22-June-2020, 20:07:59
Cytat:Bugi
Klatka Enotec
Po walce w klatce z Enotec lubi sobie znikać efekt Speed, co troche utrudnia robienie comba
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=9AGZ
brak efektu speed po walce w klatce Enotec
Średnio wiadomo, w którym to momencie ale teraz po postawieniu diamentowej pasji nada nam tego speeda.
Cytat:Bugi
Arktos
Jako że Pałac Arktosa nie działa (ze znanych mi powodów) można usunąć go z zestawu postaci; byłoby to bardziej intuicyjne dla nowych graczy + dodatkowy slot na zupkę, zawsze coś Big Grin
Naprawione.
Cytat:Balans Rozgrywki
Lick
Jestem w stanie zrozumieć, że płatne klasy są istotne dla funkcjonowania serwera. Wiem też, że muszą one przynajmniej wyróżniać się spośród wszystkich klas, które można zdobyć jedynie poprzez wytrwałą grę na serwerze.
Dzisiaj jednak, chcę się dowiedzieć jednej rzeczy - gdzie leży granica pomiędzy ciut mocniejszą, ciekawszą opcją do gry, a gdzie -chociaż nie lubię używać mimowolnie tego określenia- oczywistego i krzywdzącego Pay2Win.
Lick.
No dobrze.
Tak jak ostatnio, nie posiadam klasy, więc przedstawiam to co ma ona do zaoferowania jedynie opisowo.
>Spawn hordy golemów
Golemy to nie słabe i powolne zombie Undeada - przypominają bardziej ciut wolniejsze szkielety King Rema. Jednak King Rem to postać zbalansowana (jeżeli nie ciut pszysłaba) ponieważ owe szkielety to praktycznie jedyna mocna strona klasy, i nie ma się do czego przyczepić. Jednak horda golemów połączona z obszarowymi obrażeniami (do których zaraz dojdziemy) oraz atakami samego Licka z niewidką oznacza najcześciej totalny chaos i rychłą zagładę, ewentualnie (gdy miną już obrażenia obszarowe) brak 1/3 zupek. Po 2 umiejętnościach postaci.
>Obrażenia obszarowe.
A ja myślałem że to Ares miał duży zasięg...
Tutaj odsyłam do krótkiego demonstracyjnego filmiku, który udało mi się nagrać: https://youtu.be/UOeKDlxVwGc
Z tak WIEKIM obszarem obrażeń, nawet ucieczka czasami nie wchodzi w drogę (obrażenia spowalniają) i pozostaje tylko... śmierć..?
Rozumiem jak to wygląda, "kolejna przesadzona skarga", ale przez tę klasę walka zamienia się w ucieczkę (bardzo trudno uciec Lickowi, jako że posiada on także umiejętność mobilną...) no chyba że ktoś kto bardzo ogarnia PvP przebije się przez wszystkie umiejętności oraz golemy Licka i jedynie siłą woli go dojedzie... ech.
Niestety przez cały dzisiejszy poranek miałem przyjemność obserwować jak 1 osoba z tą klasą własnoręcznie terroryzuje cały serwer. Nie było to miłe doświadczenie.
Po parunastu walkach (oraz próbach ucieczki) z Lickiem mogę wystawić swoje propozycje zbalansowania klasy, w mojej opini conajmniej 2-3 podpunkty z wymienionych:
- Usunięcie lub znaczne zmniejszenie zasięgu obrażeń obszarowych
- Zmniejszenie liczby przywoływanych golemów do np. 4
- Ograniczenie czasowo obecności golemów na arenie
- Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez postać podczas "niewidki"
- Oraz klasyk, wydłużenie cooldownów umiejętności
Do napisania tego wszystkiego dopiero pół roku po starcie edycji zmusiło mnie (jak zwykle) dzisiejsze zderzenie z tą postacią która, na szczęście, nie jest dość często widywana będąc postacią płatną.
No cóż, zostawię to tutaj i mam nadzięję że postać zostanie zbalansowana tak, aby gra z osobą wybierającą Licka stanowiła jedynie wyzwanie, a nie symulator Outlasta Wink
Lick dostał następujące nerfy:
Msciwy Skok zamiast 15s ma teraz 30s oczekiwania.
Wykrwienie Zemsty zamiast 10s ma teraz 20s oczekiwania, zasięg z 6 kratek został zmniejszony do 4.
Wezwanie Niszczycicieli zamiast 30s ma teraz 50s oczekiwania, liczba golemów z 10 zmniejszona do 6.