Witajcie ponownie!
Wczoraj (12 Czerwca) wprowadziłem kolejne zmiany na tym trybie, żeby skompletować plany przed nową edycją na MS'ie. Przez kilka następnych dni będę wraz z ekipą testował ewentualne niedopatrzenia balansu rozgrywki by można było spokojnie potem przenieść całość wykonania na nową edycję trybu.
W zmianach znajdziecie w większości poprawki i usprawnienia obecnych klas, jednak nie przeoczyłem możliwości dodania nowych
Poniżej rozpiska.
Klasy:
◈ Kangur:
+ Usprawniono rakietę, od teraz powinna zawsze dawać poprawny wyskok
+ Zmniejszono czas oczekiwania na skok z 10 sekund do 7 sekund
+ Dodano nową umiejętność pasywną -
ewolucja
Ewolucja zapewnia kangurowi kumulacje za każde użycie swojej rakiety. Po osiągnięciu limitu (15 kumulacji) otrzymuje wzmocnienie, które zapewnia mu następujące zmiany przy kolejnym użyciu rakiety:
* Siła skoku zostaje podwojona
* Kangur otrzymuje szybkość 1 oraz wysoki skok 3 na pół minuty od momentu użycia skoku
* Czas oczekiwania na kolejne użycie rakiety wzrasta do 30 sekund
◈ Kobra:
+ Dodano nową umiejętność -
Toksyczny Atak
Toksyczny Atak pozwala wystrzelić bombę, która w momencie zderzenia z otoczeniem wypuszcza zarazę na okolicznych wrogów zadając obrażenia, spowalniając, zatruwając i osłabiając trafione cele. Pasywnie umiejętność zapewnia postaci dodatkową szansę na zatrucie jeśli zdrowie kobry spadnie poniżej połowy
◈ Niszczyciel:
+ poprawiono po raz kolejny błędy związane z ekwipunkiem szału
+ zmniejszono wymagania kumulacji pkt wściekłości z 150 do 90 uderzeń
Ta zmiana ma uczynić niszczyciela nieco bardziej grywalnym. Fakt faktem, wciąż pozostają nieco duże te wymogi, jednak ta klasa nigdy nie miała być nieśmiertelna.
◈ Khaimera:
+ Zwiększono szansę na leczenie z uderzenia z 50% do 100%
+ Skrócono czas oczekiwania na skok z 15 sekund do 10 sekund
◈ Thor:
+ Zmniejszono wymagania do naładowania młota z 100 do 60 pkt kumulacji energii
◈ Wukong:
+ dodano do gry
Wukong to niezwykle zwinny i nieprzewidywalny wojownik. Dzięki swoim umiejętnościom jest on w stanie zarówno przemieszczać się po terenie ale też niwelować nadchodzące zagrożenie.
◈ Pyro:
+ dodano nową umiejętność -
Zapłon
Po kliknięciu prawym przyciskiem na mieczu, Zapłon pozwoli na podpalenie pobliskich wrogów wokół Pyro, zadając obrażenia i osłabiając cele na 5 sekund
◈ Widmo:
+ skrócono czas oczekiwania na obszarowe podpalenie z 15 sekund do 10 sekund
◈ Revenant:
+ skrócono czas przeładowania ataku podstawowego z 1 sekundy do 0,5 sekundy
Ostatni nerf zbyt osłabił tą profesję, dlatego nieco skróciłem jej czas czekania na kolejny wystrzał pocisku, mimo to nadal nie można nim w kółko spamić
◈ PradawnyZen:
+ dodano do gry
PradawnyZen - nowa odmiana znanego wam już Mistrza Zena. Ten wojownik posiada zdolność przemieszczania się po polu bitwy raniąc przy tym każdego, kogo napotka.
◈ Chronos:
+ dodano do gry
Mityczny władca czasu w końcu zawitał na KitPvP. Dzięki swoim umiejętnościom może on cofać w czasie graczy lub samego siebie.
W razie jakichkolwiek pytań/wątpliwości - piszcie śmiało w temacie bądź na prywatnej wiadomości. Teraz sądzę że więcej skupienia przeniosę na projekt MineZ i jego rozwój, a wam zostawię tą rozpiskę wraz z nowościami i nadciągającą nową edycją