(15-March-2020 23:10:49)Nisooo napisał(a): [ -> ]Ja tam mam rozkmine ktorą ogarnąłem przez wątek Servela. Już wyjaśniam. Pamiętacie WD, gdzie były siłki II i P4? Ja pamiętam i wiecie co? Przeanalizujcie sobie to, że gdy były siłki i sety 4/3 to był to genialny pomysł na zarobek jak i wbijanie statystyk. Dobra zaraz ktoś napisze, że były zbyt op jasne, ale zrozumcie że zrobienie całego takiego seta P4 i silek zajmowało ok 20min ( nie piszcie że szybciej bo teraz 10 alchemików do 1 teamu i wiooo). Ludziom wtedy nie potrzebny był VIP żeby zarabiać pieniędzy. Bo przecież P4 diax boskie i siłki 2 i sikalafa panowie i panie. Dlaczego zostały usunięte ? Proste ( może się to wydać śmieszne ) gracze zauważyli że jest coś lepszego niż boski przedmiot co ma dłuższy czas działania. Co w związku z tym ? A no to, że skoro boski przedmiot jakim jest róg jest słabszy od przedmiotu, który każdy mógł zrobić to po co ktoś ma kupować róg który ma krótszy czas działania i słabszy efekt? Usunięcie silek sprawiło, że róg stal się znowu wartościowym przedmiotem jakim był w 2k15-2k17 ( wtedy nie używano silek tak często jak w latach 2019 ). No skoro nie ma silek to uzbrojenie vipa jest znowu worth no bo co nie pada się juz na hita jak to było z silkami II. Muszę przyznac, że ten kto był za usunięciem silek okazał się niezłym strategiem jak zarobić dodatkowe złotówki i to nie mało tych złotóweczek ^^
Ps : to tylko moje spostrzeżenie na temat silek które były i to co myślę o ich usunięciu ( Servel miałeś rację dobrze wykminione)
Miłego wieczoru.
No to w dużym skrócie - wybierz między walką osób z protem4 i silkami2 vs zwyklym graczom (bądź nawet tym co mają vipka i full boskie), a walczeniem między maksymalnie full boskim z uzbrojeniem vipa (max. z 3sek siłka z rogu), a zwykłym graczom. Wydaje mi się, że zauważysz różnice między balansem w obu przypadkach.
W dodatku WD między 2k16, a 2k20 to przepaść, więc na ma co porównywać. Mówisz też, że w 2k16 problem silek i prota4 miał mniejszy rozmach niż w 2k19, co? Czasy sprzed x lat pamiętam z tego, że właśnie pierwsze co się robiło to silki2 i całkowite expienie statów, gry trwały x godzin, bo przecież każdy skupiał się na statystykach. Uważam, że teraz gra mimo wszystko się poprawiła i nie ma 30minutowego expienia na teamach, tylko jak najszybsze niszczenie ich (co jest ogromnym plusem co do przeszłości, bo w końcu gra skupia się na swoim celu - tu też oczywiście ogromny plus co do zrobienia topki, która działa zupełnie inaczej niż z 4 lata temu)
Co do zarabiania z WD, mówisz że ten kto wymyślił usunięcie silek, zauważył w tym przybycie hajsu. No tryb z czegoś musi żyć, to chyba oczywiste, od zawsze było wiadomo, że nie będzie to annihilacja zza granicy, pozbawiona boskich przedmiotów - i dobrze, nie ma nic za darmo, i taka jest prawda, poza tym, chyba wolisz mieć urozmaicona gre (gdyby było to megaaa pay2win, byłoby tak jak kiedyś - czyli boskich mogą używać tylko ci, którzy je kupią). W dodatku dzięki temu, jak wspominałem - czyli usunięciu silek2, powinno zauważyć się balans pomiędzy silkami1 na 8minut, a jedynie silka1 z rogu. Myślę, że w obu wypowiedziach przedstawiłem wystarczająco zalety usunięcia silki1 z gry.
(15-March-2020 23:46:07)Mevus napisał(a): [ -> ] (15-March-2020 23:10:49)Nisooo napisał(a): [ -> ]Ja tam mam rozkmine ktorą ogarnąłem przez wątek Servela. Już wyjaśniam. Pamiętacie WD, gdzie były siłki II i P4? Ja pamiętam i wiecie co? Przeanalizujcie sobie to, że gdy były siłki i sety 4/3 to był to genialny pomysł na zarobek jak i wbijanie statystyk. Dobra zaraz ktoś napisze, że były zbyt op jasne, ale zrozumcie że zrobienie całego takiego seta P4 i silek zajmowało ok 20min ( nie piszcie że szybciej bo teraz 10 alchemików do 1 teamu i wiooo). Ludziom wtedy nie potrzebny był VIP żeby zarabiać pieniędzy. Bo przecież P4 diax boskie i siłki 2 i sikalafa panowie i panie. Dlaczego zostały usunięte ? Proste ( może się to wydać śmieszne ) gracze zauważyli że jest coś lepszego niż boski przedmiot co ma dłuższy czas działania. Co w związku z tym ? A no to, że skoro boski przedmiot jakim jest róg jest słabszy od przedmiotu, który każdy mógł zrobić to po co ktoś ma kupować róg który ma krótszy czas działania i słabszy efekt? Usunięcie silek sprawiło, że róg stal się znowu wartościowym przedmiotem jakim był w 2k15-2k17 ( wtedy nie używano silek tak często jak w latach 2019 ). No skoro nie ma silek to uzbrojenie vipa jest znowu worth no bo co nie pada się juz na hita jak to było z silkami II. Muszę przyznac, że ten kto był za usunięciem silek okazał się niezłym strategiem jak zarobić dodatkowe złotówki i to nie mało tych złotóweczek ^^
Ps : to tylko moje spostrzeżenie na temat silek które były i to co myślę o ich usunięciu ( Servel miałeś rację dobrze wykminione)
Miłego wieczoru.
No to w dużym skrócie - wybierz między walką osób z protem4 i silkami2 vs zwyklym graczom (bądź nawet tym co mają vipka i full boskie), a walczeniem między maksymalnie full boskim z uzbrojeniem vipa (max. z 3sek siłka z rogu), a zwykłym graczom. Wydaje mi się, że zauważysz różnice między balansem w obu przypadkach.
W dodatku WD między 2k16, a 2k20 to przepaść, więc na ma co porównywać. Mówisz też, że w 2k16 problem silek i prota4 miał mniejszy rozmach niż w 2k19, co? Czasy sprzed x lat pamiętam z tego, że właśnie pierwsze co się robiło to silki2 i całkowite expienie statów, gry trwały x godzin, bo przecież każdy skupiał się na statystykach. Uważam, że teraz gra mimo wszystko się poprawiła i nie ma 30minutowego expienia na teamach, tylko jak najszybsze niszczenie ich (co jest ogromnym plusem co do przeszłości, bo w końcu gra skupia się na swoim celu - tu też oczywiście ogromny plus co do zrobienia topki, która działa zupełnie inaczej niż z 4 lata temu)
Co do zarabiania z WD, mówisz że ten kto wymyślił usunięcie silek, zauważył w tym przybycie hajsu. No tryb z czegoś musi żyć, to chyba oczywiste, od zawsze było wiadomo, że nie będzie to annihilacja zza granicy, pozbawiona boskich przedmiotów - i dobrze, nie ma nic za darmo, i taka jest prawda, poza tym, chyba wolisz mieć urozmaicona gre (gdyby było to megaaa pay2win, byłoby tak jak kiedyś - czyli boskich mogą używać tylko ci, którzy je kupią). W dodatku dzięki temu, jak wspominałem - czyli usunięciu silek2, powinno zauważyć się balans pomiędzy silkami1 na 8minut, a jedynie silka1 z rogu. Myślę, że w obu wypowiedziach przedstawiłem wystarczająco zalety usunięcia silki1 z gry.
Tak naprawdę to wygląda tak, że w większości gier ludzie zostawiają 1 drużynę gdzie jest najwięcej osób i EXPIA, a inna osoba broni. Expia szczególnie na siłce w diax setach, ale razem ze znajomymi ( Wiadomo zabijesz diaxa to cię dobije jego kolega ). Siłki II mają sens do obrony szczególnie jak masz ducha. Sety prot 4 łatwo się niszczy, a zabicie takiego gracza jest łatwe, wystarczy zamienić typa miejscami w nogi. Również można w bloki ( piaskiem ) gdzie chlop nie może już w ogóle uciec, a ducha ma naprawdę dużo osób. Jednak jestem za usunięciem CAŁKOWICIE Siłki z gry.
Być może w całej sprawie mam jedno wielkie G do powiedzenia ze względu na to że ostatnimi czasy nie uczestniczę już w rozgrywkach na trybie, ale moim skromnym zdaniem kompromisu w tej sprawie uzyskać się nie da. Strony są podzielone jak to zazwyczaj bywa w każdej sprawie co jest oczywiste i zrozumiałe. Reasumując jednak ten temat, potiony strength 2 czy tez omawiane rowniez okazyjnie zlote jabłka (koxy) a nawet i zbroje z enchantami protection 4 czy tez 3 były już na trybie, każdy miał do nich dostęp. Chyba każdy też zdaje sobie sprawe jak takie rozgrywki wyglądały. Gonitwa jeden za drugim, Rushowanie i godzinne farmienia pieniedzy i środków podwyżających ego małolatów (czyt. Topka killi). Blokada była poniekąd adekwatna , ale sa osoby które oczywiscie bedą się z tym kłocić, głównie są to osobniki który uzytkowały z tych dóbr i tym samym psuły gre innym graczom. Pojawia się jednak kwestia iż miałoby to niby być balans dla przedmiotów boskich.. tak aby ci którzy nie chcą wydawać własnych pieniedzy na gre lub nie moją odwagi nagminnie kraść z portfela rodziców środków pienieznych mogli również miec jakieś szanse w starciu z osobami które te pieniądze wydają. Po części owszem.. Kwestia pozostaje jednak taka że tego typu rzeczy były ogólnodostępne, a wiec każdy mógł je sobie zrobić, Co z tym idzie.. mocni stali się mocniejsi. Jednak to się zmieniło i myslę, że w tym wypadku na lepsze.
Niezaleznie jednak jakie zostanie podjete dzialanie to poszkodowanymi i tak będą gracze którzy zaczynają gre na trybie oraz ci którzy nie zamierzają wydawać swoich pieniedzy na gre. Dlaczego? Prawda jest taka ze WD jest po częsci trybem PayToWin i dzięki temu sie on utrzymuje. Zakupywanie Vipów, Monet czy Boskich ma ułatwić w znacznym stopniu rozgrywke oraz utrzymac tryb. a ci którzy nie chcą korzystać z dostepnych płatnych usług muszą przedmioty zdobyc sami, co teoretycznie nie jest zbyt trudne ale zajmuje duzo wiecej czasu. Tu wyskakuje jednak znów wątek siłek, koxow i protów 4 i pojawia nam się paradox którego nie da się rozwiązac.
Nie bede juz to wspominał o walkach 10vs1, zabijaniu na hita, i wywalaniu się za mape bez wiekszego celu.
Reasumujac to wszystko dochodze do wniosku że jedynym problemem sa tu gracze. WD nie jest typowym trybem Annihilacji, jest jedynie wariacją i inspiracją zagranicznym trybem gry druzynowej. Niestety większosc polskiej młodziezy nie zna znaczenia terminu "gry druzynowej" przez co powstają takie problemy a nie inne.
Teraz jak tak czytam wszystko to Ravcore ma racje. Nawet jak zostaną dodane siłki II to znowu się zacznie na forum o usunięcie ich. Nie ma sensu dłużyc tego wątku. Przecież serwer musi się z czegoś utrzymać.
Wczoraj sprawdzałem hity i tak prot 2 żel sh3 z siłką 2 4,5 hp z kryta a gdy miałem set diaxowy prot 4 to z mieczem sh5 i silka 2 1 hp z kryta i żeby zabić takiego chłopa w procie 4 dia potrzeba 6 hitów Z SH5 I SIŁKA 2 TO MA SENS! a z sh3 z siłka 2 0,5 z kryta