MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Poradnik] WorldEdit.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie!
W tym poradniku postanowiłem wypisać ( samodzielnie , też dla dowodu ) komendy World Edita. Zacznijmy od tego co to jest World edit.

World edit : Plugin do gry Minecraft , który pozwala nam na szybkie budowanie.Wyróżnia on się na wielu serwerach przy robieniu spawnów itp.

Komendy , te najprostsze -

//set id bloku - Zmienia blok na dowolny podany w rubryce ID.


//replace to - Zmienia bloki w dany materiał oprócz tlenu ( powietrza ).


//overlay - Przykrywa zaznaczony obszar klockami danego typu .


//walls id - Tworzy ścianę dookoła zaznaczonego obszaru.


//outline block - Tworzy sześcian o grubości jednego klocka zaznaczonego wewnątrz obszaru .


//smooth iterations - Wygładza zaznaczony teren.


//naturalize size - Tak jakby unaturalnia zaznaczony teren w promieniu ( size ) .

Komendy - Schowek.

//copy - Takie coś pozwala nam na skopiowanie zaznaczonego obszaru do schowka .


//paste - Odwrotność komendy copy oraz //cut czyli gdy zaznaczymy teren i wpiszemy //copy , możemy później wkleić go komendą //paste .


//cut - Wycina zaznaczony teren .


//rotate kąt - Obraca zaznaczony teren np o 60 stopni czyli wpisujemy : //rotate 60


//load - Zapis do pliku zaznaczonego obszaru .


//save - Odczyt pliku zaznaczonego wcześniej obszaru .


//clearclipboard - Czyści schowek.

Nie podaję komend z WorldEdita typu Narzędzia , ponieważ łatwo to znaleść w internecie.

Komendy - Na szybkie budowanie czyli np. //set

//set block - Zaznaczony teren zamienia na dany typ bloku .Wpisanie 0 powoduje wyczyszczenie tego terenu.


//undo - Powoduje cofnięcie ostatniego ruchu World Edita.


//redo - Coś podobnego do undo , lecz to tak zwane Cofnięcie cofnięcia Duży uśmiech


//hcyl block radius [height] - Tworzy nam cylinder o podanych wymiarach , pusty w środku .


//cyl block radius [height] - Generuje cylinder o podanych wymiarach , pełny w środku.


//hsphere radius block - Tworzy kulę pustą w środku o podanych wymiarach .


//sphere radius block - Tworzy nam kulę pełną w środku o podanych wymiarach .


//pyramid block size - Tworzy piramidę pełną w środku .


//hpyramid block size - Tworzy piramidę pustą w środku.


/forestgen size type density - Pozwala nam na szybkie ,,zalesienie " terenu.

Co oznaczają size type itd Smile -

[type] - Zmienna określająca typ drzew i co generuje


- tree , regular - Standardowe trzy równe drzewka.
-birch - Brzoza
-redwood - Z ciemnego drewna .
- big lub big , tree - Niestandardowe duże trzy drzewa .
-random , rand - Losowa generacja drzew - Jak prawdziwy las.
-randredwood - losowa generacja drzew z ciemnego drewna.


[density] - Zmienna przedziału 0-1 określająca gęstość lasu , może być 0.1 , 0.2 itd .


/pumpkins - generuje dynie , stosować tylko w lesie , inaczej spowoduje generacje klocków drewna.

Jak się przenosić ? -

/up - przenosi cię w górę .


/jumpto - przenosi cię do bloku na , który patrzysz .


/cel - przenosi cię do sufitu .


/thru - Przenosi cię przez ścianę , na którą patrzysz.


/descend - przenosi cię poziom w dół .


/ascend - przenosi cię poziom do góry .
Dziękuję za uwagę , jak widzicie jakiś błąd to proszę pisać .
Poradnik nie kopiowany !

Jeśli się spodobało nie zapomnij o diamenciku Smile
Link do pobrania : http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/worldedit/

Blueas/Fantop11
----------------------------------------------------------------------------------
#EDIT - Zapominam zawsze o linku Big Grin / Dodaje link.
Piękny,estetyczny poradnik
+
Taka mała korekta
//set id bloku - Ustawia blok na dowolny podany w rubryce ID.
//replace (z bloku) (na blok) - Zmienia bloki w dany materiał oprócz tlenu. Na tlen też zmienia
//walls id - Tworzy ścianę (nie dookoła tylko na zaznaczonym obszarze)
//outline block - Tworzy sześcian o grubości jednego klocka zaznaczonego wewnątrz obszaru .
//copy - Kopiuje zaznaczony teren.
//paste - Wkleja zaznaczony teren z //copy
//cut - Wycina zaznaczony teren . Działa jak copy ale wycina wszystko
//rotate kąt - Obraca zaznaczony teren np o 60 stopni czyli wpisujemy : //rotate 60 (działa tylko kiedy skopiujemy teren)

//load - Zapis do pliku zaznaczonego obszaru . ODWROTNIE SAVE ZAPISUJE A LOAD WCZYTUJE
//save - Odczyt pliku zaznaczonego wcześniej obszaru .

ZAPOMNIALES TU PODAC //brush jako narzedzie

//redo - ponawia ruch który wykonaliśmy za pomocą //undo
//hpyramid block size - Tworzy piramidę pustą w środku.
I to tyle

W niektórych pkt wyszlo ci masło maślane
PLUS :>
WinkWinkWink
Nawet przydatny poradnik. Łap +


PS zapomniałeś chyba o komendzie /setspawn i linie do pvp potrzebuje tego do pvp Smile
(03-January-2016 17:31:37)gizmog23 napisał(a): [ -> ]Nawet przydatny poradnik. Łap +


PS zapomniałeś chyba o komendzie /setspawn i linie do pvp potrzebuje tego do pvp Smile

Setspawn to essentials nie worldedit
@up
Też sobie tak myślałem o co mu chodzi xd Big Grin
Nawet przydatne.
Leci diax.
Przydatny poradniczek Wink
Ładny, estetyczny, przdatny poradnik :>

Dobry dla początkujących.
Stron: 1 2
Przekierowanie