MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Sety
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
żelazne prot 3 są nadal słabsze od setów wszechmogącego/archanioła, a nie widzę nic złego w tym, aby profesje do zdobycia w grze miały coś lepszego niż ranga za 20zl. (gdzie wszech co 2h a vip co runde)
(29-April-2020 09:59:08)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]żelazne prot 3 są nadal słabsze od setów wszechmogącego/archanioła, a nie widzę nic złego w tym, aby profesje do zdobycia w grze miały coś lepszego niż ranga za 20zl. (gdzie wszech co 2h a vip co runde)

prot 3 żelazne są lepsze niż prot 1 diax.
I to nie ja ustalam co ma być lepsze, ale sądząc po tym, że dotychczas vip miał lepszy set, to pewnie tak zostanie.
w minecraft 1.9+ zbroje działają inaczej, różnica między żelaznym, a diamentowym samym w sobie jest strasznie duża, więc pod względem ochrony ten set prot 1 (diax) jest lepszy, jak i pod względem wytrzymałości. (armor toughness - ogromna redukcja obrażeń ~50%)
No dobra, myślałem że wersja nie ma na to znaczenia, to zrób swoją propozycje tych setów vipa i archnioła/boga jak ty to widzisz
imo, zredukowałbym element p2w, jak na wvsp1, początkach wvsp2 czyli vip ma i tak dużo, ale mniej niż najlepsze profesje. tak wiec set diamentowy z samym unbreaking 2/3 byłby dobry, a sety wszechmogącego i archanioła zostawił z prot 1, i tak można łatwo paść.

Prot smoczego seta do 3
Zbroja zbrojmistrza prot 4 + unbreaking nawet i 5, nie ma sensu trzymać kilku uzbrojeń w eq - zamiast jednego elementu wzmocnionego uzbrojenia, cały set. (szansa 5-10%), kopałem przez 40min, a miałem tylko czapkę, za cały set mógłbym tyle kopać.

Buffy podstawowych setów oznaczałyby powrót uzbrojenia dla pigmana, który nie byłby tak silny w stosunku do zwykłego gracza.
Może nie całego uzbrojenia, ale klatka i buty np. trzeba potestować.
Vip i tak ma miec i powinien mieć nieco wiecej niz najlepsze profesje bo najlepsze profesje z czasem może odblokować kazdy, a skoro ktos za cos placi (aby innni którzy nie wspierają serwera mogli grać za darmo) to oczekuje ze bedzie posiadał "nieco wiecej", przypominam też że set to główny i podstawowy atut vipa, redukcja wszelkich diaxowych setów którą proponowałem odbyć się musi dla samego balansu pomiedzy graczami początkującymi a tymi z klasami czy vipami.
Argumentowanie że set boga/wszechmogącego powinnien być lepszy jest błedne bo te zestawy również można zakupić za $ na dodatek wystarczy to zrobić raz i ma się je na stałe.

Na bazie powyższego polecam rozpocząć dyskusję odnośnie tego jakie sety i dla jakich 3 grup spróbujemy ustalić:
-vip
-wszechmogący
-archanioł


(29-April-2020 10:14:49)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Buffy podstawowych setów oznaczałyby powrót uzbrojenia dla pigmana, który nie byłby tak silny w stosunku do zwykłego gracza.
Może nie całego uzbrojenia, ale klatka i buty np. trzeba potestować.
Po redukcji setów większość potworów również dostanie nerfa, można będzie wycofać potki krzywdy 2, osłabią się ataki większości bosów czy sharpness ich broni, co sprawi że przepaść pomiędzy goldem a diaxem oczywiście nie zniknie, ale na pewno w jakimś stopniu się zmniejszy i zadziała na korzyść całości równowagi.

Nie mniej zacząć trzeba od setów, nerfy potworów to etap drugi.
Tak więc vip z całym setem prot 1, a wszechmogący i archanioł z diamentowym (unbreaking bez protection).
no i reszta także wymagałaby zmian:
"Prot smoczego seta do 3
Zbroja zbrojmistrza prot 4 + unbreaking nawet i 5, nie ma sensu trzymać kilku uzbrojeń w eq - zamiast jednego elementu wzmocnionego uzbrojenia, cały set. (szansa 5-10%), kopałem przez 40min, a miałem tylko czapkę, za cały set mógłbym tyle kopać.

"Buffy podstawowych setów oznaczałyby powrót uzbrojenia dla pigmana, który nie byłby tak silny w stosunku do zwykłego gracza.
Może nie całego uzbrojenia, ale klatka i buty np. trzeba potestować."

