Dmg kowadla jest analogiczny do dmg krowy, moge go zmienic na bardziej pasujacy do mlota - w sumie juz to zrobilem, mozecie testowac.
@offtopic
Upgrade Klas postaram się aby w lutym się pojawił a bynajmniej zeby był jego zarys, już bez samych upgradów, chodzi o sam kompatybilny system.
jesli chodzi o teleportacje to wpadlem tez na inny pomysl, zamiast przerabiac wszelkie mapy i kombinowac z barierami dam zabezpieczenie dla samego skillu ze nie bedzie dzialac na barrier bloki. IQ 300.
Gotowe update teleportu wprowadzony.
w sumie wszystko zrobione.
I tak beka, nikomu nie dogodzisz, balansu dla niektorych i tak nigdy nie bedzie wiec w duchu sie smieje z tych co zaczynaja zdania w tematach od slowa "balans" =]
https://prnt.sc/xhqm2c
Skoro zmiany zostały wprowadzone, pozostaje tylko zobaczyć, jak klasa spisuje się w grze

Jeśli nikt nie ma nic do dodania, to wątek do zamknięcia.
dlatego nie zamykalem, zebyscie sobie zdazyli sprawdzic dmg hefa
Myślę, że po wprowadzonej zmianie gra się o wiele lepiej niż wcześniej. Teraz hefajstos nie jest "op" klasą, która wszystkich rozwala i praktycznie nie ma z nim szans żaden boss. Zauważyłem, że coraz częściej bossy mają szansę z kimś kto gra tą profesją.
Oczywiście, że wiele graczy podchodzi sceptycznie do wprowadzonej aktualizacji, lecz jest tak tylko dlatego, ponieważ myślą, że jak mają jakąś klasę to ma być najlepsza. No niestety tak nie jest, każda klasa ma być wyważona. Dlatego też uważam, że hefajstos nadal jest dobrą klasą tylko trzeba umieć nią grać.
Damage, który wcześniej zadawała ta klasa był zdecydowanie za mocny, ponieważ rozwalał praktycznie każdego kto stanął na jego drodze lub zabierał większość jego hp. Teraz tak nie jest, klasą można sobie spokojnie i fajnie pograć, jednocześnie żeby strona wojowników jak i potworów miała szansę, wcześniej nie było to tak do końca możliwe. Dlatego też cieszę się, że ta zmiana została wprowadzona, ponieważ zadziała ona na korzyść i wojowników i potworów.
Wiec oznaczam jako rozwiazane.