MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [KitPvP] Nowości i zmiany - Przebudzenie!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie ponownie!

Wczoraj (12 Czerwca) wprowadziłem kolejne zmiany na tym trybie, żeby skompletować plany przed nową edycją na MS'ie. Przez kilka następnych dni będę wraz z ekipą testował ewentualne niedopatrzenia balansu rozgrywki by można było spokojnie potem przenieść całość wykonania na nową edycję trybu.

W zmianach znajdziecie w większości poprawki i usprawnienia obecnych klas, jednak nie przeoczyłem możliwości dodania nowych Smile Poniżej rozpiska.


Klasy:

◈ Kangur:

+ Usprawniono rakietę, od teraz powinna zawsze dawać poprawny wyskok
+ Zmniejszono czas oczekiwania na skok z 10 sekund do 7 sekund
+ Dodano nową umiejętność pasywną - ewolucja

Ewolucja zapewnia kangurowi kumulacje za każde użycie swojej rakiety. Po osiągnięciu limitu (15 kumulacji) otrzymuje wzmocnienie, które zapewnia mu następujące zmiany przy kolejnym użyciu rakiety:

* Siła skoku zostaje podwojona
* Kangur otrzymuje szybkość 1 oraz wysoki skok 3 na pół minuty od momentu użycia skoku
* Czas oczekiwania na kolejne użycie rakiety wzrasta do 30 sekund

◈ Kobra:

+ Dodano nową umiejętność - Toksyczny Atak

Toksyczny Atak pozwala wystrzelić bombę, która w momencie zderzenia z otoczeniem wypuszcza zarazę na okolicznych wrogów zadając obrażenia, spowalniając, zatruwając i osłabiając trafione cele. Pasywnie umiejętność zapewnia postaci dodatkową szansę na zatrucie jeśli zdrowie kobry spadnie poniżej połowy

◈ Niszczyciel:

+ poprawiono po raz kolejny błędy związane z ekwipunkiem szału
+ zmniejszono wymagania kumulacji pkt wściekłości z 150 do 90 uderzeń

Ta zmiana ma uczynić niszczyciela nieco bardziej grywalnym. Fakt faktem, wciąż pozostają nieco duże te wymogi, jednak ta klasa nigdy nie miała być nieśmiertelna.

◈ Khaimera:

+ Zwiększono szansę na leczenie z uderzenia z 50% do 100%
+ Skrócono czas oczekiwania na skok z 15 sekund do 10 sekund

◈ Thor:

+ Zmniejszono wymagania do naładowania młota z 100 do 60 pkt kumulacji energii

◈ Wukong:

+ dodano do gry

Wukong to niezwykle zwinny i nieprzewidywalny wojownik. Dzięki swoim umiejętnościom jest on w stanie zarówno przemieszczać się po terenie ale też niwelować nadchodzące zagrożenie.

◈ Pyro:

+ dodano nową umiejętność - Zapłon

Po kliknięciu prawym przyciskiem na mieczu, Zapłon pozwoli na podpalenie pobliskich wrogów wokół Pyro, zadając obrażenia i osłabiając cele na 5 sekund

◈ Widmo:

+ skrócono czas oczekiwania na obszarowe podpalenie z 15 sekund do 10 sekund

◈ Revenant:

+ skrócono czas przeładowania ataku podstawowego z 1 sekundy do 0,5 sekundy

Ostatni nerf zbyt osłabił tą profesję, dlatego nieco skróciłem jej czas czekania na kolejny wystrzał pocisku, mimo to nadal nie można nim w kółko spamić Smile

◈ PradawnyZen:

+ dodano do gry

PradawnyZen - nowa odmiana znanego wam już Mistrza Zena. Ten wojownik posiada zdolność przemieszczania się po polu bitwy raniąc przy tym każdego, kogo napotka.

◈ Chronos:

+ dodano do gry

Mityczny władca czasu w końcu zawitał na KitPvP. Dzięki swoim umiejętnościom może on cofać w czasie graczy lub samego siebie.



W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości - piszcie śmiało w temacie bądź na prywatnej wiadomości. Teraz sądzę że więcej skupienia przeniosę na projekt MineZ i jego rozwój, a wam zostawię tą rozpiskę wraz z nowościami i nadciągającą nową edycją Smile
Przekierowanie