Testowo z bloku zlota jest 20% szans na drop elementu chain setu:
chain armor prot 1, fireblast 1, blast prot 1, projectile 1, unbreaking 5
chain helemet prot 2, fireblast 1, blast prot 1, projectile 1, unbreaking 5
chain boots prot 2, fireblast 1, blast prot 1, projectile 1, unbreaking 5
chain leggins prot 1, fireblast 1, blast prot 1, projectile 1, unbreaking 5
aby kowal nie czul sie za slabo podniesiony ma enchant z prot 1 do prot 2 wszystkich elementow wzmocnionego setu zbrojmistrza (szansa 15% przy tworzeniu zwyklego wzmocnionego setu),
lether set chemika podniesiony z prot 5 do prot 6
nerfy bossow/boskich/klaspremium
potki szatana 10 zamiast 15
potki rycerza 10 zamiast 15
miecz rycerza oslabiony o 1 sharp mniej
miecz warlocka oslabiony o 1 sharp mniej
krowka stracila dostep do mapy (teleport do portalu)
mlot thora oslabiony o 0,5 serduszka dmg,
wilczy helm moze zostac zniszczony,
rog ma 10 sek dluzszy cooldown 130 zamiast 120 sek.
archaniol wiekszy cooldown dla oczyszczenia + 10 sek
wieksza utrata durability podczas lotu elytra (sama elytra wciaz niezniszczalna podczas pvp)
rozwazalem wiekszy cooldown dla wszecha dla armagedonu ale to zbedne bo i tak nie zalicza on killi
cooldown archa zwiekszony z 6000 sek do 7200
szansy na klasy potworow podswowych zwiekszone
dla pajaka z 70 do 80%
dla creepera z 65 do 70%
dla wilka z 50 do 60%
dla golema z 25% do 30%
dla rybika z 20 do 25%
dla endermana z 5 na 8%
na balwana z 20 do 25%
-wyłączone zostało rozlewanie wody
każda zmiana z korzyscia dla poczatkujacych graczy, beka od razu z gosci ktorzy chcieli zmian w tym zakresie a teraz będą płakać że ich ity/klasy są słabsze ogólem całości
