MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Upgrady WVSP - Dyskusja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Heja,


mozemy sobie wspolnie pokminic odnosnie tego jak system upgradow bedzie wygladac i co ma zawierac, zarys juz jest. Upgrade sprawi ze kolejny poziom danej klasy sprawi ze bedzie ona miala inne przedmioty lub inna ich ilosc.

Jaka? co? kto? gdzie?

mozemy sobie to wspolnie ustalic, z pewnoscia bedzie trzba zrobic to w formie kolejki
czyli aby odblokowac upgrade C trzba miec B zeby odblokowac B trzeba miec A.

Analogicznie jak upgrade /uprawnien ale nie per klasa tylko globalnie per serwer.

Tak wiec upgrady jakis wszechow czy hefow beda dosyc pozno w hierarchi.

Poki co zapraszam do prostej dyskusji moze ktos cos zaproponuje.


Przykladowy system ugpradów:

Upgrade 1)
Np. Budowniczy - +32 bloki Wzmocnione
koszt 1000$

Upgrade 2)
Np. Alchemik - Dodatkowe Mleko
Koszt 1000$


...

Upgrade 11)
Np. Krowka - Zwiekszony dmg od umiejetnosci X o X dmg.
Koszt 5000$



itd.


moze osobne upgrady pod potwory i osobne pod wojownikow, albo mix.
Jak dobrze rozumiem to będzie w stylu starego wvsp II, czyli przykładowo mamy 1 poziom zombie, później pigzombie i tak dalej? Jak tak to będzie strzał w dziesiątkę, choć przyznam, że na nowym wvsp nie gram, więc myślę, ze innym się to bardziej spodoba.
Nie mogę się doczekać upgradow. Myślę, że najlepiej będzie zrobić oddzielne dla potworów, oddzielne dla wojowników.
A co powiecie na to, aby upgrade'y do podstawowych klas (wojowników i potworów) nie były tylko dostępne za dolarki w grze. Mam na myśli jakiś system punktów osobno dla woj i pot, który będzie miał swoją górną granice. Czyli będziemy mogli zupgradeować, np 3 klasy podstawowe wojownika i 4 potwora za te punkty. To by była wręcz rewolucja na skalę trybu, bo wkońcu gracze mogli by coś na nim zdobyć/osiągnąć. Sposób ich zdobycia to już inna kwestia.
Pomysł jak najbardziej na +, jednak odnośnie tego +32 wzmocnione bloki dla budowniczego, tak, wiem że to przykład ale proponował bym coś innego niż bloki, bo mury w tej grze są już totalnie useless, a św już się nie obudowuje (przynajmniej tak powinno być).
(20-February-2021 23:17:42)bum35 napisał(a): [ -> ]A co powiecie na to, aby upgrade'y do podstawowych klas (wojowników i potworów) nie były tylko dostępne za dolarki w grze. Mam na myśli jakiś system punktów osobno dla woj i pot, który będzie miał swoją górną granice. Czyli będziemy mogli zupgradeować, np 3 klasy podstawowe wojownika i 4 potwora za te punkty. To by była wręcz rewolucja na skalę trybu, bo wkońcu gracze mogli by coś na nim zdobyć/osiągnąć. Sposób ich zdobycia to już inna kwestia.

Zbedne, dodatkowa niepotrzebna robota, wvsp jest juz i tak skomplikowane dla nieogarnietych graczy i nie widze sensu aby komplikowac je bardziej. Efekt i tak bedzie taki sam - gracze p2w beda miec latwiej od tych zwyklych. No chyba ze nagradzaloby sie wyłącznie za czas spędzony online i nic więcej co również jest głupie. Odpada.

@temat
Watek jest po to abyscie zaproponowali swoje pomysly/upgrady, chwalic pomyslu nie musicie bo juz zapowiadalem go od zawsze Wink
teraz sztuka jest madre przygotowanie jakis sensownych i wywazonych dodatkow.
(21-February-2021 12:19:04)Admin napisał(a): [ -> ]
(20-February-2021 23:17:42)bum35 napisał(a): [ -> ]A co powiecie na to, aby upgrade'y do podstawowych klas (wojowników i potworów) nie były tylko dostępne za dolarki w grze. Mam na myśli jakiś system punktów osobno dla woj i pot, który będzie miał swoją górną granice. Czyli będziemy mogli zupgradeować, np 3 klasy podstawowe wojownika i 4 potwora za te punkty. To by była wręcz rewolucja na skalę trybu, bo wkońcu gracze mogli by coś na nim zdobyć/osiągnąć. Sposób ich zdobycia to już inna kwestia.

Zbedne, dodatkowa niepotrzebna robota, wvsp jest juz i tak skomplikowane dla nieogarnietych graczy i nie widze sensu aby komplikowac je bardziej. Efekt i tak bedzie taki sam - gracze p2w beda miec latwiej od tych zwyklych. No chyba ze nagradzaloby sie wyłącznie za czas spędzony online i nic więcej co również jest głupie. Odpada.

