MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] WojownicyVsPotwory3 - CHANGELOG Zmiany/Nowości/Updaty!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Heja,
w tym wątku będziecie informowani o codziennych lub regularnych updatach zmianach na trybie wojownicy vs potwory, codziennie wprowadzanych jest multum zmian i o tych najwazniejszych bede was tutaj informował.
-Zwiększono do 8 sekund efekt siły 2 po zrespieniu się potwora!
-Wprowadzono (wczesniej nie dzialal) tymczasowa ochrone po teleportowaniu sie do portalu endermana (przez 8 sekund ma sie niesmiertelnosc) #antyfarma
-Zmieniono obecny antycheat na inny (na test, moze bedzie czesciej wyrzucac ale jest kompatybilny z mlotem thora o czym ponizej)
-Naprawiono poprzez zmiane AC mlot thora, czesc z was sadzila ze byl jakis nerf ale to nie o to chodzi po prostu na poczatku startu serwera nie bylo akywnego antycheata, po wlaczeniu antycheata gryzie sie on z mlotem i anuluuje jego atak, z uwagi na testowa zmiane AC problem zostal wyeliminowany, co nie znaczy wcale ze bedzie to efekt staly gdyz nowe AC jest wgrane tymczasowo na probe i byc moze bedzie koniecznosc przywrocenia poprzedniego.
Zmiany w klasach:


@budowniczy - knocback zwiekszony do 2
@kowal utracil luk przeznaczenia
@kowal - ksiega kowala pozwala wykuc miecz o 1 sharpnes wiekszy (sharpnes 8 zamiast 7)
@Zbrojmistrz - szansa na otrzymanie 1 z 4 przedmiotow setu zbrojmistrza podczas uzywania ksiegi zbrojmistrza zwiekszona z 5% do 10%.
@Golem posiada nieskonczona sile 4


- Obrazenia opisy wszelkich uprawnien /uprawnienia
- komenda /Samobojstwo juz na lobby nie dziala dodatkowo wprowadzony cooldown
Bug z zakładaniem smoczego setu na wilczy helm naprawiony.
Wprowadzenie dodatkowego lobby WVSP (osobny serwer) do ktorego beda przenoszeni wszyscy gracze po zakonczeniu gry, w miedzy czasie glowny serwer postawi sie na nowo aby wywalic wszystkie smieci z pamieci i nie obciazac kolejnych gier.
-Zestaw naprawczy nie psuje już wilczego hełmu
-Zestaw naprawczy naprawia cale eq + cale inventory o 100 punktów durability
-Wyważony zasięg substancji klejących
@Archaniol dostal 2x wiecej dopalaczy do elytry
@Rycerz Mroku dostal dodatkowy stack mikstur krzywdy oraz mozliwosc uzywania umiejetnosci "niszcz bloki"
@Ceny niektorych klas ulegly drobnej zmianie niektore drozsze niektore tansze.
Naprawiona zostala ksiega kowala oraz ksiega zbrojmistrza, juz mozna miec powyzej 30 sztuk zlota w eq aby jej uzyc, nie trzeba miec dokladnie tylu ile wymaga ksiega.

Dodatkowo wzmocniono miecze robione przez kowala oraz skasowano wytwarzanie tarcz.


edit.
Poprawione zostaly tez wszystkie inne ksiegi wojownikow.
Od dziś tylko alechemik, chemik i potwory mogą rozwalać statywy alchemiczne.

O 2 sekundy wydluzyla sie mozliwosc przebywania w strefie zatrucia, po tym czasie wojownik umiera.

@Klasa Potwora - WARLOCK - w przygotowaniach.


Dodane powiadomienia informacyjne przy probie niszczenia kolejnych swiatyn gdy nie rozwalilo sie poprzednich.

@Boskie bronie mozna przywolywac raz na gre.
@/przedmioty zapewne rowniez w niedalekiej przyszlosci gdy sie pojawia





@Przerobiony zestaw /kit /przedmioty /uprawnienia - wszystkie boskie bronie, zestawy specjalne (kosciolamy etc) oraz uprawnienia (/kit) a takze klasy wojownikow mozna uzywac raz na gre.
Od teraz potwory otrzymuja HASTE 1 podczas gdy wszystkie 3 swiatynie sa aktywne, gdy jedna z nich ulegnie zniszczeniu juz nie beda go otrzymywac.
Takie ulatwienie dla podbicia pierwszej swiatyni.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie