Ostatnio na mineserwer gracze zaczeli sie bawic w rozlewanie wody na spora czesc mapy
https://imgur.com/a/D08vuTa
Produkuje to niesamowite lagi, spadki fps i kazdy gracz ma wysoki ping.
Oczywiscie dojscie na sama gore i zobaczenie kto to robi zajmie mi wieki (brak klasy archaniol), wiec skargi na pewno nie zrobie...
Nie mam pomyslu jak temu zapobiec, bo calkowite zablokowanie wody na trybie zepsulo by mase ciekawych taktyk na obrone...
Jakies pomysly co da rade zrobic nie liczac robienia skarg?
Proponuję żeby komendą zablokować rozlewanie wody (żeby stały same źródła)
Wystarczy zablokowac wylewnaie wody powyzej 40-kratki.
(27-June-2020 22:19:31)Airsca napisał(a): [ -> ]Proponuję żeby komendą zablokować rozlewanie wody (żeby stały same źródła)
takie coś spowodowało by strate masy wielu taktyk np. rozlania wody na ziemi w celu spowolnienia potworów.
jestem na nie by dodawać jakieś ograniczenia wody szczególnie, że na MF nic takiego sie nie dzieje. Zostaje ci tylko wdrapać się na góre i zobaczyć kto to robi, raczej zostanie ukarany
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie zablokowanie rozlewania się wody.
Czyli gdy użyjemy wiaderka z wodą to woda będzie w 1 kratce, a nie rozleje się po całej powierzchni.
Według mnie jest to najlepsze rozwiązanie bo większość graczy tworzy różne pułapki na potwory, a głupio było by uniemożliwić graczom fajnego elementu defensywnego.
Co prawda nadal będzie występować np: Zalewanie świątyń, no ale przynajmniej wtedy mamy większe możliwości na nagranie sprawcy a nie wspinanie się po jakiś schodach by tylko zobaczyć kto wylewa wodę.

(27-June-2020 22:44:18)TerroR1881 napisał(a): [ -> ]Wystarczy zablokowac wylewnaie wody powyzej 40-kratki.
kazda mapa ma inne wysokosci.
zawsze mozna tez pomyslec nad jakims dodatkowym skillem dla jakiejs profesji (nawet darmowej) ktora bedzie wysysac wode w jakis ciekawy sposob, choc przy takich scianach wody to ciezko o sensowne rozwiazanie a uzywanie /drain na calosci to troche bolesny proces
@up
Albo można było by dodać funkcje wysysania wody do istniejących już skilli.
Np: Plugawy Atak - Jeśli jest taka możliwość to te slime mogły by pochłaniać wodę
Osłabienie u maga - [Albo można było by dodać magowi taką funkcje że woda po której chodzi zamienia się w lód, a ten z kolei niszczył by się powodując "wyrwy" w wodzie.
Do skilli larwy też można było by dodać taką funkcje wysysania wody, bo jak na razie to chyba 1 skill u niej ma taką możliwość.
A na te 'Mury Wodne" to myślałem że zamrożenie od smoka mogło by w jakimś stopniu zamrażać wodę a po jego "odmrożeniu" woda by znikała z tego obszaru na którym została zamrożona.
nic odkrywczego nie napisales, problem podstawowy to wielkosc obszaru tej wody to jaki skill ma to robic to temat drugorzedny, najmniej wazny.
Problem jest przy wodospadach na 200 kratek a nie malych jeziorkach.
Może zmienić fizykę wody tak, aby nie rozlewała się, np więcej niż 10 kratek w dół? Wtedy jeżeli ktoś rozleje wodę 200 kratek nad ziemią klient nie będzie musiał renderować tej wody i będą mniejsze spadki fpsów.