(15-March-2020 23:10:49)Nisooo napisał(a): Ja tam mam rozkmine ktorą ogarnąłem przez wątek Servela. Już wyjaśniam. Pamiętacie WD, gdzie były siłki II i P4? Ja pamiętam i wiecie co? Przeanalizujcie sobie to, że gdy były siłki i sety 4/3 to był to genialny pomysł na zarobek jak i wbijanie statystyk. Dobra zaraz ktoś napisze, że były zbyt op jasne, ale zrozumcie że zrobienie całego takiego seta P4 i silek zajmowało ok 20min ( nie piszcie że szybciej bo teraz 10 alchemików do 1 teamu i wiooo). Ludziom wtedy nie potrzebny był VIP żeby zarabiać pieniędzy. Bo przecież P4 diax boskie i siłki 2 i sikalafa panowie i panie. Dlaczego zostały usunięte ? Proste ( może się to wydać śmieszne ) gracze zauważyli że jest coś lepszego niż boski przedmiot co ma dłuższy czas działania. Co w związku z tym ? A no to, że skoro boski przedmiot jakim jest róg jest słabszy od przedmiotu, który każdy mógł zrobić to po co ktoś ma kupować róg który ma krótszy czas działania i słabszy efekt? Usunięcie silek sprawiło, że róg stal się znowu wartościowym przedmiotem jakim był w 2k15-2k17 ( wtedy nie używano silek tak często jak w latach 2019 ). No skoro nie ma silek to uzbrojenie vipa jest znowu worth no bo co nie pada się juz na hita jak to było z silkami II. Muszę przyznac, że ten kto był za usunięciem silek okazał się niezłym strategiem jak zarobić dodatkowe złotówki i to nie mało tych złotóweczek ^^
Ps : to tylko moje spostrzeżenie na temat silek które były i to co myślę o ich usunięciu ( Servel miałeś rację dobrze wykminione)
Miłego wieczoru.
No to w dużym skrócie - wybierz między walką osób z protem4 i silkami2 vs zwyklym graczom (bądź nawet tym co mają vipka i full boskie), a walczeniem między maksymalnie full boskim z uzbrojeniem vipa (max. z 3sek siłka z rogu), a zwykłym graczom. Wydaje mi się, że zauważysz różnice między balansem w obu przypadkach.
W dodatku WD między 2k16, a 2k20 to przepaść, więc na ma co porównywać. Mówisz też, że w 2k16 problem silek i prota4 miał mniejszy rozmach niż w 2k19, co? Czasy sprzed x lat pamiętam z tego, że właśnie pierwsze co się robiło to silki2 i całkowite expienie statów, gry trwały x godzin, bo przecież każdy skupiał się na statystykach. Uważam, że teraz gra mimo wszystko się poprawiła i nie ma 30minutowego expienia na teamach, tylko jak najszybsze niszczenie ich (co jest ogromnym plusem co do przeszłości, bo w końcu gra skupia się na swoim celu - tu też oczywiście ogromny plus co do zrobienia topki, która działa zupełnie inaczej niż z 4 lata temu)
Co do zarabiania z WD, mówisz że ten kto wymyślił usunięcie silek, zauważył w tym przybycie hajsu. No tryb z czegoś musi żyć, to chyba oczywiste, od zawsze było wiadomo, że nie będzie to annihilacja zza granicy, pozbawiona boskich przedmiotów - i dobrze, nie ma nic za darmo, i taka jest prawda, poza tym, chyba wolisz mieć urozmaicona gre (gdyby było to megaaa pay2win, byłoby tak jak kiedyś - czyli boskich mogą używać tylko ci, którzy je kupią). W dodatku dzięki temu, jak wspominałem - czyli usunięciu silek2, powinno zauważyć się balans pomiędzy silkami1 na 8minut, a jedynie silka1 z rogu. Myślę, że w obu wypowiedziach przedstawiłem wystarczająco zalety usunięcia silki1 z gry.