Zejście do żelaznego eq strasznie namieszałoby w całym balansie "w minecraft 1.9+ zbroje działają inaczej, różnica między żelaznym, a diamentowym samym w sobie jest strasznie duża (armor toughness - ogromna redukcja obrażeń ~50%)"
Jak tak sobie czytam te tematy dot. setów to mam wrażenie, że można by tu zastosować po części inne chwyty. Bazując trochę na wypowiedzi Banana (stosunek vip'a do innych klas) wpadłem na następujące koncepcje:

VIP: Powiedzmy że prot 2 mógłby zostać (chociaż tutaj można na upartego eksperymentować i zaniżyć do 1), natomiast co ja bym zrobił to całkowicie wywalił z niego unbreaking. Pozwoli to w dużym stopniu zmusić takiego "spoconego chłopa" z vip'owskim setem do szanowania swojej zbroi w początkowej fazie gry (bo nie oszukujmy się - na tym trybie vip z boskimi może sobie pozwolić na siekanie po całości... jedyny moment kiedy odczuwają konieczność wycofania się z tej farmy to czwarta faza gry, czyli obrona ostatniej świątyni).

Wszechmogący: Tutaj proponuję zostawić prot 1 ale zmniejszyć unbreaking do 2. Koncepcja tutaj jest taka, żeby jego set był w stanie wytrzymać nieco więcej (a więc wynagradzać trud włożony w zdobycie tej klasy #ajronfakju można hajs przecież kupić <--- kuku wam w uku). Pozwoli to zachować oryginalną koncepcję Wszecha - klasa mająca narzędzia do walki na dłuższą metę.

Archanioł: Powiedzmy że odrobinę przesadzę - prot 2 i unbreaking 2 (czyli w zasadzie obecny vip'owski set). Z racji tego, że Archanioł ma elytrę (która trochę go osłabia jeśli o defensywę chodzi) to przyda mu się większa odporność na te ataki ("aleeee Ajron przecież on ma już absorpcję" ~ taaaa absorpcję którą raz na całe życie mu zbijecie i będzie miał tyle samo hp co wszyscy pozostali... pozdro xD).




Co do klas podstawowych tutaj proponuję następująco:

Smoczy Set (wersja domyślna): zwiększenie prot'a do 2
Smoczy Set (wersja ulepszona): dodanie unbreaking'u... powiedzmy że 3

Zamierzenie tutaj byłoby takie, by wojownik miał trochę więcej (lecz nieprzesadzonej) szansy na wydostanie się z większego natarcia.

Korzystając jeszcze z okazji, skoro jesteśmy przy wojownikach już to szybka sugestia poza tematem setów - można by dodać wbudowany sharp 1 do miecza wojownika? obecnie nie opłaca się nawet robić pod niego butelek exp'a żeby cokolwiek wzmocnić (bo i tak wypadnie wydajność albo unbreaking). Obecnie jedyne co się opłaca to enchantować zwykłe łuki (przy szczęściu że wypadnie power 1 albo więcej)...



I tak obstawiam, że gdzieś tam się pewnie machnąłem o jakieś parametry ale co mi tam... zawsze sugestie warto dodać Smile
aleeeee Ajron, elytra dostała buffa i ma ochronę diamentowej klaty (ma dostać, tego nie wiem).

Jak się tworzy ulepszony smoczy set? Obecny ma już unbreaking 5
Dlaczego ktoś miałby enchantować miecz wojownika? to siekiera, enchantu sharpness nie uzyska, a dmg na poziomie 9 jest wystarczający.

Co do braku unbreakingu, użytecznośc napraw by wzrosła, ale nie biorąc ich po uwagę, to nawet jakbyś afczył 30min, to przez te 20min ci padnie set.
(29-April-2020 11:55:31)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]aleeeee Ajron, elytra dostała buffa i ma ochronę diamentowej klaty (ma dostać, tego nie wiem).

Jak się tworzy ulepszony smoczy set?
Dlaczego ktoś miałby enchantować miecz wojownika? to siekiera, enchantu sharpness nie uzyska, a dmg na poziomie 9 jest wystarczający.

Elytra: spoko, nie sprawdzałem forum aż tak bardzo przy tym xD No mówiłem że się machnę xDD

Ulepszony set A.K.A set zbrojmistrza... pomyśl chwilkę to zrozumiesz Smile

Enchanting: z takim podejściem to wywal butelki exp'a z gry bo są niemal do niczego (oprócz enchantowania zwykłych łuków, których chyba i tak mało kto używa xD) i tyle w temacie xD Skoro mechanika istnieje to są próby wykorzystania jej do czegoś konkretnego Smile
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie