MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Archanioł
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam, tak jak pisał Janek w tym wątku http://mineserwer.pl/Temat-Obro%C5%84ca-Ba%C5%82wan Archanioł potrzebuje buffa (nie oszukujmy się absorpcja na start, nie jest warta tych 15k więcej od wszechmogącego).
Archanioł posiada to samo co wszechmogący tylko, że Archanioł ma anielskie pioruny oraz elytrę, a Wszechmogący armagedon zamiast tego, także obecnie archanioł na pewno nie powinien kosztować więcej od boga. Zamiast absorpcji na starcie, mam 2 inne (myślę, że lepsze rozwiązania).
Albo:
1. Nadanie Archaniołowi stałych wrodzonych 5 serduszek (czyli max. serduszek to byłoby 15 zamiast 10)
Albo:
2. Zwiększenie o 1 prot całego setu (mając lepszy set od wszechmogącego, na pewno cena byłaby bardziej adekwatna do umiejętności)

Oczywiście to są tylko propozycje, zawsze można dać jakąś inną dodatkową umiejętność, nie koniecznie te co wymieniłem, ale tak jak mówię Archaniołowi przyda się albo buff klasy, albo zmniejszenie ceny.
A gdyby tak zamienić elytrę na aktywną umiejętność pozwalającą archaniołowi na latanie - załóżmy cooldown 100s - 20s latania. Umiejetność Latania jak najbardziej pasuje do archanioła i nie wymagałaby zmiany napierśnika na elytrę, wtedy archanioł byłby w 100% wart 45k, a granie tą profesją byłoby przyjemne, sama umiejętność byłaby użyteczna w walce, elytra nie.



Chociaż nie trzeba usuwać tej elytry, jakieś tam zastosowanie ma, nie koniecznie w walce, ale dla zabawy.
3x nie, ingerencji w stale serca na pewno nie bedzie, zwiekszania setów również nie (ani dla tej ani zadnej przyszlej klasy), staly fly tez odpada, proponujcie dalej.
Dodam jeszcze że Archanioł jest za dobry na smoka...
w grze występuje "smaczny banan", "magiczny elikxir", proponuje dodanie jakiegoś przedmiotu wzmacniającego o jeszcze lepszych efektach dla archanioła, skoro nowe umiejętnosci jak i sety
odpadają.

Żeby nie było, archanioł jest dobrą profesją, ale nie na tyle silna jak jego cena.
A może skill, który usuwa tylko negatywne efekty i jeśli gracz ma mniej niż np 10hp leczy go o np 5hp.
Albo może coś typu czerwony rubin, ten który kiedyś był na best rpg co ładował się przez życiową esencję. cool down np.20minut, czyli mógłby leczyć życie 3 razy w ciągu gry, myślę, że spoko opcja, bo elixir mamy tylko na 1użycie.
--- i też nie było by za łatwo, bo jednak trzeba byłoby się najpierw schować i naładować go życiową esencją, przez co nie byłby za op.

Albo stała siłka I dla archanioła.
eliksir 1 użycie, ale daje więcej jak takie leczenie do full hp, tym bardziej gdy można je użyć 3 razy w ciągu całej gry, gdzie najczęściej tego potrzeba w późniejszym etapie rozgrywki. Taki rubin ok, ale nie 3 razy na gre

Potki leczenia 2 dają 4 serca, a możemy ich mieć i ze 30 w eq kompletnie za darmo
Nie zapomnijcie, że on jest tylko o 15k droższy
tylko* mówisz jakbyś zarabiał 15k w ciągu 2 dni, a tu nie chodzi czy on jest droższy o 100$ czy o 10k tylko o sam fakt, że profesja droższa powinna być silniejsza od tej tańszej, a w szczególności gdy te 15k stanowi 50% ceny wszechmogącego.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie