MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Propozycja zmiany w armor'ach.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
CHYBA już przygotowałem, jutro możemy sobie w ciągu dnia zrobić wspólne "testy" - sam nie sprawdzalem w zaden sposob.
Jesli bedzie lepiej wprowadzimy na dluzsze testy jesli okaze sie totalną porażką to zostawimy obecny schemat.


Zapraszam przedewszystkim osoby które chciałby "potestować" dealowanie dmg miedzy sobą a nie ludzi co od razu chcą grać i sprawdzać gameplay, po prostych testach macie ocenic czy propozcyja BUMa miała jakikolwiek sens.

Testy WSTĘPNIE (nie obiecuje) mozemy zacząć jutro między godziną 9 a 10 Smile
armory na mf testowo wprowadzone, mozecie potestowac i ocenic czy jest sens brnąć w tą stronę.

Mam swiadomosc durability bedzie za slabe w gold setach vip/wszech jednak glownie chodzi o testowanie dmg dealowanego przez potwory, na tym sie przedewsazystkim skupcie czy jest lepiej czy wraca stary wariant (opinia zarowno vipow/wszechow jak i zwyklych graczy sie tu liczy).
Nalegam jeśli to możliwe, aby dodać do elytry archanioła i wilczego hełmu staty NBT złotej zbroi oraz zwiększyć prot'a do 4. Ponieważ, gdy gramy archaniołem i posiadamy wilczy to mamy 50% zbroi gold i 50% zbroi diax, która nie absorbuje dmg od potek i custom dmg.
Moim zdaniem jest dużo lepiej niż było, krzywdy II zabierają teraz tylko 1 serduszko (w secie VIP), co do innych ataków, jest lekka różnica w porównaniu ze starymi setami (na + oczywiście). Dodatkowo, zbroja VIP/wszech/arch redukuje ponad 90% obrażeń od upadku (ale to tak na marginesie).
Smoczy set również jest wyraźnie silniejszy niż kiedyś (tutaj różnica jest większa niż między setami VIPa/archa/wszecha).

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Grając dzisiaj na serwerze w setach takich jak smoczy, archa oraz górniczy(kolaczy, który ma szansę wypaść przy robieniu smoczego seta) stwierdzam, że:
- Cały set górniczy powinien dostać nerfa, ponieważ jest on obecnie najlepszym setem w grze. Posiada prot 4(oraz inne enchanty), proponuje, aby zmniejszyć w każdym elemencie zbroi prot 4 do prot 3.
- Smoczy set sprawuje się bardzo dobrze. Brakuje mu tylko zmniejszonego durability do 100.
- Set archa/wszecha/vipa powinien otrzymać statystykę NBT +1 Armor Toughness (zmiejsza dmg od większych obrażeń - czytaj obrażenia krytyczne, obrażenia zadanie z efektem strength(siła)) do każdej części zbroi. Sprawi to, że golem, który zadaje nam krytyczne obrażenia nie zada nam 5 serc jednym uderzeniem, co niestety teraz ma miejsce. Oraz set vipa posiada unbreaking 250, który miał posiadać set wszecha/archa. Choć to i tak nie sprawi, że zbroja wytrzyma dłużej. Jedynym wybawieniem są naprawki, które naprawiają cały set(100 durability).

Reszty setów nie miałem okazji przetestować.

Zostaje jeszcze odwzorowanie gold setów w postaci elytry i wilczego hełmu o czym wspomniałem wpis wyżej.
(20-July-2020 12:09:50)bum35 napisał(a): [ -> ]Nalegam jeśli to możliwe, aby dodać do elytry archanioła i wilczego hełmu staty NBT złotej zbroi oraz zwiększyć prot'a do 4. Ponieważ, gdy gramy archaniołem i posiadamy wilczy to mamy 50% zbroi gold i 50% zbroi diax, która nie absorbuje dmg od potek i custom dmg.
i tak tez zostanie na pewno w przypadku elytry ktora przez dodatkowy atut latania byla NAJLEPSZA zbroja w grze, teraz proporcja jest znacznie lepsza, w przypadku wilczego helmu to w zaleznosci czy dostanei dodatkowego nerfa durability, jesli bedzie ono dodatkowo spadac wtedy wzmocnie helm do golda, jesli nie bedzie tego nerfa to pozostawie go w obecnej formie.
(20-July-2020 22:10:25)bum35 napisał(a): [ -> ]Grając dzisiaj na serwerze w setach takich jak smoczy, archa oraz górniczy(kolaczy, który ma szansę wypaść przy robieniu smoczego seta) stwierdzam, że:
- Cały set górniczy powinien dostać nerfa, ponieważ jest on obecnie najlepszym setem w grze. Posiada prot 4(oraz inne enchanty), proponuje, aby zmniejszyć w każdym elemencie zbroi prot 4 do prot 3.
- Smoczy set sprawuje się bardzo dobrze. Brakuje mu tylko zmniejszonego durability do 100.
- Set archa/wszecha/vipa powinien otrzymać statystykę NBT +1 Armor Toughness (zmiejsza dmg od większych obrażeń - czytaj obrażenia krytyczne, obrażenia zadanie z efektem strength(siła)) do każdej części zbroi. Sprawi to, że golem, który zadaje nam krytyczne obrażenia nie zada nam 5 serc jednym uderzeniem, co niestety teraz ma miejsce. Oraz set vipa posiada unbreaking 250, który miał posiadać set wszecha/archa. Choć to i tak nie sprawi, że zbroja wytrzyma dłużej. Jedynym wybawieniem są naprawki, które naprawiają cały set(100 durability).

Reszty setów nie miałem okazji przetestować.

Zostaje jeszcze odwzorowanie gold setów w postaci elytry i wilczego hełmu o czym wspomniałem wpis wyżej.

- prot gorniczego znerfiony z 4 do 3 zgodnie z sugestia
- smoczy set ma miec niezniszczalnosc 100? jak zmniejszona? przeciez aktualnie smoczy set nie ma zadnej niezniszczalnosci.
- zwiekszanie armor toughness all setow dla samego dmg golema mija sie z celem juz prosciej znerfic golema co rowniez jest zbedne, jakas z klas podstawowych ktora wcale nie jest turbo op tez musi cos bic i miec minimalne szanse z klasami premium. W testach ani razu 5 hp nie otrzymalem przy golemie. To czy ma 200 czy 250 unbreakingu nie robi zadnej roznicy.
Wprowadzilem 2x twardszy goldset, bez zmian w durability (wskazywac dalej bedzie ze set ma 70/70~ czy jakos tak, nie mniej bedzie sie niszczyc 2x wolniej niz kazdy inny.
(22-July-2020 08:58:42)Admin napisał(a): [ -> ]- smoczy set ma miec niezniszczalnosc 100? jak zmniejszona? przeciez aktualnie smoczy set nie ma zadnej niezniszczalnosci.

Takie było moje założenie - aby smoczy set bardzo dobrze chronił gracza od obrażeń wręcz oraz miał małe durability. Czyli, aby miał plusy i minusy. Pisałem o tym na początku. Z tego co wiem to da się ustawić, aby item był uszkodzony, np właśnie do tych 100 durability. Co zmusiło by gracza do regularnego pilnowania, aby nie bić się z hordą potworów, gdy pozostało mu te ~10 durability i zmienić seta. A wytworzenie takich setów to nie problem - 9 sztabek złota każdy wykopać umie Big Grin

(22-July-2020 08:58:42)Admin napisał(a): [ -> ]- zwiekszanie armor toughness all setow dla samego dmg golema mija sie z celem juz prosciej znerfic golema co rowniez jest zbedne, jakas z klas podstawowych ktora wcale nie jest turbo op tez musi cos bic i miec minimalne szanse z klasami premium. W testach ani razu 5 hp nie otrzymalem przy golemie.

