MrManga
CEO TS/DC
Liczba postów: 3,046
Dołączył: Jun 2016
676
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: MrManga
Odznaczenia: (Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,481.00
|
RE: cash bill
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Odnośnie sprawy Perm Mute'a, którą wyjaśniałem Tobie na serwerze - perm mute został Tobie nadany przypadkowo co starałem się Tobie to wytłumaczyć przez 30 minut. Następnie napisałem Tobie, że zostaniesz odmutowany na serwerze i zostałeś ok. godziny 15. Przed chwilą zacząłeś mi pisać na serwerze, że nadal jesteś zmutowany na co ja odpowiedziałem, że został już Tobie nadany unmute (i podałem Tobie do tego kilka razy linka jako dowód - http://bestrpg.pl/bany/history.php?uuid=...ciszenie), natomiast nadal twierdziłeś, że tego mute'a nadal masz, więc wyciszyłem Ciebie na sekundę, aby sprawdzić czy będziesz mógł dalej pisać na chacie. Nie chciałeś mi przesłać żadnego dowodu, że jesteś zmutowany na chacie, skoro odmutowałem Ciebie 2 razy. Następnie zacząłeś mi rzucać tekstami typu, że Ciebie to nie obchodzi za co dostałeś mute itp. i nie odzywałeś się w stosunku do mnie zbyt kulturalnie.
Pisałem Tobie na chacie kilka razy, że zostałeś odmutowany. Przeprosiłem Ciebie za sytuację, która miała miejsce, ale patrząc po tym jak się zachowywałeś podczas tej rozmowy powinieneś dostać kolejną karę w postaci mute czasowego + kompletnie nie rozumiem dlaczego nagle postanowiłeś zmienić temat rozmowy odnośnie bana na mf z którym to ja nie mam nic wspólnego...
|
|
Oceny: | |
30-July-2018 21:53:01 |
|
szepcio.fasolka
Kumaty
Liczba postów: 12
Dołączył: Jul 2018
0
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze: kermispvp
MineGold: 0.00
|
RE: cash bill
(30-July-2018 21:53:01)MrManga napisał(a): Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Odnośnie sprawy Perm Mute'a, którą wyjaśniałem Tobie na serwerze - perm mute został Tobie nadany przypadkowo co starałem się Tobie to wytłumaczyć przez 30 minut. Następnie napisałem Tobie, że zostaniesz odmutowany na serwerze i zostałeś ok. godziny 15. Przed chwilą zacząłeś mi pisać na serwerze, że nadal jesteś zmutowany na co ja odpowiedziałem, że został już Tobie nadany unmute (i podałem Tobie do tego kilka razy linka jako dowód - http://bestrpg.pl/bany/history.php?uuid=...ciszenie), natomiast nadal twierdziłeś, że tego mute'a nadal masz, więc wyciszyłem Ciebie na sekundę, aby sprawdzić czy będziesz mógł dalej pisać na chacie. Nie chciałeś mi przesłać żadnego dowodu, że jesteś zmutowany na chacie, skoro odmutowałem Ciebie 2 razy. Następnie zacząłeś mi rzucać tekstami typu, że Ciebie to nie obchodzi za co dostałeś mute itp. i nie odzywałeś się w stosunku do mnie zbyt kulturalnie.
Pisałem Tobie na chacie kilka razy, że zostałeś odmutowany. Przeprosiłem Ciebie za sytuację, która miała miejsce, ale patrząc po tym jak się zachowywałeś podczas tej rozmowy powinieneś dostać kolejną karę w postaci mute czasowego + kompletnie nie rozumiem dlaczego nagle postanowiłeś zmienić temat rozmowy odnośnie bana na mf z którym to ja nie mam nic wspólnego...
ok a poco ten kod ????????????????????
poco ten kod co dostalem na emailu ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-July-2018 21:59:21 przez szepcio.fasolka.)
|
|
Oceny: | |
30-July-2018 21:57:07 |
|