MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Hefajstos
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
@Admin
Graczom nie chodzi o sam fakt posiadania umiejętności typu eksplozja, która zadaje ogromne obrażenia jednym kliknięciem, ale o sam styl gameplayu, który musi przybrać wojownik, aby walczyć z taką chmarą bossów - kampienie w niedostępnych miejscach/platformach. Przez to zwykłe potwory oraz niektóre bossy są useless (chyba, że szkielety na wojownika bez zbroi zadają 4 serca xD), bo nie mają jak zaatakowania takiego wojownika. A sytuacje takie są bardzo popularne, ponieważ zostaje wywierana presja w postaci niszczenia świątyni, co zmusza wojownika do zabicia zwykłych potworów, a bossy w tym czasie mają okazję zabić takiego wowjownika. Przez co drużyna potworów ma ból tyłka, bo nie ma jak zabić takiego wojownika ze względu na playstyle jaki on musi przyjąć.
Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi? Bo nie rozumiem co jest głównym tematem, hefajstos czy eksplozja?
Głównym tematem wątku jest oczywiście Hefajstos, co wynika z jego tytułu Smile
Sprawa eksplozji jest pośrednio związana z tematem, dlatego została tu poruszona.
(22-January-2021 14:39:15)iDarkness_ napisał(a): [ -> ]Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi? Bo nie rozumiem co jest głównym tematem, hefajstos czy eksplozja?

komentujący sami się gubią w zeznaniach i potrzebach, bawi mnie gdy dwie randomowe strony myślą że piszą o jednym, a dają przeczące sobie argumenty i propozycje Cool

no ale niestety to juz weszlo wielu w krew, ponarzekac, niczego sensownego nie zaproponowac i oczekiwać zmian na lepsze a najlepiej takich które będą strickte pod nich Smile
(22-January-2021 13:28:41)Admin napisał(a): [ -> ]
(22-January-2021 13:22:52)ImHexa napisał(a): [ -> ]Właśnie przeciwnie, na filmie Button spokojnie kampi sobie kille kowadłem i ucieka teleportacją, nie ma żadnych szans zabicia go.
no i prawidlowo, wytrzymal bardzo dlugo samemu dzieki swoim umiejetnoscia, nie mniej docelowo zginal, bez explozji ugralby z palcem w dupie, zreszta nie wiele brakowało aby nawet teraz sam ugrał.
Wynika z tego, że eksplozja jest jedynym skutecznym sposobem zabicia wojownika? Wszystkie inne umiejętności klas są po prostu zbyt słabe w stosunku do owych eksplozji.
Ale mniejsza.
Mówimy dokładnie o tym samym, o sytuacji pasowej, kiedy wojownik nie może zejść na dół bo natychmiastowo zginie, a z drugiej strony, jeśli gracz ten nie zeskoczy, bossy nie mają żadnych szans na zabicie go, gdyż może w nieskończoność czyścić świątynie, zadawać im ogromne obrażenia kowadłem i uciekać w bezpieczne miejsce.
Jeśli chodzi o propozycje, jakie mam zamiar przedstawić...
Nie, nie robimy ich pod siebie, co, moim zdaniem, widać. Zauważ, że gdybyśmy myśleli tylko o sobie, gdybyśmy, jak uważasz, chcieli być nieśmiertelni mając owe op klasy/przedmioty, zwyczajnie nie zrobilibyśmy nic w tej sprawie i ten wątek nigdy by nie powstał.
A mimo to, chcemy "coś" zmienić, by każdy na trybie miał możliwość normalnej gry, mimo, że zdajemy sobie sprawę, iż zmiany te będą przeciwko nam, i znerfia posiadane przez nas uprawnienia.
Moja pierwsza propozycja jest dosyć oczywista, jednak sama w sobie powinna przynajmniej w niewielkim stopniu zmienić sytuację. Mowa o prostym zwiększeniu cooldownu kowadła i teleportacji z 10 do 15 sekund. Zauważcie, że w tak krótkim czasie nie da się zniszczyć świątyni, a więc Hefajstos może czyścić ją bez przerwy, zabijając lub odrzucając próbujące ją uszkodzić moby. Zwiększenie cooldownu utrudni tę praktykę.
Kolejna sprawą jest damage kowadła. O ile się orientuję, wynosi on od jednego serca, do dwóch pasków życia gigantowi (który posiada odporność IV). Jest to moim zdaniem zbyt duży rozrzut. Owszem, czasem kowadło zabierze potworowi dwa-trzy serca, ale jest dużo bardziej prawdopodobne, iż zabije zwykłego potwora na jedno uderzenie. Tak samo wygląda sprawa z bossami; wielokrotnie spotykałem się z sytuacją, gdy warlock po uderzeniu kowadła traci 3/4 całego HP.
Do rzeczy, moją propozycją tutaj jest zmniejszenie maksymalnego damage kowadła, przy jednoczesnym zwiększeniu minimalnego. Wtedy nie będzie sytuacji, że Boss za 55k ginie na jedno uderzenie, a jednocześnie kowadło nie będzie zbyt mocno osłabione.
Ostatnia zmiana, jaką chcę zaproponować, jest stricte związana z jedną mapą - wężową twierdzą. Nad drugą świątynią mamy tam warstwę barier, która miała zablokować uciekanie archaniołom (co zresztą zrobiła skutecznie), jednak przy okazji zdecydowanie ułatwiła sytuację Hefajstosowi. Gracz taki może użyć kowadła, zeskoczyć na dół, po czym spojrzeć randomowo w górę i uciec teleportacją poza zasięg wszelkich potworów.
Mój plan jest taki, żeby dodac drugą warstwę barier. Wtedy, aby uciec teleportacją, trzeba będzie trafić w niewielki obszar zwykłych bloków wokół bariery, przez co nie będzie to już takie proste.
Będąc w temacie, rozważam zablokowanie budowania nad świątynią, bez limitu wysokości. Będzie to jednocześnie utrudnienie i ułatwienie dla wojowników. Dlaczego?
1. Nie będzie się dało zbudować platformy nad świątynią. Co za tym idzie, gracz posiadający kowadło nie będzie mógł skakać z niej bezpośrednio na bezbronne potwory w świątyni.
2. Ucieczka teleportacją będzie utrudniona, teraz trzeba będzie celować, zamiast po prostu klikać w górę.
3. Przy okazji, nie będzie się dało robić sufitów, które utrudniają grę wojownikom. Często jakiś troll lub nieogarnięty gracz robi dziesięciowarstwowy dach, przez co ucieczka ze świątyni jest bardzo trudna.
Zapraszam graczy do przedstawienia własnych propozycji.
Ze względu na to, że robienie platform stało się bardzo popularną taktyką na trybie to proponuję dodać coś, co będzie mogło dystansowo niszczyć bloki. Np można by dodać to do ataku zniszczenia, który posiada 70% bossów. 10% szans na zniszczenie bloku po trafieniu czaszką withera, można również zmniejszyć ten % wobec wzmocnionych bloków.
(22-January-2021 15:23:12)ImHexa napisał(a): [ -> ]Kolejna sprawą jest damage kowadła. O ile się orientuję, wynosi on od jednego serca, do dwóch pasków życia gigantowi (który posiada odporność IV). Jest to moim zdaniem zbyt duży rozrzut. Owszem, czasem kowadło zabierze potworowi dwa-trzy serca, ale jest dużo bardziej prawdopodobne, iż zabije zwykłego potwora na jedno uderzenie. Tak samo wygląda sprawa z bossami; wielokrotnie spotykałem się z sytuacją, gdy warlock po uderzeniu kowadła traci 3/4 całego HP.
Do rzeczy, moją propozycją tutaj jest zmniejszenie maksymalnego damage kowadła, przy jednoczesnym zwiększeniu minimalnego. Wtedy nie będzie sytuacji, że Boss za 55k ginie na jedno uderzenie, a jednocześnie kowadło nie będzie zbyt mocno osłabione.
ja tu nic dziwnego nie widze, masz szal bitewny to zadajesz podwojny dmg przez ulamek chwili wiec nie ma tu niczego niezwyklego. Oczekiwanie ze nagle system bedzie dzialal inaczej dla wyjatkowych przedmiotow nie moze miec miejsca. Oczywiscie oslabic same kowadlo w sobie mozna w kazdej chwili, ale nijak ma sie to do tego o czym piszesz, szczegolnie ze nie ma w tym skilu zadnego "zakresu" dmg.