To nie tylko ze względu na golema. KAŻDY potwór może mieć takową siłę, gdy się respi i natychmiastowo wchodzi do portalu - wtedy posiada jeszcze siłę przez te ~8 sekund. Teraz przykładowo taki pigmen na siłce i nieśmiertelności z portalu, który w dodatku jest nieśmiertelny i może sobie skakać przy czym zadawać obrażenia krytyczne zadaje więcej obrażeń graczowi, który gra w złotym secie, niż w diaxie. A co dopiero warlock - też posiada siłkę III i to w dodatku stałą. Można też ewentualnie zrobić tak, że zabierze się armor thougness z smoczego seta(z każdej części) i doda +1 do złotego(+1 do każdej części). Tak, aby lepszy set faktycznie był lepszy od podstawowego względem otrzymywanych obrażeń na siłcę + criticalsach.

Dodatkowo gracze odkryli jeszcze lepszy set od złotych setów - specjalny set zbrójmistrza. Żelazna zbroja prot 4(nie wiem czy cała - do sprawdzenia), która powinna być znerfiona do prot'a 3 lub też zmniejszyć szansę na drop takiej zbroji.
(22-July-2020 13:03:45)bum35 napisał(a): [ -> ]
(22-July-2020 08:58:42)Admin napisał(a): [ -> ]- smoczy set ma miec niezniszczalnosc 100? jak zmniejszona? przeciez aktualnie smoczy set nie ma zadnej niezniszczalnosci.

Takie było moje założenie - aby smoczy set bardzo dobrze chronił gracza od obrażeń wręcz oraz miał małe durability. Czyli, aby miał plusy i minusy. Pisałem o tym na początku. Z tego co wiem to da się ustawić, aby item był uszkodzony, np właśnie do tych 100 durability. Co zmusiło by gracza do regularnego pilnowania, aby nie bić się z hordą potworów, gdy pozostało mu te ~10 durability i zmienić seta. A wytworzenie takich setów to nie problem - 9 sztabek złota każdy wykopać umie Big Grin

Nie zmusza do niczego procz zalozenia kolejnego seta, sam set jest tez extremalnie tani w produkcji wiec takie pseudo utrudnienie, ktore wymaga jedynie noszenia kilku egzemplarzy. Zwykly i tak ma trudniej bo ma gorszy set wiec utrudnianie mu zycia przez durability raczej bezcelowe.



(22-July-2020 13:03:45)bum35 napisał(a): [ -> ]To nie tylko ze względu na golema. KAŻDY potwór może mieć takową siłę, gdy się respi i natychmiastowo wchodzi do portalu - wtedy posiada jeszcze siłę przez te ~8 sekund. Teraz przykładowo taki pigmen na siłce i nieśmiertelności z portalu, który w dodatku jest nieśmiertelny i może sobie skakać przy czym zadawać obrażenia krytyczne zadaje więcej obrażeń graczowi, który gra w złotym secie, niż w diaxie. A co dopiero warlock - też posiada siłkę III i to w dodatku stałą. Można też ewentualnie zrobić tak, że zabierze się armor thougness z smoczego seta(z każdej części) i doda +1 do złotego(+1 do każdej części). Tak, aby lepszy set faktycznie był lepszy od podstawowego względem otrzymywanych obrażeń na siłcę + criticalsach.

Dodatkowo gracze odkryli jeszcze lepszy set od złotych setów - specjalny set zbrójmistrza. Żelazna zbroja prot 4(nie wiem czy cała - do sprawdzenia), która powinna być znerfiona do prot'a 3 lub też zmniejszyć szansę na drop takiej zbroji.

i prawidlowo po to ma tez ta silke abys nie kampil przy portalu. Jako kontrargument dajesz cos co jest przeciwienstwem tego po co ta sila zostala wprodzona - fuck logic Tongue

Zbroje zbrojmistrza zgodnie z sugestią znerfilem
Stron: 1 2 3
Przekierowanie