Mam pytanie, jest szansa na powrót mikstur siły II i setów prot 4? Przecież to jest WD. Mikstura siły II była od zawsze i problemu nie było. Tak samo prot 4. Wystarczy wywalić z enchantera nieśmiertelność - EXP=Zycie. Dodam, że Skorpion, Duch balansują to.
TAKKKK DODAJMY JESZCZE KOXY NA 1GODZINE JUHUUUU
O tak!!! Genialny pomysł, zabijajmy ludzi na hita, nie naprawiajmy vortexa ani rogu bo to takie fajne losowanie albo użyjesz albo padniesz. Zgadzam się w 100%, że siłka 2 i sety prot 4 wprowadziły by wszystkich ludzi w stan zadowolenia ze wspólnego zbierania na prot 4 i siłki i stworzenia niezniszczalnej osoby w skrócie jakiegoś transformera, jakiegoś Optimusa Prime'a. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby dodanie od razu klasy Optimus Prime, która by miałą skok 100, siłke 2 i set diaxowy prot 4 i by była giantem, dodatkowo mógłby się przemienić w ciężarówkę i strzelać tak jak ghast.
Podsumowując jest to genialny pomysł do tracenia graczy na serwerze poprzez zabijanie wszystkich na hita i wspierania dzieci bez skilla w zabiciu lepszych graczy.
Osobiście przed dodaniem tej wspaniałej aktualizacji zaczekałbym na update z suffixami.
Dziękuje za uwagę.
Dobra rozumiem sety prot 4 nie, ale siłki 2 a 1 ? Lepiej Siłke 1 na 8:00 gdzie i tak skórzany gracz jest na hita czy siłke 2 gdzie tak samo jest, jedyna różnica jest w innych setach zelazne ? diaxowe gdzie ginie się na 2-3 hity. Po prostu szkoda mi graczy, którzy nie mogą nic zrobić boskim, dlatego to pisałem... Przepraszam jak kogoś obraziłem?
EEEEEEE SUFFIXY WAŻNIEJSZE!!!!!!
EEEEEEE SUFFIXY WAŻNIEJSZE!!!!!!
Hejka, pozwolicie że zostawię tu też swoje zdanie, a więc.
Wszyscy w tej dyskusji mają poniekąd rację. Wprowadzenie prota4, czy nawet 3 to zbędny pomysł, po prostu będziesz czołgiem niemożliwym do zatrzymania, po co to komu? Odnośnie silek - silka I jest okej, ale w odpowiednim czasie trwania (czyli najlepiej w samym rogu). Tak jak było tu napisane - 8min to stanowczo za dużo (czy też 5min rzucanej, co dopiero może być zabawą, gdy rzucasz ją dla 15osobowego zespołu), nawet róg, który jest przedmiotem boskim, nie do końca pomaga w sytuacji, gdy widzisz biegnąca bandę ludzi z silkami na niewiadomo jaki czas, gdy w twoim rogu ta siłka trwa 3s, dodając że w żelaznym secie jesteś nawet na 2 hity. Pomijam fakt walki, gdy Twój róg nie zechce się użyć, badz vortex uzna że to świetny czas na cofkę, więc nie ukrywajmy, są to już znacznie większe problemy niż głowienie się nad rzeczami, których to nie dodać. Podsumowując - na WD pierw naprawmy teraźniejsze, najważniejsze błędy, tj. działanie rogu i vortexa, a potem bawmy się w jakieś pomysły co dodać, czy jakieś nerfy, buffy, którymi jak już może być o wiele mniejszy czas działania chociażby silek I, tj. przykładowy czas trwania max 3min, a nie 8, albo najlepszym pomysłem będzie całkowite usunięcie, jeżeli chcemy pełnego balansu gry (z tym można na dobrą sprawę zrobić ankietę, bo moim skromnym zdaniem i innych graczy też jest to priorytetem do wykonania). Dodam też, że wspomniany duch i skorpion, czyli klasy które mogą zablokować totalnego transformersa poprzez wywalanie poza mape - no jest to skuteczne, ale to po prostu antygra, a to nie powinno być celem WD. Definicje antygry nazywamy po prostu konkursem skakania na krańcu mapy. Moim osobistym zdaniem na mapie powinien być border, który uniemożliwi niezwykle utalentowanym skoczkom kilkudziesieciokrotne loty poza mape, albo chociażby możliwość budowania od jakiegoś poziomu na całej mapie (w bazie się niestety nie zabudujesz żadnym klockiem). Uprzedzając osoby, które napiszą, że te klasy właśnie są po to zrobione, no tak niezbyt - założeniem wykorzystywania chociażby takiego skorpiona powinno być przyciąganie do zespołu, by kogoś zabić, a nie jak napisałem wyżej - robienie zawodów skakania i liczenia na to, że komuś cofnie vortex/ninje lub po prostu będzie na cooldownie, a jedyną korzyścią z tego będzie stracenie itemow przeciwnika, które spadną w przepaść.
