MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Balans?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
@up
Nagrywanie filmu nie ma sensu, musiałby trwać minimum z 5h, żeby zaprezentować wszystkie niezbędne mechaniki (a i tak na końcu ktoś powie "ej! to jest ustawione!").
Jeżeli już to właściciel sam powinien zagrać na trybie, pod zmienionym nickiem, i w ten sposób przekonać się, jak wygląda sytuacja.
Nie da się go przekonać ale powodzenia. Gra zawsze archem, zestaw vip i mówi że balans jest dobry. Też jestem tego zdania żeby sam zagrał podstawowymi klasami bez boskich.
(29-April-2021 22:50:16)Gryfcio napisał(a): [ -> ]Nie gram na wvsp , ale moze cos dodam od siebie odnosnie p2w a glebiej o kupowaniu $ za $.
Co wy na to zeby wprowadzić tzw "questy"
np: za zabicie np 10 endermanow dostawalo by sie 10000$ (przykład)

Bo aktualnie jest $ tylko za level, chyba ze cos sie zmienilo.Nie liczac uslug premium
Questy byly by i dla wojownikow i dla potworów.

Przykładowe questy dla potworów
zniszcz 10 kawałków swiątyni Nagroda 5k ( przyklad)
zabij 10 graczy nagroda 3k (przyklad)
Przykladowe questy dla graczy
Zjedz 30 ciast nagroda 1k
Zabij 30 zombie nagroda 2k
Zabij 20 endermanow nagroda 6k
wylacz 10 portali nagroda 10k
itp

Mysle ze wtedy gracze mieli by jakieś szanse dorobić sie na te klasy typu archanioł i te inne jakies.Nie mialby boskich bo sa one tylko do kupienia za real $ i watpie by sie to zmienilo, postacie maja chyba i tak nienajgorsze bronie wiec mieli by nawet w miare fajny sprzecior bez kupowania boskich
Zgadzam się z Tobą, rundy mogły by stać się wtedy znacznie Ciekawsze i gracze mieliby jednak większe szanse na uzbieranie na tym trybie rzeczy, na które normalnie by po prostu nie mieli by większych szans zarobić. Sam ImHexa w swoim legendarnym watku (chyba balans trybu v2) wypowiedzial sie jak ciezko jest graczom NORMALNIE zarobic na takie itemsy.

(29-April-2021 22:50:16)Gryfcio napisał(a): [ -> ]Nie gram na wvsp , ale moze cos dodam od siebie odnosnie p2w a glebiej o kupowaniu $ za $.
Co wy na to zeby wprowadzić tzw "questy"
np: za zabicie np 10 endermanow dostawalo by sie 10000$ (przykład)

Bo aktualnie jest $ tylko za level, chyba ze cos sie zmienilo.Nie liczac uslug premium
Questy byly by i dla wojownikow i dla potworów.

Przykładowe questy dla potworów
zniszcz 10 kawałków swiątyni Nagroda 5k ( przyklad)
zabij 10 graczy nagroda 3k (przyklad)
Przykladowe questy dla graczy
Zjedz 30 ciast nagroda 1k
Zabij 30 zombie nagroda 2k
Zabij 20 endermanow nagroda 6k
wylacz 10 portali nagroda 10k
itp

Mysle ze wtedy gracze mieli by jakieś szanse dorobić sie na te klasy typu archanioł i te inne jakies.Nie mialby boskich bo sa one tylko do kupienia za real $ i watpie by sie to zmienilo, postacie maja chyba i tak nienajgorsze bronie wiec mieli by nawet w miare fajny sprzecior bez kupowania boskich
Zgadzam się z Tobą, rundy mogły by stać się wtedy znacznie Ciekawsze i gracze mieliby jednak większe szanse na uzbieranie na tym trybie rzeczy, na które normalnie by po prostu nie mieli by większych szans zarobić. Sam ImHexa w swoim legendarnym watku (chyba balans trybu v2) wypowiedzial sie jak ciezko jest graczom NORMALNIE zarobic na takie itemsy.
@up
Z tymi questami i tak chyba nie wypali, odsyłam do wątku ->
http://mineserwer.pl/Temat-Upgrady-WVSP-...#pid438635
Jak z niego wynika:
Admin napisał(a):Questow na pewno zadnych nie bedzie
Co nie zmienia faktu że pomysł jest ciekawy, problemem tylko jest to, że ingeruje w ekonomię, a to zazwyczaj jest drażliwy temat ;s
No dobra ale zwracam się do Ciebie z uprzejmą prośba Szybki Bananie, królu tego o to forum. Gdyby zrobić takie drobne questy, które głównie skupiały by się na POCZĄTKUJĄCYCH GRACZACH, byłyby one jakieś prymitywne (PRZYKŁADOWO; zabij piętnaście endermanów, nagroda za to 100s.) nieco pomogła by rozwinąć skrzydła początkującym graczom na tym trybie, urozmaiciła by ich początkową rozgrywkę by mogli się w to z początku wciągnąć. Przy czym nie ingerowała by jakoś specjalnie mocno w ekonomię tego trybu bo dla graczy bardziej zaawansowanych nie miały by one "większego sensu", byłyby nie opłacalne i nie wiele by im dawały, (gdyż gracze poczatkujący, aby uzbierać na początkowe itemy potrzebują oni znacznie mniej pieniędzy, niż zaawansowani gracze, którzy musza uzbierać przykładowo 40 000s na mrocznego rycerza)
balans jest ważniejszy od ekonomii chłopaki, jeżeli będziesz ginąć w 30s, to nie ważne czy zarabiasz 100$ czy 500$ wyjdziesz z trybu po 2 grach i nie zdobędziesz ani jednego killa, tych questów nie będziesz w stanie nawet wykonać bo gra skończy się po 2min od rozpoczęcia.
@up
Wystarczy go edytować i napisać [do usunięcia]
Chyba że chcesz po prostu odwołać to, co w nim napisałeś
Stron: 1 2 3
Przekierowanie