MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [MS] PvP Kits 3.0 - Błędy, bugi, poprawki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Przyuważone bugi
>Nadal ten nieszczęsny Gnar;
- Hipersiła nie zadaje obrażeń większości wrogów oraz nadaje znikomy efekt regeneracji - w obecnym stanie zajmuje tylko slot w EQ
- Po przemianie w Gnara i otrzymaniu ponownie Bumeranga niszczy się on (nadal)
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=12Y5

Edit
>Klasom takim jak Undead czy Kenshi nie respią się moby.

Edit 2
>Grając Thunder Lordem Ornn'em bardzo często przytrafiają się puste hity; może być to spowodowane przez pioruny, ale sam nie wiem
Cytat:Edit
>Klasom takim jak Undead czy Kenshi nie respią się moby.

Edit 2
>Grając Thunder Lordem Ornn'em bardzo często przytrafiają się puste hity; może być to spowodowane przez pioruny, ale sam nie wiem

1. Fixed
2. Tak to wina piorunów, ale one zadają większy dmg z podpaleniem od zwykłego młota więc ;p

(26-February-2020 20:26:08)PixelL0ve225 napisał(a): [ -> ]Przypominam jeszcze, że na trybie nadal aktywny jest exploit z Bumerangiem Gnar'a

Naprawione.
Przyuważone bugi
>Niedziałający zamek lodowy Arktosa
>Tworzenie klanu nie działa, ale oczywiście zżera monety (rip 5k)
>Exp pokazywany przez leaderboard na ekranie nie ma odbicia w progach Exp na /rangi (lub odwrotnie)
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=EEYZ
Balans
Gurren Sion

Klasa ZDECYDOWANIE za mocna! To moje gadanie o Kenshim na początku edy nie umywa się do tego...
Kontekst: Bije się z typem, ewidentnie więcej hitów dostaje, a dedam raz za razem. No może jest magicznie lepszy. Wybieram tą klasę i:

...Łącznie 18. Dodatkowych. Serc. Co 15 sekund. (zakładając, że bez żadnych ulepszeń...)
Z tym że umejętności zadają DMG nie mam problemu, ale to życie... walcząc z Gurrenem czuje się jak walcząc ze starym Gnarem z Reg IV - no nie da się zabić jak ktoś ogarnia trochę pvp, zupki zawsze się kończą wcześniej, i trudno się dziwić.

Może i trochę późno na skargi w balansie, ale nie miałem za bardzo okazji wcześniej się klasie przyjżeć bliżej, no cóż.

I dla klaryfikacji, wiem że serca się na raz nie stackują, ale w kontekście całej walki nie ma to zbytniego znaczenia.

No cóż, zostawię to tutaj jako cry for help; proszę tylko o odniesienie się do tego, pozytywnie lub negatywnie. Póki co porobię co innego xD
(01-March-2020 14:47:44)PixelL0ve225 napisał(a): [ -> ]Balans
Gurren Sion

Klasa ZDECYDOWANIE za mocna! To moje gadanie o Kenshim na początku edy nie umywa się do tego...
Kontekst: Bije się z typem, ewidentnie więcej hitów dostaje, a dedam raz za razem. No może jest magicznie lepszy. Wybieram tą klasę i:

...Łącznie 18. Dodatkowych. Serc. Co 15 sekund. (zakładając, że bez żadnych ulepszeń...)
Z tym że umejętności zadają DMG nie mam problemu, ale to życie... walcząc z Gurrenem czuje się jak walcząc ze starym Gnarem z Reg IV - no nie da się zabić jak ktoś ogarnia trochę pvp, zupki zawsze się kończą wcześniej, i trudno się dziwić.

Może i trochę późno na skargi w balansie, ale nie miałem za bardzo okazji wcześniej się klasie przyjżeć bliżej, no cóż.

I dla klaryfikacji, wiem że serca się na raz nie stackują, ale w kontekście całej walki nie ma to zbytniego znaczenia.

No cóż, zostawię to tutaj jako cry for help; proszę tylko o odniesienie się do tego, pozytywnie lub negatywnie. Póki co porobię co innego xD

Cooldowny wydłużone:

Ryk Dusz: Zamiast 15s ma 30s oczekiwania.

Nie powstrzymasz mnie!: Zamiast 15s ma 40s oczekiwania.
Bugi
Antycheat
>Niektóre umiejętności wyrzucające w górę lub modyfikujące poruszanie się odpalają AC, który ostatnio stał się bardzo agresywny...

Balans
Ares
Klasa niesłychanie OP. W zasadzie tak mocna, że jak wczoraj pierwszy raz od dawna wszedłem na kitsy, to myślałem że to jedna z klas płatnych Big Grin
Jako iż nie posiadam tej klasy, część umiejętności czy cech klasy będzie podana bardzo opisowo.

Ale do rzeczy:

>(Umiejętność) Rdzeń Chaosu
Bardzo mocna umiejętność, przed którą trudno jakkolwiek się obronić. Nieustannie wysokie obrażenia przez dobrych parę sekund, ograniczona możliwość poruszania się oraz uniemożliwienie oddania Aresowi PLUS obrażenia zadawane przez samego przeciwnika... jednorazowe użycie tej umiejętności zużywa przeciwnikowi conajmniej 5-10 zupek, oczywiście jeżeli ofiara jest doświadczona w ich przekładaniu...

>Uzbrojenie
Ulepszona diamentowa zbroja zamiast standardowej skórzanej Prot III.
Efekt: zadawanie po 1 DMG (z 20) z przykładowo broni Gnara. Zbroja nie jest najmocniejszym atutem klasy, ale jest zdecydowanie naprzeciętna, i dokłada cegiełkę do dominacji Aresa - zwłaszcza w połączeniu z jego bardzo mocnym arsenałem broni.

Na papierze być może klasa nie wydaje się być okropnie OP, ale w praktyce jest tak dobra, że przez słabszych graczy idzie jak płóg, a tym lepszym niemały opór stawić może nawet mało doświadczony w pvp gracz; na walkę ze średnio rozgarniętym Aresem nie wystarcza zwykle cały ekwipunek zupek...

P.S
"kto soj, mam aresa"
(16-June-2020 12:23:21)PixelL0ve225 napisał(a): [ -> ]Bugi
Antycheat
>Niektóre umiejętności wyrzucające w górę lub modyfikujące poruszanie się odpalają AC, który ostatnio stał się bardzo agresywny...

Balans
Ares
Klasa niesłychanie OP. W zasadzie tak mocna, że jak wczoraj pierwszy raz od dawna wszedłem na kitsy, to myślałem że to jedna z klas płatnych Big Grin
Jako iż nie posiadam tej klasy, część umiejętności czy cech klasy będzie podana bardzo opisowo.

Ale do rzeczy:

>(Umiejętność) Rdzeń Chaosu
Bardzo mocna umiejętność, przed którą trudno jakkolwiek się obronić. Nieustannie wysokie obrażenia przez dobrych parę sekund, ograniczona możliwość poruszania się oraz uniemożliwienie oddania Aresowi PLUS obrażenia zadawane przez samego przeciwnika... jednorazowe użycie tej umiejętności zużywa przeciwnikowi conajmniej 5-10 zupek, oczywiście jeżeli ofiara jest doświadczona w ich przekładaniu...

>Uzbrojenie
Ulepszona diamentowa zbroja zamiast standardowej skórzanej Prot III.
Efekt: zadawanie po 1 DMG (z 20) z przykładowo broni Gnara. Zbroja nie jest najmocniejszym atutem klasy, ale jest zdecydowanie naprzeciętna, i dokłada cegiełkę do dominacji Aresa - zwłaszcza w połączeniu z jego bardzo mocnym arsenałem broni.

Na papierze być może klasa nie wydaje się być okropnie OP, ale w praktyce jest tak dobra, że przez słabszych graczy idzie jak płóg, a tym lepszym niemały opór stawić może nawet mało doświadczony w pvp gracz; na walkę ze średnio rozgarniętym Aresem nie wystarcza zwykle cały ekwipunek zupek...

P.S
"kto soj, mam aresa"

Co do AC to muszę zdać się na Trawę, żeby to poprawił Smile



Ares:

-> Rdzeń Chaosu:

Zredukowałem siłę przyciągania, obszar działania oraz zwiększyłem czas odświeżania tego efektu (nie zmieniając przy tym ilości zadawanych obrażeń). Powinno to umożliwić graczom ucieczkę z obszaru działania tej umiejętności. Obrażenia nie są zmienione z uwagi na fakt, że w przeliczeniu jednostkowym pojedyncza sztuka takich obrażeń jest bardzo mała, po prostu otrzymujecie ciągle te same obrażenia w bardzo szybkim czasie.

Końcem końców i tak tą umiejętność można skontrować klasami mobilnymi albo mającymi możliwość unikania obrażeń (najlepszy przykład stanowi tutaj Set, którego Astralny Wymiar umożliwia wam całkowicie zniwelować obrażenia otrzymywane, a nawet pozwala wam się po powrocie wyleczyć)


Co do uzbrojenia to słyszałem, że Trawa już ponerfił Smile
Bugi
Klatka Enotec
Po walce w klatce z Enotec lubi sobie znikać efekt Speed, co troche utrudnia robienie comba

http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=9AGZ
brak efektu speed po walce w klatce Enotec
Bugi
Arktos
Jako że Pałac Arktosa nie działa (ze znanych mi powodów) można usunąć go z zestawu postaci; byłoby to bardziej intuicyjne dla nowych graczy + dodatkowy slot na zupkę, zawsze coś Big Grin
Balans Rozgrywki
Lick

Jestem w stanie zrozumieć, że płatne klasy są istotne dla funkcjonowania serwera. Wiem też, że muszą one przynajmniej wyróżniać się spośród wszystkich klas, które można zdobyć jedynie poprzez wytrwałą grę na serwerze.
Dzisiaj jednak, chcę się dowiedzieć jednej rzeczy - gdzie leży granica pomiędzy ciut mocniejszą, ciekawszą opcją do gry, a gdzie -chociaż nie lubię używać mimowolnie tego określenia- oczywistego i krzywdzącego Pay2Win.

Lick.
No dobrze.
Tak jak ostatnio, nie posiadam klasy, więc przedstawiam to co ma ona do zaoferowania jedynie opisowo.

>Spawn hordy golemów
Golemy to nie słabe i powolne zombie Undeada - przypominają bardziej ciut wolniejsze szkielety King Rema. Jednak King Rem to postać zbalansowana (jeżeli nie ciut pszysłaba) ponieważ owe szkielety to praktycznie jedyna mocna strona klasy, i nie ma się do czego przyczepić. Jednak horda golemów połączona z obszarowymi obrażeniami (do których zaraz dojdziemy) oraz atakami samego Licka z niewidką oznacza najcześciej totalny chaos i rychłą zagładę, ewentualnie (gdy miną już obrażenia obszarowe) brak 1/3 zupek. Po 2 umiejętnościach postaci.

>Obrażenia obszarowe.
A ja myślałem że to Ares miał duży zasięg...
Tutaj odsyłam do krótkiego demonstracyjnego filmiku, który udało mi się nagrać: https://youtu.be/UOeKDlxVwGc
Z tak WIEKIM obszarem obrażeń, nawet ucieczka czasami nie wchodzi w drogę (obrażenia spowalniają) i pozostaje tylko... śmierć..?

Rozumiem jak to wygląda, "kolejna przesadzona skarga", ale przez tę klasę walka zamienia się w ucieczkę (bardzo trudno uciec Lickowi, jako że posiada on także umiejętność mobilną...) no chyba że ktoś kto bardzo ogarnia PvP przebije się przez wszystkie umiejętności oraz golemy Licka i jedynie siłą woli go dojedzie... ech.

Niestety przez cały dzisiejszy poranek miałem przyjemność obserwować jak 1 osoba z tą klasą własnoręcznie terroryzuje cały serwer. Nie było to miłe doświadczenie.

Po parunastu walkach (oraz próbach ucieczki) z Lickiem mogę wystawić swoje propozycje zbalansowania klasy, w mojej opini conajmniej 2-3 podpunkty z wymienionych:

- Usunięcie lub znaczne zmniejszenie zasięgu obrażeń obszarowych
- Zmniejszenie liczby przywoływanych golemów do np. 4
- Ograniczenie czasowo obecności golemów na arenie
- Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez postać podczas "niewidki"
- Oraz klasyk, wydłużenie cooldownów umiejętności

Do napisania tego wszystkiego dopiero pół roku po starcie edycji zmusiło mnie (jak zwykle) dzisiejsze zderzenie z tą postacią która, na szczęście, nie jest dość często widywana będąc postacią płatną.
No cóż, zostawię to tutaj i mam nadzięję że postać zostanie zbalansowana tak, aby gra z osobą wybierającą Licka stanowiła jedynie wyzwanie, a nie symulator Outlasta Wink
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie