09-April-2016, 14:07:32
09-April-2016, 17:50:35
Według mnie róg zostal zmodyfikowany tak aby KALISOWI PASOWAŁO. Kiedy widzę jak beznadziejnie się nim posługuje, to mnie dziwi że wgl się nie zbuntuje i go nie usunie... Róg nie służy do uciekania, czy łatwiejszego zabijania chmary ludzi tylko do szybkiej walki 1 vs 1. Kalis zaś używał go zazwyczaj gdy miał mało hp, lub gdy zabijał fk w bazie przeciwnika. Pozatym nowy róg nie jest kompletnie zbilanosowany ze starym wydłużenie zbędnych efektów takich jak szybkość, czy zwiększenie regeneracji, tak aby kalisowi pasowało kompletnie nie może równać się ze zmniejszeniem siły. Przypominam, że siła 1 daje 130% obrażeń, a siła 2 270% (lub 260%). Aby udowodnić ten fakt zaprezentuje wam tak jak zrobili to twórcy minecraft. W potach zrobili oni możliwość zwmocnienia siły na siłe 2, gdzie trwa on 1:30, wydłużenie jej zaś trwa 8:00 czyli 5.3 razy dłużej niż siła 2, dlaczego więc kalis wydłużył siłę x2, a nie x5,3 nie uwzględniając dodatkowo, że raczej każdy robiąc poty zrobi siły 2 a nie przedłużone siły 1. Obecna pruba bilansu kompletnie nie uzupełnia tak wielkiej dziury w nim. Dodatkowo chciałbym zauważyć, że teraz jest jeszcze większa przepaść między osobą w eq żelazny, a osobą w eq skurzanym.
Pozdrawiam PR0s.
Ps: Dodatkowym wzmocnieniem rogu mogło by być zwiekszenie częstotliwości korzystania z niego (np. co 1 min) i dodanie odporności na ogień zamiast wzmacniania regeneracji. Dzięki zastosowaniu właśnie tych atutów zaistniała by możliwość zmniejszenia przepaści między graczami w eq, a bez niego. Chociaż i tak uważam, że przywrócenie starego rogu było by najlepszym rozwiazaniem imdobrze wiem, że ten kto się ze mną nie zgodzi (głosy za nowym rogiem) poprostu go nie ma.
A i Ancorn Wd jest takim trybem, gdzie nie mają liczyć się głównie umiejętności pvp, a strategiczne,. Poza tym osłabienie rogu wpływa tylko na korzyść tych co wpakowali najwięcej kasy w wd i dalej to robią (vip'ów z rogami).
Pozdrawiam PR0s.
Ps: Dodatkowym wzmocnieniem rogu mogło by być zwiekszenie częstotliwości korzystania z niego (np. co 1 min) i dodanie odporności na ogień zamiast wzmacniania regeneracji. Dzięki zastosowaniu właśnie tych atutów zaistniała by możliwość zmniejszenia przepaści między graczami w eq, a bez niego. Chociaż i tak uważam, że przywrócenie starego rogu było by najlepszym rozwiazaniem imdobrze wiem, że ten kto się ze mną nie zgodzi (głosy za nowym rogiem) poprostu go nie ma.
A i Ancorn Wd jest takim trybem, gdzie nie mają liczyć się głównie umiejętności pvp, a strategiczne,. Poza tym osłabienie rogu wpływa tylko na korzyść tych co wpakowali najwięcej kasy w wd i dalej to robią (vip'ów z rogami).
09-April-2016, 18:13:50
@PR0s
To zależy, czy jako taktykę uznasz atak na plecy przeciwnika z odpalonym rogiem czy skuteczną współpracę z członkami drużyny. W WD liczy się zarówno szeroko pojęte PvP jak i strategia, jednak to PvP jest jednym z głównych aspektów, przez które nadal na nim gram.
To zależy, czy jako taktykę uznasz atak na plecy przeciwnika z odpalonym rogiem czy skuteczną współpracę z członkami drużyny. W WD liczy się zarówno szeroko pojęte PvP jak i strategia, jednak to PvP jest jednym z głównych aspektów, przez które nadal na nim gram.
09-April-2016, 18:20:56
Etghm... Chciałbym zauważyć, że przepaść jaka jest w PvP pomiędzy np.
LordVoldemort - _Ancoron_
Nie bój się, to tylko dla przykładu xd
Jest wręcz Kanionem...
Co wam ten róg da? Lepsze Pvp?
Hah! Teraz się mylicie na całej linii. Pvp zależy od
- Jak długo gra się w mc
- Jak długo grasz w pvp
- Na ilu serwerach EasyHC/HC/Survival/MegaDrop/Easy Survival
Róg po osłabieniu nie da Wam praktycznie NIC w porównaniu do poprzedniego.
Taka prawda, że kalis znerfił róg dla własnych potrzeb! Teraz tylko udajecie! Róg dalej zadaje 3 serca 1 hitem na diaxowego!
LordVoldemort - _Ancoron_
Nie bój się, to tylko dla przykładu xd
Jest wręcz Kanionem...
Co wam ten róg da? Lepsze Pvp?
Hah! Teraz się mylicie na całej linii. Pvp zależy od
- Jak długo gra się w mc
- Jak długo grasz w pvp
- Na ilu serwerach EasyHC/HC/Survival/MegaDrop/Easy Survival
Róg po osłabieniu nie da Wam praktycznie NIC w porównaniu do poprzedniego.
Taka prawda, że kalis znerfił róg dla własnych potrzeb! Teraz tylko udajecie! Róg dalej zadaje 3 serca 1 hitem na diaxowego!
09-April-2016, 18:33:23
zgadzam się z lordem, chociaż nie wiem co do tych 3 hp na diaxowego, ale wiem, że teraz nie liczą się umiejętności pvp tylko kto więcej zapłaci, kto ma lepsze eq. Zrobienie rogu do orania jest bez sensu. Poco 2 przedmioty boskie do ucieczki - vortex+rog kompletny bez sens. Proponuję przeprowadzić pewien eksperyment (nie zniechęcenie graczy do grania- malo graczy, przywracamy róg). Zresetujcie staty i zobaczymy, czy ktokolwiek będzie miał tak dużo killi, w tak krótkim czasie, jak teraz.
10-April-2016, 07:16:05
Eh.. ukryłem posty nie na temat, jeszcze ktoś coś napisze nie na temat...
10-April-2016, 09:08:27
(09-April-2016 18:33:23)PR0s napisał(a): [ -> ]Zresetujcie staty i zobaczymy, czy ktokolwiek będzie miał tak dużo killi, w tak krótkim czasie, jak teraz.
Hah jeszcze więcej będą mieć kili, bo ten róg teraz ma dłuższe efekty i jak weźmiesz paladyna to dalej zabijasz osobę bez setu jednym strzałem.A dłuższy efekt=więcej kili.
10-April-2016, 09:47:31
Właśnie mam paladyna i mi łatwiej 

10-April-2016, 10:11:37
Czy mi się wydaje czy wy wgl nie wiecie o co tak naprawdę biega? Moim zdaniem to wam ten róg na poprzedniej wersji pasował a czemu - bo efekt tak mocny że komu potrzebne są jeszcze profesje... Od początku i to miało tak być, że to nie bronie najbardziej się miały liczyć ale profesje i gra zespołowa a nie jakieś byle expienie i zabijanie na ślepo kogo popadnie po użyciu rogu. Nie po to jest tura 4 żeby z niej nie skorzystać (jakby ktoś nie był zorientowany 4 tura - płomienny proszek w sklepie alchemicznym - składnik do mikstury na siłę). Dopóki nie ma takiej tury to co najbardziej się liczy?
W 1 turze: wybicie silniejszych. Wiadomo jak ktoś miał ten róg to na co mu jeszcze potki siły które by mu mimo wszystko zwiększyły czas na ten efekt tylko wystarczyło kogoś ubić z rogiem i po sprawie (Miecz + Róg = MASAKRA). Teraz powinno się tam liczyć to co najważniejsze dla osób słabszych w drużynie a ci lepsi powinni pomagać - uzbrojenie się.
W 2 turze: już mniej więcej napalanka by zdobyć lepszy sprzęt i zmusić przeciwnika do ponownego marnowania czasu a ty możesz sobie iść i troszeczkę mu kamyczek poranić (nie mówię że do końca bo to niemożliwe jak tam jest sporo osób ale można coś zawsze zdziałać).
W 3 turze: diamenty i zorganizowanie sobie już pod koniec statywu i trochę potek speeda, regeneracji i kilku jeszcze jak ktoś ma ochotę zrobić.
W 4 turze: skoro mamy gotowe mikstury to pora na najważniejszą - siłę II, kiedy my stworzymy sobie zestaw takowych potek a wiadomo wcześniej pewnie kopaliśmy sporo więc mamy trochę expa to śmiało możemy zenchantować sobie zbroję i miecz.
5 turze: wybicie wszystkich drużyn po kolei. Nie jest to łatwe ale z takim zestawem powinniśmy móc coś zdziałać, bynajmniej jak mamy boskie to wgl będziemy mogli zmasakrować osoby bez takowych broni, warto tu się najbardziej wspomagać profesjami, od tego one właśnie są żeby np. 1 osoba była np. paladynem a druga np. skoczkiem i to od współpracy i podstępu zależy kto wygra.
Prawdę mówiąc ja opisałem to tak jak te tury powinny działać, lecz to jest podobnie jak na W vs P - nie ma określonej dokładnej metody z powodów pracy zespołowej, bo nie każdy potrafi to wykonywać.
Mimo to podsumowując ten opis od teraz nie róg się najbardziej będzie liczył, chociaż do czasów 4 tury to będzie i to mocno, bo tylko dzięki niemu zyskamy siłę, lecz mikstury. Czyli od teraz na prawdziwą mega walkę będzie następujący porządek (bynajmniej wg mnie taki):
Miecz + siła II + speed II + regeneracja II = SZAŁ BOJOWY!
Róg nigdy nie miał być mega wypasiony, chociaż jak tak bardzo by się przyjrzeć mogłoby się to inaczej rozwiązać:
1. zmniejszyć wartość speeda
2. usunąć regenerację
3. (wykonane przez Kalisa) osłabić siłę
Tak czy inaczej w czasie gry to się okaże, lecz tak jak mówił _Ancoron_ i ja to też wspomniałem, bez tego rogu, każdemu po prostu nie chciało się marnować swoich zdolności bo po co skoro miało się tak mocną siłę. Ci co tak mocno narzekają to pewnie z trzech powodów (1 możliwy bo nie mówię że ktoś może mieć oba powody):
a) nie umieli się bić bo bez rogu mało którego mocarza by zabili...
b) nie umieli po prostu grać bez tego expienia do czasu 4 tury bo po co im tura jak mieli ten róg...
c) nie liczyli się z tym że to ma być gra drużynowa a nie solo na całą armię, a tury ich nie obchodziły bo po co np. mieć diax set skoro róg zabił takiego w szybkim tempie a wystarczyło dobrze to rozegrać...
W 1 turze: wybicie silniejszych. Wiadomo jak ktoś miał ten róg to na co mu jeszcze potki siły które by mu mimo wszystko zwiększyły czas na ten efekt tylko wystarczyło kogoś ubić z rogiem i po sprawie (Miecz + Róg = MASAKRA). Teraz powinno się tam liczyć to co najważniejsze dla osób słabszych w drużynie a ci lepsi powinni pomagać - uzbrojenie się.
W 2 turze: już mniej więcej napalanka by zdobyć lepszy sprzęt i zmusić przeciwnika do ponownego marnowania czasu a ty możesz sobie iść i troszeczkę mu kamyczek poranić (nie mówię że do końca bo to niemożliwe jak tam jest sporo osób ale można coś zawsze zdziałać).
W 3 turze: diamenty i zorganizowanie sobie już pod koniec statywu i trochę potek speeda, regeneracji i kilku jeszcze jak ktoś ma ochotę zrobić.
W 4 turze: skoro mamy gotowe mikstury to pora na najważniejszą - siłę II, kiedy my stworzymy sobie zestaw takowych potek a wiadomo wcześniej pewnie kopaliśmy sporo więc mamy trochę expa to śmiało możemy zenchantować sobie zbroję i miecz.
5 turze: wybicie wszystkich drużyn po kolei. Nie jest to łatwe ale z takim zestawem powinniśmy móc coś zdziałać, bynajmniej jak mamy boskie to wgl będziemy mogli zmasakrować osoby bez takowych broni, warto tu się najbardziej wspomagać profesjami, od tego one właśnie są żeby np. 1 osoba była np. paladynem a druga np. skoczkiem i to od współpracy i podstępu zależy kto wygra.
Prawdę mówiąc ja opisałem to tak jak te tury powinny działać, lecz to jest podobnie jak na W vs P - nie ma określonej dokładnej metody z powodów pracy zespołowej, bo nie każdy potrafi to wykonywać.
Mimo to podsumowując ten opis od teraz nie róg się najbardziej będzie liczył, chociaż do czasów 4 tury to będzie i to mocno, bo tylko dzięki niemu zyskamy siłę, lecz mikstury. Czyli od teraz na prawdziwą mega walkę będzie następujący porządek (bynajmniej wg mnie taki):
Miecz + siła II + speed II + regeneracja II = SZAŁ BOJOWY!
Róg nigdy nie miał być mega wypasiony, chociaż jak tak bardzo by się przyjrzeć mogłoby się to inaczej rozwiązać:
1. zmniejszyć wartość speeda
2. usunąć regenerację
3. (wykonane przez Kalisa) osłabić siłę
Tak czy inaczej w czasie gry to się okaże, lecz tak jak mówił _Ancoron_ i ja to też wspomniałem, bez tego rogu, każdemu po prostu nie chciało się marnować swoich zdolności bo po co skoro miało się tak mocną siłę. Ci co tak mocno narzekają to pewnie z trzech powodów (1 możliwy bo nie mówię że ktoś może mieć oba powody):
a) nie umieli się bić bo bez rogu mało którego mocarza by zabili...
b) nie umieli po prostu grać bez tego expienia do czasu 4 tury bo po co im tura jak mieli ten róg...
c) nie liczyli się z tym że to ma być gra drużynowa a nie solo na całą armię, a tury ich nie obchodziły bo po co np. mieć diax set skoro róg zabił takiego w szybkim tempie a wystarczyło dobrze to rozegrać...
10-April-2016, 10:31:49
Ten róg jest lepszy do expienia niż poprzedni zmieniło się to że ciężej zabić kogoś w plecy. Ale takie nabijanie kili jest jeszcze łatwiejsze.
Nie ma co płakać tylko trzeba umieć się przystosować. Zrozumcie że tamten róg był zbyt silny.
Nie ma co płakać tylko trzeba umieć się przystosować. Zrozumcie że tamten róg był zbyt silny.