22-July-2020, 15:57:10
22-July-2020, 19:54:00
to kup naprawe
pozatym banan wprowadził 2x wolniejsze niszczenie sie gold zbroi
pozatym banan wprowadził 2x wolniejsze niszczenie sie gold zbroi
23-July-2020, 07:25:12
Dokładnie tak. Poza tym jest to atutem dla wilczego helmu.
12-August-2020, 14:38:06
Przeprowadziłem dziś testy armorów - sprawdzałem z graczami jakie obrażenia krytyczne otrzymujemy w 3 zbrojach. Mianowicie w zbroi górniczej(kolacza prot 3), smoczy set(diax prot 0) i emeraldowej(gold prot 4/5). Obiektem testowym był golem na schodkach - spadając z stopnia schodka golem był w powietrzu i w tym momencie należało udeżyć gracza, wtedy zadawał obrażenia krytyczne. Wyniki testów:
a) Górnicza (kolacza prot 3)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
b) Emeraldowa VIP'a (gold prot 4/5)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 5 serduszek obrażeń.
c) Smoczy set (diax prot 0)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
Aby emeraldowy set mógł redukować obrażenia krytyczne TRZEBA do niego dodać armor toughness, który redukuje większe obrażenia(np dmg z efektem strenght lub właśnie criticalsy). Proponuję dodać +1 do każdego elementu zbroi.
a) Górnicza (kolacza prot 3)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
b) Emeraldowa VIP'a (gold prot 4/5)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 5 serduszek obrażeń.
c) Smoczy set (diax prot 0)
Po zadaniu krytycznych obrażeń przez golema otrzymujemy 3,5 serduszka obrażeń.
Aby emeraldowy set mógł redukować obrażenia krytyczne TRZEBA do niego dodać armor toughness, który redukuje większe obrażenia(np dmg z efektem strenght lub właśnie criticalsy). Proponuję dodać +1 do każdego elementu zbroi.
12-August-2020, 15:00:12
to na pewno juz nie bedzie zmieniane, aktualne sety maja w zupelnosci wystarczajaca ochrone jesli chodzi o emerald czy boga/wszecha, dodatkowo je zwiekszajac to juz w ogole bedzie totalna dysproporcja, wiekszosc bossow juz ma trudno a po takich zmianach juz wgl nic nie zrobia.
12-August-2020, 15:24:31
To może by tak usunąć siłę z golema i dać mu broń, która będzie miała równowartość dmg jak obecna siła? Bo teraz w eme secie otrzymuje się dodatkowe obrażenia z siły i z criticalsów jednocześnie :/
13-August-2020, 08:39:27
zbedne, golem nie jest klasa ktorej trzeba sie bac albo jest w stanie zagrozic nawet lekko ogarnietym graczom. A jakies szanse nowi gracze bez dodatkowych profesji musza miec w klasach bazowych.