MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Róg
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Gizmog, musial to byc jakis czarodziej ze wspomagaczami, bo nie wiem czy wiesz, ale rog zostal osabiony...
Przyznam szczerze że sam róg to był po prostu przedmiot do expienia na graczach, wprawiania innych w focusa na tych którzy go mają albo czasem nawet na użycie na kimś wspomagaczy tak by tego nie widział bo np. zabijesz sobie jakiegoś typa w skórzanym secie i ty na rogu to prawie się zorientować nie szło kto cb zaatakował i czy on coś miał bo miałzbyt mocną siłę, dlatego to była po prostu expiarka na noobach i gracze którzy byli słabi po prostu czuli się olewani i ich życie nie miało sensu bo na hita dedają, w ten sposób tylko rog i miecz zyskiwały na znaczeniu. Teraz przypuszczam, że nie będzie aż tak mocnego focusa ze strony słabszych (wiem nie wyrażają tego na chacie ale czy my możemy wnikać w ich prywatność? przecież każdy gdzieś tam się focusuje na ten róg, jak nie na chacie to w domu gdy gra), teraz ci silniejsi to raczej poczują się wreszcie zrównani do normalnego gracza co w efekcie powinno powiedzmy to tak lekko zmienić poziom uważania się za kogoś lepszego, wywyższonego od innych.

Oczywiście ktoś kto gra na WD dłuższy czas to pewnie zagospodaruje sobie czas na to by zrobić siłkę II, lecz w pozostałych rundach, będzie się trzeba liczyć z możliwością deda nawet jeśli umie się dobrze pvp, sądząc po tym wielu graczy na pewno gdzieś tam sobie myśli że mają dobrze wyćwiczone PVP to wgl nie zginą a teraz to się zmienić powinno (bynajmniej ja tak uważam), bo od początku nie o to chodziło by każdy każdego na hita zdejmował tylko jednak chodziło o to by to profesje były ważnym elementem równym na poziomie ważności gry w zespole a nie expienie na graczach nie wiadomo ile...

W sumie od początku róg był tak mocny że jak ktoś był na tyle sprytny to sobie jeszcze mógł przedłużyć jego działanie poprzez wypicie mikstury. Mało tego każdy rogu używał tylko na 1 rzecz - jak był sobie jakiś kozak to po co marnować swój czas i nabyte zdolności w PVP skoro ma się róg który go raz dwa skroi. Teraz róg będzie nadal przedmiotem wzmocnienia, lecz on ma działać w celach leczniczych, ułatwiających np. ucieczkę poprzez szybki bieg a nie ułatwiający expienie.

Więcej nie będę się dopowiadał, bo na forum są doświadczeni bardziej ode mnie w WD, lecz moje zdanie tak wygląda i nie zamierzam go zmieniać.
Do zamknięcia !
(08-April-2016 17:57:21)TobikoXD napisał(a): [ -> ]Do zamknięcia !

Nie ty decydujesz o tym...
Według mnie na Neutral,
bo nie można tak jak kiedyś expić na skórzanych gościach,
dzisiaj próbowałem walczyć 1 vs 1 rogiem i było nawet ok bo gościu nie padał na dwa hity.
Ogólnie Róg teraz to bardziej defensywny item ( a powinien bardziej cię wzmocnić )
Podsumowując, na pewno mniej graczy będzie kupować róg, a siła 1 zmienia bardzo niewiele, róg przydaje się tylko do ucieczki. Naprawdę ciężko mi o tym myśleć, bo denerwowałem się gdy na dobry set który musiałem zdobyć i all boskie padało się na 2 hity, z drugiej strony teraz róg nic nie daje do ataku, a do ucieczki jest Vortex, więc róg jest praktycznie nie potrzebny...
Naprawdę nie wiem czy jest lepiej Sad
(08-April-2016 18:14:38)ironhide napisał(a): [ -> ]
(08-April-2016 17:57:21)TobikoXD napisał(a): [ -> ]Do zamknięcia !

Nie ty decydujesz o tym...

Tylko mówie -_-
Ja bym chciał stary rog po teraz to poty silki 2 i masz rog lepszy od nowego (rog z sila 1) a piotrovsky pisał ze będzie osłabiał rog to napisze na forum... a tu osłabiony rog a nawet nikt nie napisał...
(08-April-2016 19:18:46)marcinek899 napisał(a): [ -> ]Ja bym chciał stary rog po teraz to poty silki 2 i masz rog lepszy od nowego (rog z sila 1) a piotrovsky pisał ze będzie osłabiał rog to napisze na forum... a tu osłabiony rog a nawet nikt nie napisał...
Kompletnie nie rozumiem z tego co napisałeś. Nie kalecz tak języka polskiego...
Skoro ktoś wyżej uznał że broń ma być zmieniona - widocznie nie były potrzebne opinie.
(08-April-2016 17:12:34)ironhide napisał(a): [ -> ]Przyznam szczerze że sam róg to był po prostu przedmiot do expienia na graczach, wprawiania innych w focusa na tych którzy go mają albo czasem nawet na użycie na kimś wspomagaczy tak by tego nie widział bo np. zabijesz sobie jakiegoś typa w skórzanym secie i ty na rogu to prawie się zorientować nie szło kto cb zaatakował i czy on coś miał bo miałzbyt mocną siłę, dlatego to była po prostu expiarka na noobach i gracze którzy byli słabi po prostu czuli się olewani i ich życie nie miało sensu bo na hita dedają, w ten sposób tylko rog i miecz zyskiwały na znaczeniu. Teraz przypuszczam, że nie będzie aż tak mocnego focusa ze strony słabszych (wiem nie wyrażają tego na chacie ale czy my możemy wnikać w ich prywatność? przecież każdy gdzieś tam się focusuje na ten róg, jak nie na chacie to w domu gdy gra), teraz ci silniejsi to raczej poczują się wreszcie zrównani do normalnego gracza co w efekcie powinno powiedzmy to tak lekko zmienić poziom uważania się za kogoś lepszego, wywyższonego od innych.

Oczywiście ktoś kto gra na WD dłuższy czas to pewnie zagospodaruje sobie czas na to by zrobić siłkę II, lecz w pozostałych rundach, będzie się trzeba liczyć z możliwością deda nawet jeśli umie się dobrze pvp, sądząc po tym wielu graczy na pewno gdzieś tam sobie myśli że mają dobrze wyćwiczone PVP to wgl nie zginą a teraz to się zmienić powinno (bynajmniej ja tak uważam), bo od początku nie o to chodziło by każdy każdego na hita zdejmował tylko jednak chodziło o to by to profesje były ważnym elementem równym na poziomie ważności gry w zespole a nie expienie na graczach nie wiadomo ile...

W sumie od początku róg był tak mocny że jak ktoś był na tyle sprytny to sobie jeszcze mógł przedłużyć jego działanie poprzez wypicie mikstury. Mało tego każdy rogu używał tylko na 1 rzecz - jak był sobie jakiś kozak to po co marnować swój czas i nabyte zdolności w PVP skoro ma się róg który go raz dwa skroi. Teraz róg będzie nadal przedmiotem wzmocnienia, lecz on ma działać w celach leczniczych, ułatwiających np. ucieczkę poprzez szybki bieg a nie ułatwiający expienie.

Więcej nie będę się dopowiadał, bo na forum są doświadczeni bardziej ode mnie w WD, lecz moje zdanie tak wygląda i nie zamierzam go zmieniać.

W sumie mało to dało(dziś serie 100 na takim rogu nabiłem xd), bo i tak kto chce to jedzie ich jak chce , a poza tym są potki siłki.No ale zawsze jakiś tam plus dla słabszych.
Róg z siłą 2 był zbyt mocny według mnie , np: gracze se skórzani kopali na zbroje a tu ktoś wbijał na rogu i wszystkich w kopalni dedał na hita a gracze niemogli się praktycznie obronić.
Nowy Róg jest lepszy i bardziej opłacalny teraz.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie