazek: t55uafE.png]

- nie wiem dlaczego dostaje po 7 many przy regeneracji na wojowniku (wszystko zależy od tego jak wyglada wzór, bo jestem vipem wiec mam mane x2 podstawowo klasa woja dostaje 1 wiec, jesli mnozy się razem z wieza magow to i tak powinnem dostac 6, a jeśli wieża magów nie jest brana pod uwage przy mnożniku to powinno wyjść 4 many [żden zwój many nie był odpalony).

Co najciekawsze po odpaleniu zwoju many +30% zacząłem dostawać po 5 pkt...
(28-November-2021 23:55:40)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]- amulet leczenia II i III maja wspolny cd, nwm jak jest z I bo braklo mi kasy na zakup (przed ostatnią poprawką cd miały osobne).

celowo to zmienilem wczoraj wlasnie na wspolny cooldown, blogo jest jedyna rozdzka ktora ma osobny na kazdym poziomie.

nikt w koncu nie biega z 3 amuletami leczenia, 3 klatwami czy 3 rozdzkami wiatru
(28-November-2021 20:21:39)QwarceQ napisał(a): [ -> ]-W podmuchu I jest napisane że można używać go co 5 sekund a możemy użyć po 10 sekundach, to samo w przypadku podmuchu II tylko możemy używać co 8 sekund.
-Na /warp kowal jest napisane, że możemy ulepszyć item maxymalnie 9 razy a już od długiego czasu mamy możliwość ulepszania przedmiotów na +10 https://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=5SQ1
-U akary jest napisane, że możemy zidentyfikować talizmany jednak teraz mamy możliwość identyfikowania siekier, zwoji i ksiąg hazardowych.
-Na spawnie i pod komendą /vip jest napisane że zestaw vipa jest co 24h a od jakiegoś czasu jest on co 15 dni https://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=CIVT
-Jak zrobimy aukcje ktoś zalicytuje i wyjdzie z serwera a nikt go nie przebije licytacja zatrzymuje się i ciągle wyświetla się, że jedna osoba prowadzi aukcje. https://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=Q9HC

bo masz stare rozdzki nowe maja takie parametry jak powinny.

reszta fixed

a co do aukcji to testowalismy to i powinno normalnie zabrac kase i zakonczyc aukcje - ale mozemy dzis przetestowac.
(29-November-2021 01:51:08)LordofLanzarote napisał(a): [ -> ]- sprawdzic czy mieso cmentarnej hieny na pewno dropi, jeśli tak proszę o podanie % bo ja troszkę ich zabiłem i nic...

[Obrazek: t55uafE.png]

- nie wiem dlaczego dostaje po 7 many przy regeneracji na wojowniku (wszystko zależy od tego jak wyglada wzór, bo jestem vipem wiec mam mane x2 podstawowo klasa woja dostaje 1 wiec, jesli mnozy się razem z wieza magow to i tak powinnem dostac 6, a jeśli wieża magów nie jest brana pod uwage przy mnożniku to powinno wyjść 4 many [żden zwój many nie był odpalony).

Co najciekawsze po odpaleniu zwoju many +30% zacząłem dostawać po 5 pkt...
podkrecilem bo byl 1% juz jest 10%
wieza magow niczego nie mnozy a dodaje pojedyncze punkty many +2 punkty i tyle.

Jako wojownik z vipem dostajesz 2 punkty many wiec 2 + bonus z klanu + zapewne odpalony zwoj regerneracji many (99%) ktory dodaje +3 dodatkowe punkty to lacznie 7 punktow.

Zwoj daje 3 punkt a nie 2 bo zwoj many +50 daje 2 punkty zwoj many +30 daje 1 punkt.
Smiga jak nalezy.

To samoi w przypadku gdy odpaliles zwoj +30 +2 za woja i vipa +2 za klan +1 za zwoj many = 5.
Ogolnie to mialem kupiony skin nr 11 w krawca a dzis jak wbijam to sie magicznie zmienil na jakis inny
https://imgur.com/a/7KydZJt
bywa, skiny jak to skiny nie dają gwarancji wyglądu na stałe, jak właściciel premki go zmieni to zacznie wyglądać inaczej.
Witam,

Wracam do tematu Maga... otóż zauważyłem parę błędów związanych runami jak i prośba o buffa ogólnego dmg Maga.

Zacznę od statystyk - https://imgur.com/a/SDiWJed
Posiadam jak widać dużo inty mając set tal rasha jak i dobre mega anihilusy pod inteligencję, posiadam również krag z max obrażeniami czyli +300.

Teraz opiszę jedną sprawę - czasami nie wchodzi dmg run maga, jak jestem na expowiskach to jak leci na mnie grupka mobów to nie zadaję ani jednemu dmg a uderzam z runy obszarowej - krag 6 z maxymalnymi obrażeniami... . Tak przypomnę że również czasami dmg nie wchodzi z pozostałych run.. co jest śmieszne dosyć.

Kolejna sprawa to dmg, który również jest dość mały jak na ilość inteligencji, którą posiadam. A więc nie będę pisał ile z każdej runy bije bo to się po prostu nie opłaca. Do testu użyłem set tal rasha z klejnotami jaki i ulepszonym na +3 (set daje +100 inty/zreki/sily) więc posiadam wiecej inty już na ulepszonym secie nieśmiertelnych na +9 jakby nie było..

Proponuję o ponowny test run maga względem expowisk jak i seta nieśmiertelnych jak i run 4/5...
Globalnie zwiększyć dmg maga - po testach można wywnioskować ile. Ja proponuję o wzrost globalnego dmg o 100%. Wtedy Mag na niższym poziomie będzie miał sens.. (już nie będę pisał o tym jakby nie było ze np mam set nieśm na +3 jak i runy 5 to bede bil z 5k wiec xd, np palek z miecza +3 tyle walną xd).

Teraz powiem tak, każda klasa z bardzo dobrym ekwipunkiem bije tyle samo również i mag. Najlepszy palladyn na testach bije wiecej z miecza niz mag z runy VI jaki bardzo dobrymi talkami... Mag posiada mane, o która musi się troszczyć.
Nie wspomnę o tym aby zdobyć runkę VI maga z bardzo dobrymi obrażeniami to cud względem np run palka... Szczerze zanim ten dmg się nie zmieni to totalnie mag jest useless na edycji

Na expowisku 40 czasami moby respią się pod ziemią
Z tym magiem monster ma racje, niby przy bardzo dobrym eq mag dalej walnie więcej kręgiem VI czyli chyba najsłabszą runą maga od takiego paladyna czy wojownika, jednak DPS paladyna i wojownika w tym przypadku jest już dużo większy od dobrego maga np. Na bescie bez zwoju dmg i runy paladyna biłem po 9k hitem co daje 18k na sekunde a to już jest spora różnica a mag potrzebuje 3 sekund do użycia run.
Plus maga jest taki że tym kręgiem czy chmurą może walić i uciekać, musimy wziąć też pod uwagę to że teraz trzeba mieć dużego farta, żeby dropnąć dobrą rune V czy VI. Paladyn ma spoko runę czyli tarcze a ona na poziomie VI powoduje to, że baal zamiast 7 serc bije nam po 1 a epic bossy po 0.5 albo 1 serce, wojownik też ma git runę która może odrzucić nawet Legendarne bossy. Więc po przeanalizowaniu tego wszystkiego, mag jest teraz dużo gorszy od pozostałych klas.
Wszystko wskazuje że buff maga jest po prostu potrzebny, szczerze byłem bardzo zaskoczony jak szybki znerfil all runy i zrobil jakieś stale obrazenia niz losowe, moim zdaniem tyle ile na bescie ogolnym się biło to była zasługa miesięcy farmienia i tylko 2 osoby w legalny sposób tyle uderzyły ;d. Proponuje o powrót starego systemu run (czyli zreka też się liczy na dmg). I jeżeli stary dmg wróci czyli np ja co miałem all seta ponad 50 inty + jak i mega AH, które były najlepszymi na serwie i biłem bez zwoju dmg 30k to moim zdaniem zasłużony dmg był ;d

Tak przypomnę nie sugerować się rekordem maga na bescie bo to udezyłem na zwoju dmg jak i siedziałem tam całe 30min aby tyle uderzyć, a i tam dmg maga był losowy więc to było na - maga i wychodzi na to że kto farmił ten miał, kto był leniem bił 15k

Jeżeli to wróci to (stary dmg i sory że się powtarzam) to można ogólny dmg maga znerfić o jakieś 20% - wtedy mag dalej bedzie dobry ale jak ktoś już spedzi pare miesiecy na farmie (zasłużenie powiedział bym).

Inna opcją jest o buff obecnego dmg maga o 100% jak i o lekki buff run obszarowych.
Np z kregu 6 i ponad 500 inty bije obecnie 8k to będe udeżał 16k stale i już można myśleć nad jakimś tam sesem użytkowania klasy..
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Przekierowanie