Usunąć siłki? Są OP? To czemu sami ich nie robicie
Może odrazu boskie usunąć, użyjesz rogu za szybko biegasz i masz jeszcze silke blogo bo ulecza ci HP zegar bo możesz zdjąć silke i spowolnić przeciwnika vort bo wysoko i daleko skaczesz inferno bo możesz podpalac przeciwnika
Ps musi być coś z gry tu liczy się refleks, można lognac jak cię gonią, a jak w bazie to brać skorpa i pojedynczo do bazy a 2vs1 to nawet z silka ciężko jest
Ja tam mam rozkmine ktorą ogarnąłem przez wątek Servela. Już wyjaśniam. Pamiętacie WD, gdzie były siłki II i P4? Ja pamiętam i wiecie co? Przeanalizujcie sobie to, że gdy były siłki i sety 4/3 to był to genialny pomysł na zarobek jak i wbijanie statystyk. Dobra zaraz ktoś napisze, że były zbyt op jasne, ale zrozumcie że zrobienie całego takiego seta P4 i silek zajmowało ok 20min ( nie piszcie że szybciej bo teraz 10 alchemików do 1 teamu i wiooo). Ludziom wtedy nie potrzebny był VIP żeby zarabiać pieniędzy. Bo przecież P4 diax boskie i siłki 2 i sikalafa panowie i panie. Dlaczego zostały usunięte ? Proste ( może się to wydać śmieszne ) gracze zauważyli że jest coś lepszego niż boski przedmiot co ma dłuższy czas działania. Co w związku z tym ? A no to, że skoro boski przedmiot jakim jest róg jest słabszy od przedmiotu, który każdy mógł zrobić to po co ktoś ma kupować róg który ma krótszy czas działania i słabszy efekt? Usunięcie silek sprawiło, że róg stal się znowu wartościowym przedmiotem jakim był w 2k15-2k17 ( wtedy nie używano silek tak często jak w latach 2019 ). No skoro nie ma silek to uzbrojenie vipa jest znowu worth no bo co nie pada się juz na hita jak to było z silkami II. Muszę przyznac, że ten kto był za usunięciem silek okazał się niezłym strategiem jak zarobić dodatkowe złotówki i to nie mało tych złotóweczek ^^
Ps : to tylko moje spostrzeżenie na temat silek które były i to co myślę o ich usunięciu ( Servel miałeś rację dobrze wykminione)
Miłego wieczoru.
Czytając wszystkie wypowiedzi wpadłem na najlepszy pomysł na świecie. Utworzył bym klasę o nazwie IronMan albo DiamondMan. Posiadałyby one diamentowy/żelazny set prot 4 oraz siłkę 2 na pokładzie, oprócz tego mógłyby latać i strzelać z tnt. Według mnie jest to genialny pomysł ponieważ byłby to świetny sposób na zarobek, bo nie da się prawie ciebie zabic. Za nim powiecie że zbyt op to zaczekajcie!!! Wy też będziecie mogli go sobie kupić i wiecie zabijać innych z tą klasa!!!
Żeby nie było jest to nawiązanie do waszej siłki 2 i prota 4, ale fajnie by było też taka klasę wprowadzić. Według mnie wystarczy siłka 1 która jest już i tak mega op i myślę że nie ma kompletnie sensu powracać z silka 2 i protem 4 bo byłaby to tylko zabawa dla tego co poszedł sobie całą armią na środek, wykopał sobie diaxiki i enchantowal przez parę minut. No powiem wam jak tak się deda na hita w zelaku prot 2 to na prawdę jest fajnie. Myślę, że skorpion w założeniu nie miał służyć tylko do wywalania za mapę, ale do przyciągania do swojej drużyny przeciwników.
#suffixteam