To trochę fakt. Za co byśmy tutaj nie nagrodzili, gracze p2w zawsze zyskają na tym dużo więcej niż f2p.
Wpadłem jednak na pomysł, jak to rozwiązać.
O ile się orientuję, na wvsp miały pojawić się questy (niezwiązane z walką, polegające raczej na wytwarzaniu/używaniu różnych przedmiotów/skilli). Miał to być sposób na zdobycie $$$ dla graczy f2p (nie oszukujmy się, obecnie przeciętny gracz f2p wbija jeden lvl średnio w tydzień - a najtańsza klasa kosztuje 7k, czyli +-23lvle. Taki brak perspektyw na jakiekolwiek osiągnięcia na trybie skutecznie zniechęca do niego graczy, którzy nie zamierzają wydawać pieniędzy na grę).
Tak więc, questy te jak najbardziej powinny się pojawić, jednak z małą róźnicą - zamiast dolarów, będą dawały swego rodzaju "punkty", za które możemy kupić upgrady klas podstawowych; czyli coś, o czym wspominał @bum35, jednak w nieco prostszej postaci, i dające profit jedynie graczom f2p

@temat
Jak na razie, wymyśliłem upgrade do budowniczego.
Jak wiemy, posiada on przedmiot "Młot budowniczego". Zadaje on około 5 obrażeń (dla porównania, miecz wojownika zabiera 9). Chyba każdy zgodzi się ze mną, że budowniczy jest zdecydowanie najgorszą klasą na trybie, i jego jedynym zastosowaniem jest griefowanie gry poprzez zabudowywanie świątyni, tuneli etc.
Po zakupieniu upgrade, budowniczy podczas używania księgi miałby szansę na wytworzenie Młota Budowniczego (tak, jak jest obecnie).
I teraz: młot ten będzie miał niezmienione statystyki; otrzyma za to umiejętność pod prawym przyciskiem myszy - "uderzenie mocy" (wiem, nazwa beznadziejna, ale jest to jedynie nazwa robocza Wink ).
Co robiłby ten skill?
Po użyciu, odpychałby potwory dookoła gracza (w promieniu około pięciu kratek), nadając im jednocześnie efekt spowolnienia II na 5 sekund (coś a'la topór tyranów z WD).
Cooldown przedmiotu to (przykładowo) 20 sekund.
Skill taki dałby wojownikom f2p przeżycie ataku bossa (może go dzięki niemu odepchnąć, co da mu szansę na ucieczkę) bądź dużej grupy potworów.
Przedmiot otrzymałby pewną blokadę - mogliby go używać jedynie gracze z podstawowymi klasami.
Dzięki niemu, klasa budowniczy miałaby wreszcie jakiś sens - takie młoty mógłby również sprzedawać, na przykład za mikstury leczenia, ciasta czy zbroje.
@up
Questow na pewno zadnych nie bedzie. Upgrady to ostatni z wiekszych updatow do wakacji dla wvsp, pozniej co najwyzej kosmetyka/balance.
Efekt przy questach i tak taki sam bedzie jak przy poprzednim z twoich pomyslow. No chyba ze bylyby togowniane questy typu scraftuj to, wykop tamto. Bo questy typu zabij X takich czy wygraj X gier daja ten sam efekt co pomysl powyzej p2w>f2p. Szkoda czasu, a za takie gowno questy ktos nie bedzie dostawal kozackich upgradow.

Myslalem ze wieksze zaangazowanie odnosnie upgradow bedzie z waszej strony, ale skoro sie nie pali to ten temat tez bedzie mogl pare tygodni/miesiecy poczekac az sie dosztukuje cos sensownego. Realizuje go w czasie wolnym od RPG i pozostalych projektow.
Moje propozycje upgrade dla podstawowych klas potworów.

-zombie- cały set, obecnie ma tylko klatę i nogawice koszt 1000 $

-szkielet- mocniejszy łuk moc do ustalenia, dało by to większą możliwość uzyskania killa tą klasą koszt 2000 $

-wilk- zwiększyłbym mu ilość wilków do przyzwania ilość do ustalenia koszt 3000 $

-creeper- eksplozja koszt 4000 $

-pig zombie- dałbym mu stałą siłkę koszt 5000 $

-pająk- tu coś szalonego, dajmy mu podskok koszt 6000 $

-enderman- jedna potka niewidzialności na kilka sekund koszt 7000 $
(21-February-2021 12:19:04)Admin napisał(a): [ -> ]Efekt i tak bedzie taki sam - gracze p2w beda miec latwiej od tych zwyklych. Odpada.
Tu niestety, ale będę się kłócić. No offense.
Załóżmy, że gracz p2w ma 100% korzyści na trybie (po przez samo zakupienie boskich), a taki gracz f2p, ma tylko 40%. I jeżeli dodamy graczom p2w +20% korzyści to sprawi to, że mają oni przyjemniejszą rozgrywkę? No nie. Jest to dla nich dodatek, ale nie otrzymują oni jakiegoś mega boost'a jak w przypadku zakupienia boskich. Lecz natomiast z drugiej strony gdy takim graczom f2p dodamy +20% korzyści, czy dla nich gra będzie przyjemniejsza? NO CHYBA TAK! Co z tego, że p2winowcy coś dostaną, oni i tak mają wiele. Lepiej dodać coś dla tych co nie mają w teori nic.
Po za tym koncepcja ta dotyczy tylko PODSTAWOWYCH postaci, gdzie p2winowcy w większości grają postaciami boskimi lub bossami. W skrajnych przypadkach sięgają po profesje podstawowe, gdy nie mają cooldownu na postaciach premium.
Cytat: wvsp jest juz i tak skomplikowane dla nieogarnietych graczy i nie widze sensu aby komplikowac je bardzie
W gui chyba nie jest tak trudno opisać jak system by działał.
[Obrazek: image.php?di=VSAZ]
Mogę nawet sam własno ręcznie wkleić opis, a potem wystarczy go przekopiować na serwer Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie