Witam. Ostatnio jak paczałem na ten dział zauważyłem wątki dot. klas z gry i pewnych rzeczy związanych z bronią. Omówię tu dla tych co nie wiedzieli o tym dlaczego nie będzie zmian w np. warlocku albo też poruszę temat który mnie zaniepokoił.
--------------------------------------------------------------------------------
WARLOCK
--------------------------------------------------------------------------------
Większość radzi go nie kupować z uwagi na durandal, wiadomo gracze lubią klepy mieczem. Warlock jednak wymaga innych umiejętności w PvP. Sama klasa nie miała być tylko do walki wręcz (dlatego ma taki miecz). Z uwagi na fakt iż nie da się go zdobyć nie mając wcześniej maczugi czy też energii, dlatego Warlock ma miecz słabszy niż inni, gdyż jest on magiem, a mag ma czary a nie miecze. Maczuga potrafi oślepiać wroga (to jest jakiś już czar) więc dla niej najlepszym użytkiem będzie połączenie walki maczugą z różdżką energii i ognistą kulą warlocka. Warlock jako 1 z wcześniejszych klas ma eliksir, co daje mu ogromną przewagę gdy atakuje go masa potworów szczególnie w świątyni gdy osobnik musi jej bronić. Mikstury krzywdy (ileż ludzi lubi nimi miotać) są one celowo na bossy typu mag albo też herobrine. Najlepiej warlock współpracuje z bogiem. Gdy warlock osłabi herobrine, Bóg może wkroczyć do akcji i dobić bossa do końca, tak samo z magiem. Wiadomo sam warlock nie przeżyłby ataku tych bossów bez pomocy silnego osobnika. Jako 1 z niewielu posiada crafting co wyprzedza go w robieniu seta, mając durandal kopiemy szybko złoto, robimy blok i na koniec set. Dobrze by było mieć przy sobie też odblokowany exp, by sobie enchantować seta i przetrwać dłużej. Durandal warlocka nie będzie polepszany, gdyż i tak gracze to wyrzucają i biorą swe bronie, poza tym to by sprawiło iż klasa byłaby 2x silniejsza niż bóg.
-------------------------------------------------------------------------------
LARWA
-------------------------------------------------------------------------------
Uciążliwy i piekielnie drażniący mob. Gdy uwalnia larwy z kamieni denerwuje to zarówno potwory i wojowników. W tym temacie:
http://mineserwer.pl/Temat-Multi-propozy...b%C5%82edy poruszyłem coś co chociaż sprawi iż larwa nie będzie swoim utrudniać gry prosiłbym o zamknięcie wątku z linka i danie odp co dalej z larwą (ponieważ błędy naprawione). Same osobniki larwy atakują każdego, co powoduje uciążliwość szczególnie przy rozmnożeniu larw z kamieni.
Sama klasa zaś ma wspaniałe zadania: powodować niezauważalne znikanie ciast, osłabiać mury, denerwować graczy swymi larwami ze spawnera. Moim zdaniem spawner larw można by zmiejszyć a w kwestii osłabienia zmienić to na to co jest w wątku z linka.
-------------------------------------------------------------------------------
ELFICKI ŁUK
-------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio to mnie dziwi najbardziej. Kolega mi daje elficki, ja wbijam kille spokojnie paczę po grze na lobby a tu mało zabić a z łuku sporo było. Chciałbym wiedzieć co z killami od łuku (czy zostały wyłączone czy co?) ponieważ zmarnowałem sporo ataków w nadziei na wbicie lvli, a tu lipa (dawno bym miał dziś wbite 4 lvle ale przez łuk mam 2 wbite tylko)
-------------------------------------------------------------------------------
MŁOT THORA
-------------------------------------------------------------------------------
Czy mi się wydaje czy tylko ja mam ten bug? jak mi ktoś przez wiarygodny sposób daje młot thora (skrzynka) to po użyciu go młot mi znika z eq i mi wyskakuje czerwony napis: you are not worthy! Najdziwniejsze to że inni którzy nie mają odblokowanego młota, to przez takie wymiany im działa. Od tego czasu unikam tych wymian z młotem by nie zrobić głupot. Prosiłbym o wyjaśnienie tego ponieważ ja sporo na takich rzeczach tracę a inni na tym zyskują przez to że im działa. Kilku graczy się skarży na bugi z młotem (że niby nie widać błyskawic i rzutu młotem u nich)
-------------------------------------------------------------------------------
PRZESYŁANIE KASY
-------------------------------------------------------------------------------
No ileż ludzi o danie kasy pyta skoro jest na to blokada. Dlaczego to piszę? dlatego że mimo to kilka osób znalazło sposób na dawanie innym kasy. Zdziwiony jestem jak oni tego dokonali, skoro blokada jest na każdą możliwą komendę z dawaniem kasy. Lvle też z tym się bugują na MS (na 1 i 2 są normalnie lecz na 3 jakby osobne bo ten kto miał np na 1 i 2 130 lvl to na 3 ma 129 i po nabiciu tam lvla ma 130 a lvl na innych serwach W vs P na MS nie ulega zmianie jedynie hajs ulega zmianie)
-------------------------------------------------------------------------------
MROCZNY MAG
-------------------------------------------------------------------------------
Wielu ludzi nienawidzi tego bossa i przed nim ma zawsze cykora, ja również podzielam ich zdanie iż jest on zbyt mocny, lecz znalazła się i na niego taktyka. Mag jak wiadomo miota potkami w osoby które upoluje. Jeśli dobrze wykorzystamy sytuację to sami bez goda go zabijemy. Potrzebny nam do tego wabik (najlepiej god bo ma silny set i moce dobre) lub kilku graczy. Gdy mag skupi się na nich my możemy szybko walnąć go w plecy i zanim się zorientuje, że to podstęp zostanie najprawdopodobniej zabity lub mega osłabiony a wtedy koniec z nim
-------------------------------------------------------------------------------
SMOK
-------------------------------------------------------------------------------
Mało kto go ma, z uwagi na osłabienie smoka, wcześniej to aż się palili by go mieć. Smok jednak ma inne zastosowanie niż ślepe walenie w wojowników. Najlepiej przeznaczyć go na rozproszenie grup wojowników. Wiadomo wojownicy starają się być jednością, przez co częściej już widzę wygrane wojowników, jednakże gdy są rozdzieleni łatwiej ich pokonać bo mało kto będzie mógł stawić czoło wielkiej armii potworów. Smok odwracając uwagę wpierw rozprasza najlepszych, którzy tylko se chcą z niego zrobić fraga do killi, zapominając o swym zadaniu chronienia słabszych. Potem smok najlepiej niech swym ogniem rozprasza grupy wojowników na murach, a potwory robią swoje zabijając ich z zaskoczenia i tym samym wojownicy widzą swój błąd: zamiast chcąc robić ze smoka fraga powinni się podzielić na ochranianie grup rozproszonych. Smok najlepiej jednak pustoszy obrońców świątyni, których jest najwięcej (i tu polecam wykorzystać duużo ognia) Gdy rozproszymy wszystkich najprawdopodobniej będą oni pojedynczo lub podwójnie próbować obrony, potwory wtedy znowu wkraczają do akcji i praktycznie po tej akcji bóg zostaje sam w obronie świątyni. Potem smok najprawdopodobniej ginie, lecz ten kto ma smoka ma też inne bossy, bo inaczej się nie da go zdobyć a wtedy brać bossy i dokończyć zabijanie lub rozwałkę odciągając goda, tak widać jakich zniszczeń może narobić smok, jak ktoś umie myśleć (przypominam by przed atakiem ognia znaleźć se dobrą pozycję i nie dać się zastrzelić (każdy strzał trafiony w nas to nasilająca się groźba zguby)
-------------------------------------------------------------------------------
To jest tak naprawdę cała lista wyjaśnienia tego co gracze się czepiają i omówienia tego do czego ja mam wątpliwości i proszę o odpowiedź. Dziękuję za przeczytanie, za komentarze, za oceny i pozdrawiam was ziomki. Pozdrawiam ironhide