(28-June-2020 11:58:56)Admin napisał(a): [ -> ]nic odkrywczego nie napisales, problem podstawowy to wielkosc obszaru tej wody to jaki skill ma to robic to temat drugorzedny, najmniej wazny.
Problem jest przy wodospadach na 200 kratek a nie malych jeziorkach.
To może po prostu zablokować rozlewanie się wody po powierzchni? Jak napisałem wyżej.
Wiaderko z wodą tworzyło by po prostu 1 kratkę z wodą a nie rozlewało by się na cały obszar.
Bo nie oszukujmy się, są osoby które fajnie wykorzystywały tą wodę, ale są i tacy którzy tą wodą utrudniali innym normalne granie na serwerze, przez np: Tworzenie tych murów albo przez zalewanie św.
Nie wiem. Tak czy siak lepiej kombinować w prosty sposób niż szukać jakiś skomplikowanych rozwiązań na skille które by wysysały całą wodę z "100" kratkowych murów.
(28-June-2020 12:27:32)bum35 napisał(a): [ -> ]Może zmienić fizykę wody tak, aby nie rozlewała się, np więcej niż 10 kratek w dół? Wtedy jeżeli ktoś rozleje wodę 200 kratek nad ziemią klient nie będzie musiał renderować tej wody i będą mniejsze spadki fpsów.
czekam az "zablokujesz fizyke do 10 kratek w dol"... bo chyba nie piszesz farmazonow nie majac podstawowej wiedzy na ten temat? czy sie myle?
https://imgur.com/a/kqlWzKo - jak wiekszosc graczy (pewnie po zobaczeniu tego watku) przestala wylewac wode tak zas gracz ItsFeNNIX jednym wylaniem wody potrafil zniszczyc cala runde... Wojownikow jak i graczy z bossami wyrzucalo z trybu przy czym wojownicy umierali a profesje bossow sie tracily... Im szybciej cos sie zaradzi na ten problem tym lepiej dla trybu. Brak juz nam sil by grac kiedy mamy ponad 2tys pingu i co chwile nas wyrzuca.
@up
to zamiast pisac puste posty napisz jakaś propozycje rozwiązania problemu (nie mówię o kodzie/rozwiązaniu), posty "nie wiem o co chodzi, ale naprawcie to" nie są konstruktywne.
postarajcie się w tym wątku przedstawić/zapisać kordy każdej mapy na Y-ku to może chociaż zablokujemy stawianie wody powyżej jakiejś wysokości (o ile większość map będzie miała podobną wysokość), wtedy może sugestia PePsI_2 dotycząca wylewania wody do 40stej kratki wysokości miałaby sens.
Czyli trolowanie wojowników jest złe ale zalanie całej mapy potworom jest już ok ?
Brak rozlewania się wody jest jak dla mnie tą jedyną najlepszą opcją ...
Czy utrudni to zalewanie świątyni tak czy to źle ? jak dla mnie nie dalej możliwe będzie zalewanie świątyni ale już nie na taką skale jaka teraz występuje że przebycie drogi z 2 do 3 świątyni staje się 4x tego co było by bez zabawy w atlantyde a już o farmieniu mobów z łuków nie będe się rozpisywał ...
Wystarczy zostawić normalnie występującą wodę a tą zrespioną z wiaderka ograniczyć do tej 1 kratki i po problemie zalewanie będzie dalej możliwe ale utrudnione sam kryształowy magazyn stanie się czymś więcej niż koszem na śmieci a teraz będzie używany w transporcie wiaderek z wodą na duże odległości.
(02-July-2020 16:20:21)Antymoonek napisał(a): [ -> ]Czyli trolowanie wojowników jest złe ale zalanie całej mapy potworom jest już ok ?
Brak rozlewania się wody jest jak dla mnie tą jedyną najlepszą opcją ...
Czy utrudni to zalewanie świątyni tak czy to źle ? jak dla mnie nie dalej możliwe będzie zalewanie świątyni ale już nie na taką skale jaka teraz występuje że przebycie drogi z 2 do 3 świątyni staje się 4x tego co było by bez zabawy w atlantyde a już o farmieniu mobów z łuków nie będe się rozpisywał ...
Wystarczy zostawić normalnie występującą wodę a tą zrespioną z wiaderka ograniczyć do tej 1 kratki i po problemie zalewanie będzie dalej możliwe ale utrudnione sam kryształowy magazyn stanie się czymś więcej niż koszem na śmieci a teraz będzie używany w transporcie wiaderek z wodą na duże odległości.
Serio?
Nie to żeby coś ale napisałem to 2 razy O_o
brak rozlewającej się wody, spowoduj strate potencjalnych taktyk i obrony przeciw potworom
Tu sie zgodze, zablokowanie wody to bedzie zablokowanie masy roznych taktyk z woda np zalanie swiatyni aby potwora trudniej sie niszczylo sw.
chyba mi sie udalo fixnac, potestujcie stawianie wody.