(24-April-2020 11:20:53)Zaaz433 napisał(a): [ -> ]A może skill, który usuwa tylko negatywne efekty i jeśli gracz ma mniej niż np 10hp leczy go o np 5hp.
Zaaz o tym pierwszy wspomniał, nie głupi pomysł, szczególnie przydatne na truciznę od pająka, która czasem trwa nawet 50s, mi się jak najbardziej podoba. Tylko, żeby nam nie leczyło całego hp bo to byłoby zbyt op, lepiej dać jakąś regenkę 4 na 2s, po użyciu tego skilla.
@edit dobra widzę, że banan napisał, że dawałoby tylko 2 serduszka, a nie jak zaaz zaproponował, że leczyłoby 5hp.
(26-April-2020 12:29:23)Lojd_XD napisał(a): [ -> ] (24-April-2020 11:20:53)Zaaz433 napisał(a): [ -> ]A może skill, który usuwa tylko negatywne efekty i jeśli gracz ma mniej niż np 10hp leczy go o np 5hp.
Zaaz o tym pierwszy wspomniał, nie głupi pomysł, szczególnie przydatne na truciznę od pająka, która czasem trwa nawet 50s, mi się jak najbardziej podoba. Tylko, żeby nam nie leczyło całego hp bo to byłoby zbyt op, lepiej dać jakąś regenkę 4 na 2s, po użyciu tego skilla.
@edit dobra widzę, że banan napisał, że dawałoby tylko 2 serduszka, a nie jak zaaz zaproponował, że leczyłoby 5hp.
Ta, tylko ze troszke ulepszylem
nie powiedziałbym, że ulepszyłeś, zmieniłeś działanie umiejętności z pojedynczego celu na umiejętność obszarową, praktycznie to samo.
Bez znaczenia kto wymyślił, co do skilla to mógłbym go bez problemu napisać.
Napisałem, usuwa negatywne efekty, nasyca nas i jeśli mamy mniej niż 10 hp dostajemy efekt absorpcji 2 na 10 sek, jeśli mamy więcej hp to absorpcji 1, działa tylko na nas.
http://www.mediafire.com/file/trg3bjfq4e...e.txt/file
Skoro elytra faktycznie zabiera ochronę, to może podczas noszenia jej gracz otrzymywałby efekt odporności.
W tym wątku jest już dużo fajnych propozycji na buffa Archanioła i do tej pory propozycja Doriana czyli stałe nasycenie wydaje się bardo ciekawą i wartą do przemyślenia opcją która by w zupełności wystarczyła, jak wiele osób chciałbym także zaproponować coś od siebie. Moją propozycją jest dodanie efektów na np. buty archanioła. Buty raz na 30sek dawałyby graczowi który je nosi: 2 złote serduszka na oraz zapełniały by cały pasek głodu. Można także oczywiście dodać jakieś inne efekty typu odporność lub buty mogą także usuwać niechciane przez nas efekty typu trucizna. Zamiast dodawać kolejny skill, który by zastępował nam kolejne miejsce w pasku szybkiego wyboru można dać go na element zbroi i ustawić zapętlanie podobnie jak we Wilczym Hełmie.Ewentualnie jeżeli to musi już być skill to proponuje coś typu Kokos sytości z MEGA RPG tylko ,że ulepszony o jakieś efekty typu absorpcja lub odporność.
lub cos takiego jak buty anielskiej szybkosci.
Byly by to diax buty 1/3 tylko ze dawaly by speeda 1
@up taki Speed 1 nic Tobie nie da. Myślę, że ten skill, o którym napisał Zaaz jest w sam raz wyważony i odpowiednio wzmocni klasę Archanioł, teraz tylko czekamy na zdanie banana.
skill testowy dla archaniola dodany
dodaje absorbcje 2 na 10 sek jesli mamy mniej niz 5 hp jesli mamy wiecej to absorbcje 1,
kasuje wszystkie negatywne statusty.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!