Ogólnie to WvsP obecnie dla graczy free jest niemożliwa. Dodam, że jako Barbarzyńca z 8 potkami leczenia poległem po 2 minutach od wypuszczenia potworów a tak zwane "vipki" mi nie pomogły tylko oglądały jak smok mnie niszczy... i oczywiście nie leciałem jak debil na smoka tylko spierdalałem jak to możliwe bo wiedziałem, że nie mam szans w walce;
Dowód? trzymajcie (2 smoki i 2 giganty i tylko 9 osób):
https://prnt.sc/t6fom0
(25-June-2020 19:26:59)Manurix19 napisał(a): [ -> ]Ogólnie to WvsP obecnie dla graczy free jest niemożliwa. Dodam, że jako Barbarzyńca z 8 potkami leczenia poległem po 2 minutach od wypuszczenia potworów a tak zwane "vipki" mi nie pomogły tylko oglądały jak smok mnie niszczy... i oczywiście nie leciałem jak debil na smoka tylko spierdalałem jak to możliwe bo wiedziałem, że nie mam szans w walce;
Dowód? trzymajcie (2 smoki i 2 giganty):
https://prnt.sc/t6fom0
I najgorsze jest to, że nie mogłem dosięgnąć smoka, ponieważ jego model jest upośledzony, Pozdrawiam

U potworów to wygląda tak:
Każdy boss nawet tani jest grywalny (krowa,smok,slime,zjawa,magma), a u wojowników?
A, żeby przeżyć co najmniej 20minut po stronie wojowników trzeba mieć archanioła, bo jako jedyny może uciekać dzięki elytrze, reszta tak średnio jak rzuci się 2gigantów 2 warlocki szatan 3krowy to życzę powodzenia. Przydałyby się jakieś tańsze klasy za 5-7k dla słabszych graczy, posiadałyby tylko jedną umiejętność typu skrytobojca do fajnej ucieczki i atakowania z zaskoczenia, nawet taki skorpion z wd niebyłby głupi, ktoś kto nie ma boskich mógłby się skampić w mało widocznym miejscu i przyciągać do siebie po 1 słabym mobku nie narazajac sie na bossy z ktorymi poprostu nie ma szans, tylko cd powinien być większy niż 5s, medyk, berserker, elektro itd. Barbarzynca, templariusz sa bardzo useless, druid w miare. Można mieć wykupione wszystkie boskie, ale to i tak za wiele nie pomoże.
Drugim problemem jest to, że na wvsp1 oraz wvsp2 mieliśmy do dyspozycji znacznie mniejszą ilość bossow, a te które są obecnie były słabsze przez co dało się grać. Wtedy największym postrachem był herobrine, teraz jest jakies 80%bossow.
Krowa służyła kiedyś głownie do niszczenia murów, smok do odciągania uwagi (nie jak teraz, smok zabije każdego kto nie ma berła, z łuku wcale nie jest tak łatwo, uciekając w międzyczasie przed fireballami, podsumowujac smok powinien posiadac podpalanie oraz na plus w wvsp3 jest zamrazanie, ale fireball do wyrzucenia). Gigant- (został znerfiony, pierwszy krok ku lepszemu balansowi), a teraz jest wiecej op bossow nie tylko hero jak kiedys, ale rowniez szatan, nekromanta, warlock, smok, krowa, rycerz mroku. Wiem, że fajnie jest dodać nowe bossy itd. ale zbyt duza czesc z nich jest zbyt op.
lojd, tańsze profesje za dużo nie zmienią, gdy profesjami za 10k/15k/25k nie damy rady.
Z perspektywy potwora ciągle uciekanie elytrą jest denerwujące. Prócz archanioła dobrymi profesjami wojownika jest także kapłan i wszech. Tańsze od już istniejących profesji nic nie zmienią, chyba nie myślisz, że będą dawać wieksze szanse niż droższe profesje, wtedy stałyby się one nie opłacalne. Może i gram na ms i moja wypowiedź nie jest obiektywna ale jak wam nie pasuje tłok na mf polecam ms.
(25-June-2020 21:25:48)entity_seven napisał(a): [ -> ]Z perspektywy potwora ciągle uciekanie elytrą jest denerwujące. Prócz archanioła dobrymi profesjami wojownika jest także kapłan i wszech. Tańsze od już istniejących profesji nic nie zmienią, chyba nie myślisz, że będą dawać wieksze szanse niż droższe profesje, wtedy stałyby się one nie opłacalne. Może i gram na ms i moja wypowiedź nie jest obiektywna ale jak wam nie pasuje tłok na mf polecam ms.
Myślisz że przyciągnięcie do siebie jednego potwora co 10s dawało by większe szanse niż archanioł który ma anielskie pioruny elytre, diax set, ksiege oczyszczenia, podskok, elixir, banana i inne bajery?
Otóż nie
Ale samo dodanie tańszych klas dla słabszych graczy nie zmieni za wiele, owszem będzie im łatwiej, ale bossów jest i tak w ciul za dużo w jednym czasie.
Lojd_XD przemówił prawdziwie, kiedyś można było w złotej zbroi wytrzymać do końca gry, a teraz? Moim zdaniem każdy boss powinien dostać dużego nerfa, żeby można było wytrwać chociaż do 49 minuty. Pomysł na ukrywające się postacie też jest mega fajny. Jeszcze jakby zmniejszyć cenę przedmiotów za monety, bo np. ja nie chcę wydać miliard zł na jakieś boskie, tylko normalnie uzbierać na jakiś fajny przedmiot, już z gwieździstą różdżką by się lepiej grało.
(25-June-2020 21:25:48)entity_seven napisał(a): [ -> ]Z perspektywy potwora ciągle uciekanie elytrą jest denerwujące. Prócz archanioła dobrymi profesjami wojownika jest także kapłan i wszech. Tańsze od już istniejących profesji nic nie zmienią, chyba nie myślisz, że będą dawać wieksze szanse niż droższe profesje, wtedy stałyby się one nie opłacalne. Może i gram na ms i moja wypowiedź nie jest obiektywna ale jak wam nie pasuje tłok na mf polecam ms.
Mam się srać przez 10 lat zabijając max. 10 potworów w jednej rundzie żeby kupić archanioła? Podziękuję też wydawania pierdyliard złoty żeby wytrwać przez 5 minut.
(25-June-2020 20:06:22)Lojd_XD napisał(a): [ -> ]Przydałyby się jakieś tańsze klasy za 5-7k dla słabszych graczy, posiadałyby tylko jedną umiejętność typu skrytobojca do fajnej ucieczki i atakowania z zaskoczenia, nawet taki skorpion z wd niebyłby głupi, ktoś kto nie ma boskich mógłby się skampić w mało widocznym miejscu i przyciągać do siebie po 1 słabym mobku nie narazajac sie na bossy z ktorymi poprostu nie ma szans, tylko cd powinien być większy niż 5s, medyk, berserker,
Propozycja tanich klas pod expa jest ciekawa, lecz narazie trzeba się skupić na tym co jest teraz i to wywarzyć, a nie dodawać nowe klasy, które będą wprowadzały większy chaos. A jeśli nawet zostaną one dodane to i tak podleci do nich smok z szerokim uśmiechem na twarzy i przywita gracza swoimi fireballami.
Moim zdaniem największym minusem tego trybu jest wyważenie go przez banana, który dostaje 0 dmg od smoka/warlocka, bo ma dodatkowy pancerz na start gry. Jak również brak gry na nim. Zagranie raz na ruski rok na streamie
archaniołem jest jak dla mnie zerowym doświadczeniem na wvsp. A co dopiero w goldzie bez itemów specjalnych.
Próbowałem raz na multikoncie wbić chociaż 1 lvl jako Gold bez boskich. Po 4 grach i 47 fragach jako wojownik miałem ochotę wyrzucić PCta przez okno. Może przynajmniej nim zabił bym te cholerne smoki.
@moja_zbroja - ten aspekt bede musial zbadac nie mam pojecia skad ten dodatkowy armor u mnie ale faktycznie moze on zaburzac poczucie dmg, w wolnym czasie rozkminie czemu tak
@temat
kombinujecie od złej strony, narzekacie na silne potwory i chcecie je osłabić, efekt będzie taki że będą za słabe i gracze ze wszechem/archaniolem/vipem nie padna wogole i beda wykrecac jeszcze szybciej kosmiczne lvlowe wyniki, jak chcecie cos zmienic to powinniscie skupic sie na tym co dac goldem aby nie padli, jakims tam optymalnym rozwiazaniem jest wprowadzenie np 15-20% szans na drop jakiejs czesci diax setu z zlotego bloku prócz smoczego setu, a jak nie diax to chainowego/ironowego moze z jakimis efektami (do rozkminienia) tak by nie przesadzic i nie robic z nich od razu klas premium, choc nie byloby to przeszkoda, bo jednak wymaga od wojownika pracy. Ewentualne inne pomysły na nowe tworzenie nowych przedmiotów dostępnych dla wszystkich również mile widziane (mowa o itach dla wojowników). To są sensowne rozwiązania a nie wieczne narzekania zbufuj/znerfuj które nigdy się nie skończą bo tak jak dla jednych dziś smok powinien mieć bufa tak drudzy chcą nerfa, co tworzy chory krąg odmiennych poglądów.
No ale to jak krytykowanie postaci w tekken 6... czemu yoshimitsu moze leczyc sobie zycie i korzystac z broni białej której nie da się blokować, żadna inna postać nie ma broni białej to nieuczciwe/bezsensu... czemu jim kazama devil moze palic laserem na odleglosc i moze robic to caly czas i nie da sie tego blokowac... zero balansu... czemu kuma jest taka wolna, nie ma szans z eddym czy innymi postaciami ktore bija 10x szybciej jesli 2 graczy ma ten sam poziom skilla... gdyby w tekkenie ktoś słuchał lamentów na nerfy/buffy tego typu to gra nigdy nie byłaby grywalna.
I owszem na wvsp robię updaty regularnie nie mniej niektórzy nie zrozumieją faktu że balansu jaki mają w głowie ten tryb nigdy nie osiągnie bo większość uwaliła sobie że balance będzie gdy gold będzie w stanie zabić jakiegoś bosa solo, jednak w większości przypadkó nie będzie w stanie... najpierw musi się jakiegoś sprzętu dorobić, kupująć ity z /przedmioty za $ zdobyte w grze bedzie mu znacznie prosciej, nie mniej najpierw musi się ich dorobić. Losowy drop lepszego sprzetu ktory ulatwi mu dluzsza rozgrywke na pewno zwiekszy jego szasne.
Dodatkowo mozna pomyslec o jakiejs mozliwosci zdobycia "paczek" airdropów, wpadłem ostatnio na pomysł że z zabitych potworów mogłaby wypadać np Dusza Potwora czy jakiś tam przedmiot, mozna byłoby go zanieść do świątyni (kazdy mógłby to zrobić) po osiągnieciu jakiejś liczby np 50 przedmiotów albo przy swiatyni moglaby pojawic sie jakas skrzynia albo jakiś losowy wojownik dostawalby automatycznie jakis bonusowy sprzet do eq, moze eq? moze calkowicei nowy przedmiot niedostepny w grze?
tu juz tylko wyobraznia

typy tych przedmiotow moglyby byc rozne i miec losowe szansse na drop - moze jakas nowa rozdzka, moze jakis specjalny skill dla wojonikow - sky is the limit
Nowa funkcjonalnosc ktora moglaby byc benefitem dla kazdego z pewnoscia dalaby bufa zwyklym gracza dajac im chocby co jakis czas szanse na bycie OP za darmo

No faktycznie gadamy głupoty z tymi nerfami i nowymi postaciami, ale popieram pomysł z duszami potworów, na 20 dusz bym dał jakąś op broń, bo bez zakupu czegoś to co najwyżej możemy dostać sraki potwora.