Jesli chodzi o dodatkowa bariere nad swiatynie (czy moze nawet wystarczyloby pogrubic ja 2krotnie) to jasne, jesli jest taki problem przy hefajstosie to jak najbardziej warto.
(22-January-2021 16:27:04)bum35 napisał(a): [ -> ]Ze względu na to, że robienie platform stało się bardzo popularną taktyką na trybie to proponuję dodać coś, co będzie mogło dystansowo niszczyć bloki. Np można by dodać to do ataku zniszczenia, który posiada 70% bossów. 10% szans na zniszczenie bloku po trafieniu czaszką withera, można również zmniejszyć ten % wobec wzmocnionych bloków.

nad takim skillem myslalem jako upgrade dla pajaka, rzucanie enderperlami ktore moga rozwalic/oslabic roznego rodzaju bloki.
Cytat:1. Nie będzie się dało zbudować platformy nad świątynią. Co za tym idzie, gracz posiadający kowadło nie będzie mógł skakać z niej bezpośrednio na bezbronne potwory w świątyni.
2. Ucieczka teleportacją będzie utrudniona, teraz trzeba będzie celować, zamiast po prostu klikać w górę.
3. Przy okazji, nie będzie się dało robić sufitów, które utrudniają grę wojownikom. Często jakiś troll lub nieogarnięty gracz robi dziesięciowarstwowy dach, przez co ucieczka ze świątyni jest bardzo trudna.


tu mozna tez cos innego zastosowac... co rozwiaze jeszcze wiecej a nie bedzie trzeba wiele robic....

mozna sprawic ze po uzyciu kowadla wlaczy sie dodatkowo cooldown kilku sekundowy na teleport - czy to nie lepszy fix aby nie naduzywac tej umiejetnosci?
@up
W sumie racja, zdecydowanie mniej zachodu a efekt identyczny.
Pomysł z upgradem pająka również jest naprawdę dobry, klasa ta wreszcie miałaby sens.
Co do damage kowadła, nadal uważam, że ma ono pewien zakres obrażeń, spośród którego się losuje (no chyba że działa jakiś inny system?). Szał bitewny, owszem, ale kiedy używasz kowadła na samotnego bossa, i raz zabierasz mu jedno serce, a drugi raz dwa paski absorbcji, to chyba coś jest na rzeczy.
Sam element losowości jest świetny, nigdy nie wiesz, jakie szkody uczynisz przeciwnikowi, no ale zabijanie najpotężniejszych bossów jednym kliknięciem myszy to moim zdaniem lekka przesada, jako że samego kowadła można używać bardzo często.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie