mogłeś od razu napisać set zbrojmistrza, nie nazywa on się "Ulepszony Smoczy Set", co do butelek z expem to sam pisałem, że są bezużyteczne, ale enchant sharp 1 na mieczu wojownika zniszczy balans broni, a nie zmieni użyteczności butelek z expem.
Sharp 1 na mieczu wojownika - 10dmg = świecone ostrze kapłana, o 1 dmg mniej od boskiego przedmiotu Miecz Pioruna, czy Pochłaniacza Dusz.
Z tym enchantem użyteczność kowala byłaby równa butelkom z expem

(29-April-2020 12:05:38)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]mogłeś od razu napisać set zbrojmistrza, nie nazywa on się "Ulepszony Smoczy Set", co do butelek z expem to sam pisałem, że są bezużyteczne, ale enchant sharp 1 na mieczu wojownika zniszczy balans broni, a nie zmieni użyteczności butelek z expem.
Sharp 1 na mieczu wojownika - 10dmg = świecone ostrze kapłana, o 1 dmg mniej od boskiego przedmiotu Miecz Pioruna, czy Pochłaniacza Dusz.
Z tym enchantem użyteczność kowala byłaby równa butelkom z expem 
A to faktycznie, nie brałem tego pod uwagę. Miło wiedzieć

co do tych butelek jeszcze, proponowałem kiedyś kolejny etap paczki pod komendą /uprawnienia, moglibyśmy tam otrzymać załóżmy żelazną zbroję bez enchantów.
Uzyteczność paczki samej w sobie wzrosłaby, 3 mleka nikogo nie zbawią, crafting i blok złota? Na co to komu.
Oczywiście, to nie jest musthave jak banan kiedyś wspominał, aby odblokować uprawnienia, ale fajnie jakby były użyteczne.
(29-April-2020 11:18:57)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Tak więc vip z całym setem prot 1, a wszechmogący i archanioł z diamentowym (unbreaking bez protection).
no i reszta także wymagałaby zmian:
"Prot smoczego seta do 3
Zbroja zbrojmistrza prot 4 + unbreaking nawet i 5, nie ma sensu trzymać kilku uzbrojeń w eq - zamiast jednego elementu wzmocnionego uzbrojenia, cały set. (szansa 5-10%), kopałem przez 40min, a miałem tylko czapkę, za cały set mógłbym tyle kopać.
"Buffy podstawowych setów oznaczałyby powrót uzbrojenia dla pigmana, który nie byłby tak silny w stosunku do zwykłego gracza.
Może nie całego uzbrojenia, ale klatka i buty np. trzeba potestować."
Zejście do żelaznego eq strasznie namieszałoby w całym balansie "w minecraft 1.9+ zbroje działają inaczej, różnica między żelaznym, a diamentowym samym w sobie jest strasznie duża (armor toughness - ogromna redukcja obrażeń ~50%)"
ile unbreakingu dla tych wszystkich setow bo o tym zapomniales.
Zapraszam do burzy mózgów jeśli ktoś ma podobne lub inne pomysły. Jutro z rana wprowadze zmiany w setach, dziś start brutala.
Przenioslem tez dziś rano brutala na inny serwer, aby nie wpływał na zasoby serwerów wojownicy vs potwory na ktorych znajdowal sie w ostatnich dniach.
naprawy powinny być użyteczne, tak więc vip z unb 1, a wszech/archaniol z 2
smoczy i zbrojmistrza - 5
Innych profesji premium np templariusz także do 5. (mają tylko 1 żelazny set na 50min)
Myślę, że można by zarówno vipom jak i Bogu/Archaniołowi dać diax sety bez prota, ale z innymi enchantami takimi jak projectile protection itp, które nie dają tak wiele ale jednak zwiększają ochronę na poszczególne typy ataków. Skoro koniecznie vip powinien mieć lepszy set, choć i tak ma dodatkowy nieosiągalny inaczej przywilej w postaci 150% $$ oraz te specjalne potki to można dać setowi archanioła projectile protection 1 (teraz nie jestem pewien, ale jeśli nie ma odporności na ogień to zamiast projectile fire protection 1), bogu fire protection 1, vipovi z kolei fire protection 1 i blast protection 1, a na butach feather falling 4 w ten sposób set vipa myślę, że będzie nadrzędny w stosunku do tamtych dwóch. Jeśli chodzi o unbreaking to można zaryzykować jego brakiem bo wymusiłoby to szacunek do tego setu i bezpieczniejszą grę niż tylko wpadanie w armię potworów, zważając na fakt, że diax set ma całkiem dobrą wytzrymałość w samej grze. Z kolei w przypadku pozostałych setów to tak, smoczy set prot 2 i unbreaking 2, set zbrojmistrza prot 4 i unbreaking 3, jeśli chodzi o sety innych klas typu kapłan itp, to z tego co wiem nie są ani zbyt op ani słabe, więc zostawiłbym je bez zmian.
Ok experymentalnie wprowadzilem zmiany:
SET VIP:
HELM/BUTY: PROT 1 DURA 1
KLATA/NOGAWICE: PROT 1 DURA 0
SET WSZECH/ARCHANIOLA:
FULL SET: DURA: 2
SET GOLDA (BUFF):
Z PROT 1 DO PROT 3
DURABILITY BEZ ZMIAN 5
BUFF CHEMIKA:
SZANSA NA OTRZYMANIE ITEMU Z SETU CHEMIKA WZROSLA Z 5 DO 10%
BUFF/NERF ZBROJMISTRZA:
SZANSA NA OTRZYMANIE CZESCI SETU BEZ ZMIAN 10%
PROTECTION ZWIEKSZONY Z 3 DO 4
PROTECTION PROJECTILE (Odpornosc na strzaly) zmneijszona z 3 do 2
DURABILITY zwiekszone z 3 do 5
Blast protection znerfione z 3 do 2
dodatkowo zmieniono skill zbrojmistrza umozliwiajacy tworzenie setu wzmocnionego
buff setu
poprzednie parametry:
- prot 3
obecne parametry:
- prot 3 + prot projectile 1 (brak durability celowy, wczesniej zreszta tez go nie bylo).
W bossach wyłączyłem wszystkie strongi 2, taką konfiguracje pozostawie na cały dzisiejszy dzień aby przegrać kilkanaście gier i ocenić wnioski, jutro możemy podyskutować czy zmiany były trafne czy jeszcze coś będzie trzeba poprawić.
Zmiany mają miejsce wyłącznie na MineFox na dzień dzisiejszy.
Gdy skończymy temat zbroi to będę mógł się w końcu wziąć za nową mapę lub nawet dwie nowe mapy, poki co nie rozpoczynam tego tematu poki ten nie zostanie zakonczony.
wzmocniony set zbrojmistrza miał prot 2, nie 3, z tą 4 to lekka przesada, akurat te buty mam i to już by mogło konkurować z setem wszechmogącego.
smoczy set nadal prot 1
wyjdzie w praniu, najwyzej sie znerfi (choc juz ustawilem prot 3) mimo wszystko i tak szansa na fragment jest niewielka bo tylko 10% na jeden z 4 elementow, a wiec na uzyskanie calego setu niemal zerowa...
przy okazji templariusz dostal nerfa z prot 3 do prot 1, tak samo kaplan, durability bez zmian.
Set golda ma nadal prot 1 a mial mieć prot 3