MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Absorpcja to scam.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Absorpcja jest efektem, który zyskujemy m. in. z elixiru, smacznego banana, rogu czy z boost'a świątyni. Lecz niestety 80% obrażeń, które otrzymujemy na WvsP ignoruje absorpcje. Co sprawia, że np przed taką atomówką absorpcja jest useless. Więc przychodzę z propozycją, aby zmienić działanie przedmiotów, które dają efekt absorpcji. Mianowicie zamienić efekt absorpcji na efekt health boost, który sprawia, że nasze maksymalne życie(czerwone serduszka) wzrasta zależnie od poziomu efektu. Do tego efekt health boost miał by być o jeden lub nawet i dwa poziomy niższy od poziomu absorpcji. Można by też dodać jakiś instant health po zjedzeniu takiego banana/elixiru lub po użyciu rogu, aby nasze dodatkowe serduszka były bardziej efektywne po użyciu danego przedmiotu. Sprawi to to, że przed atakami, które ignorują absorpcję będziemy mieli jakikolwiek coutner play.
Ciekawy pomysł, tylko czy te ity nie będą wtedy za op?
(30-July-2020 11:53:40)entity_seven napisał(a): [ -> ]Ciekawy pomysł, tylko czy te ity nie będą wtedy za op?

Jeśli nawet okaże się OP to można zbalansować to pod względem efektu instant heal lub też samego efektu health boost. Nigdy nic nie wiadomo - praktyczne testy pokażą.
Fakt, może pomysł będzie równie trafny co z setami.
Na nie,
Jest to kolejny pomysł który ma na celu zwiększenie grywalności wojownikami, a osłabienie potworów [Np: Krowy] poprzez zmiany systemu absorcji w dodatkowe hp. Już nie mówię o tym że po zmianach to krowa jest często jedyną szansą na zabicie jakiegoś wojownika który posiada klasę premium, bo takie klasy typu Szatan , Herobrine wypadły z "Mety" przez zmiany które bardzo mocno wpłynęły na grę tymi profesjami.
Niech na razie wojownicy dostaną nerfa w postaci osłabienia efektów typu księga oczyszczenia, albo zwykłe potwory lekkiego buffa na swoje bronie/skille itp.
Buffu potworów nigdy za wiele, osobiście, jestem ciekawy czy i kiedy będą jakieś upgrade dla potworów tak jak to było w wvsp2.
Emm na nie ;p
Ataki owe ignorują absorbcję, gdyż tak działa skript (dokładnie efekt "reduce player's health by ..."). Jest możliwe do zrobienia, aby skille te absorbcji nie ignorowały, jednak nie jest to proste. Możnaby pokombinować z "if player has absorption -> set player's absorption hearts to ... else: reduce player's health by...." Nie wiem jednak, czy jest to wykonalne bądź opłacalne, i czy nie będzie gryźć się z czymś. Prosiłbym o wypowiedź Szybkiego w tej sprawie.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
(30-July-2020 13:58:04)VSovenV napisał(a): [ -> ]Już nie mówię o tym że po zmianach to krowa jest często jedyną szansą na zabicie jakiegoś wojownika który posiada klasę premium, bo takie klasy typu Szatan , Herobrine wypadły z "Mety" przez zmiany które bardzo mocno wpłynęły na grę tymi profesjami.

Wojownicy mają mieć chociaż cień szansy, aby przetrwać te 33 minuty. Wcześniej(przed update'm zbroi) gineli na te dwie nieszczęsne potki krzywdy II(6 serduszek) - tak według Ciebie ma wyglądać gra bossem? Kliknąć dwa razy PPM i zabijasz gościa XD A do tego nie było na to żadnej kontry, bo każdy kto umiał grać klasą z potkami teleportował Ci się za plecy i wyrzucał potki w trymiga. Tak samo jest teraz z umiejętnościami krowy, giganta i rycerza - nie ma na nie żadnej kontry oprócz ciągłego uciekania na vortexie/elytrze, które i tak jest mocno ograniczone przy trzecich świątyniach.

Wiem, że pewnie większość z was nie odpowiada ten pomysł ze względu na elixir, który będzie counterplayował w/w postacie. Ale absorpcja(założony health boost) trwa 1 minute(poprawcie się jeśli się mylę), co oznacza, że aby takiego gracza zabić wystarczy przeczekać tą minutę od kiedy zjadł elixir. A użycie portalu nie jest takie trudne.
Gdyby inne skille broń były mocniejsze a potek było mnie lub były słabsze to byłoby więcej myślenia i korzystania ze skilli. Klasy do 30k nie powinny mieć potek. Mi obecna gra nie przeszkadza, ale dobre zmiany są mile widziane.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie