Blueas
Pomocny
   
Liczba postów: 72
Dołączył: Dec 2015
Nick na Serwerze: Blueas
MineGold: 0.00
|
[Poradnik] WorldEdit.
Witajcie!
W tym poradniku postanowiłem wypisać ( samodzielnie , też dla dowodu ) komendy World Edita. Zacznijmy od tego co to jest World edit.
World edit : Plugin do gry Minecraft , który pozwala nam na szybkie budowanie.Wyróżnia on się na wielu serwerach przy robieniu spawnów itp.
Komendy , te najprostsze -
//set id bloku - Zmienia blok na dowolny podany w rubryce ID.
//replace to - Zmienia bloki w dany materiał oprócz tlenu ( powietrza ).
//overlay - Przykrywa zaznaczony obszar klockami danego typu .
//walls id - Tworzy ścianę dookoła zaznaczonego obszaru.
//outline block - Tworzy sześcian o grubości jednego klocka zaznaczonego wewnątrz obszaru .
//smooth iterations - Wygładza zaznaczony teren.
//naturalize size - Tak jakby unaturalnia zaznaczony teren w promieniu ( size ) .
Komendy - Schowek.
//copy - Takie coś pozwala nam na skopiowanie zaznaczonego obszaru do schowka .
//paste - Odwrotność komendy copy oraz //cut czyli gdy zaznaczymy teren i wpiszemy //copy , możemy później wkleić go komendą //paste .
//cut - Wycina zaznaczony teren .
//rotate kąt - Obraca zaznaczony teren np o 60 stopni czyli wpisujemy : //rotate 60
//load - Zapis do pliku zaznaczonego obszaru .
//save - Odczyt pliku zaznaczonego wcześniej obszaru .
//clearclipboard - Czyści schowek.
Nie podaję komend z WorldEdita typu Narzędzia , ponieważ łatwo to znaleść w internecie.
Komendy - Na szybkie budowanie czyli np. //set
//set block - Zaznaczony teren zamienia na dany typ bloku .Wpisanie 0 powoduje wyczyszczenie tego terenu.
//undo - Powoduje cofnięcie ostatniego ruchu World Edita.
//redo - Coś podobnego do undo , lecz to tak zwane Cofnięcie cofnięcia Duży uśmiech
//hcyl block radius [height] - Tworzy nam cylinder o podanych wymiarach , pusty w środku .
//cyl block radius [height] - Generuje cylinder o podanych wymiarach , pełny w środku.
//hsphere radius block - Tworzy kulę pustą w środku o podanych wymiarach .
//sphere radius block - Tworzy nam kulę pełną w środku o podanych wymiarach .
//pyramid block size - Tworzy piramidę pełną w środku .
//hpyramid block size - Tworzy piramidę pustą w środku.
/forestgen size type density - Pozwala nam na szybkie ,,zalesienie " terenu.
Co oznaczają size type itd -
[type] - Zmienna określająca typ drzew i co generuje
- tree , regular - Standardowe trzy równe drzewka.
-birch - Brzoza
-redwood - Z ciemnego drewna .
- big lub big , tree - Niestandardowe duże trzy drzewa .
-random , rand - Losowa generacja drzew - Jak prawdziwy las.
-randredwood - losowa generacja drzew z ciemnego drewna.
[density] - Zmienna przedziału 0-1 określająca gęstość lasu , może być 0.1 , 0.2 itd .
/pumpkins - generuje dynie , stosować tylko w lesie , inaczej spowoduje generacje klocków drewna.
Jak się przenosić ? -
/up - przenosi cię w górę .
/jumpto - przenosi cię do bloku na , który patrzysz .
/cel - przenosi cię do sufitu .
/thru - Przenosi cię przez ścianę , na którą patrzysz.
/descend - przenosi cię poziom w dół .
/ascend - przenosi cię poziom do góry .
Dziękuję za uwagę , jak widzicie jakiś błąd to proszę pisać .
Poradnik nie kopiowany !
Jeśli się spodobało nie zapomnij o diamenciku
Link do pobrania : http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/worldedit/
Blueas/Fantop11
----------------------------------------------------------------------------------
#EDIT - Zapominam zawsze o linku  / Dodaje link.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-January-2016 12:47:45 przez Blueas.)
|
|
Oceny: | |
03-January-2016 12:42:30 |
|
Areen
Zbanowany
Liczba postów: 33
Dołączył: Jan 2016
Nick na Serwerze: Areen
MineGold: 0.00
|
RE: [Poradnik] WorldEdit.
Nawet przydatne.
Leci diax.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-January-2016 19:24:57 przez Areen.)
|
|
Oceny: | |
04-January-2016 19:24:46 |
|