Cytat:-obsidian farmery/sand farmery. problem wyglada tak, ze czesto gdy polozymy obsidian farmera w juz wykopanym na to miejscu, on poprostu sie zacina do polowy. tak samo jest z sand farmerami. nie wiem czym to jest spowodowane ale slyszalem ze taki blad byl juz zglaszany, a Trawsonek uznal to za niesmieszny zart i odpowiedzial nastepujaco: 'jak napotkaja przeszkode to tak jest'. wytlumaczysz mi trawsonku, w jaki sposob obsidian farmer czy to sand farmer ma napotkac przeszkode w juz wykopanym miejscu do bedrocka?
Bo sądziłem, że tak. Jednakże sprawdzałem to wczoraj i faktycznie błąd występuje wobec tego będę go naprawiał.
Cytat:-weryfikacja antyafk podczas pvp. mysle ze weryfikacji nie powinno byc gdy ktos nie kopie na stoniarkach lub gdy ma pvp. wiele osob od tego pada (np. dzis ja) i jest to temat dosyc uciazliwy. nierozumiem po co jest takie cos na trybie. skrypt na kopanie moze miec tak naprawde kazdy. wiele osob ma gdzies ten antyafk i kopie na skrypcie i co te 10minut klika blok i kontynuuje kopanie, wiec nie rozumiem takowej blokady. jesli antyafk ma byc nieruszony to chociaz zrobcie tak, zeby nie bylo go podczas walki, poniewaz nie da sie orac cave'm
Zablokuje wyświetlanie się antyafka podczas pvp.
Cytat:-brak optymalizacji spawna. wiele osob narzeka na fps (w tym ja). moj komputer to nie jest demon fps ktory wyrobi kazda gre. ehc jest jedynym trybem oraz serwerem na ktorym mam lagi na spawnie.
Ja takowych problemów nie mam, ale wraz z nową edycją się to poprawi.
Cytat:-brak zbalansowanej klepy. w obecnym systemie walk oraz enchantow (prot6 sharp6) nie da sie pasc. osobiscie chodzilem na rozne klepy czy to na spawnie czy na jakis gildiach majac w eq 7 setow na zmiane i 2 stacki mieska. takowymi itemami dominowalem wiekszosc graczy bez najmniejszego problemu, powiekszajac swoj magazyn itemow.
Tutaj rozważam 2 opcje, zmniejszyć limit enchantów do np. prot 5, sharpness 6 LUB wyłączyć cooldown na bicie (oznaczać to będzie, że mechaniki 1.16 etc zostaną zachowane np. tarcze, za wyjątkiem CD bicia, którego by nie było), tylko że tutaj pojawia się problem a mianowicie siekiery, które byłby no za OP.
Cytat:-brak knocka. nie wiem jak to jest, ze na serwerach ehc czy to mhc na ktorych sa netherite sety, osoby normalnie odlatuja z knocka2 a na mf maja problem z odleceniem na 2 kratki z knocka4.
Bo nie ingerowałem w mechanikę pvp 1.16, jeśli rzeczywiście jest to takie uciążliwe to od nowej edycji zmniejszonego knocka nie będzie.
Cytat:-zbugowana linnia pvp. na tej edycji testowalem roznych rzeczy, od kopiowan do bledow w pluginach i napotkalem na jeden dosyc powazny problem. mianowicie gdy kogos zabijemy przy warp pvp czy tez w klatce i ta osoba pojdzie np na home czy tez baze a my w jakikolwiek sposob, wejdziemy na spawna podczas pvp, zostajemy automatycznie przeteleportowani do osoby, ktora ostatni raz hitnelismy (przykladem na to byla wlasnie osoba ktora zabilismy)
Zmienię działanie linii pvp.
Cytat:-bardzo duze spadki tps. nie wiem czym to jest spowodowane ale codziennie tryb czy tez tak go laguje ze jest niegrywalny
Takowe spadki od 2 dni zostały naprawione, wynikały z błędu pluginu.
Cytat:-shadowblocki. od jakiegos czasu zaczely sie robic shadowblocki. jest to upierdliwy temat poniewaz strasznie utrudniaja rozgrywke
Kwestia wersji?
Cytat:-zmiana pluginu na zabezpieczenia gildii. jak napisalem tutejszy sie buguje i zacina sie w polowie.
Od nowej edycji nastąpi aktualizacja.
Cytat:-wyrzucenie antyafka. jak juz napisalem wiele osob ma gdzies antyafka wiec nie wiem po co on jest na tym trybie. jak ktos bedzie chcial to sobie go ustawi i tego wiekszosc adm nie zweryfikuje.
Jak wskazuje nazwa "antyafk" aby nie kopać na afku...
Cytat:-optymalizacja fps na spawnie.
-wywalenie setow prot6. sety 5/5 oraz sh6 beda bardziej zbalansowane niz to co jest obecnie. jak juz napisalem nie trzeba nosic koxow i refow zeby zabijac, wystarczy miesko i sprawna glowa.
-naprawienie knocka. jak juz napisalem osoba w netherite secie poprostu nie ma knocka, nawet jesli hitnie sie ja z mieczyka knock4
-naprawienie linni pvp.
-naprawienie shadowblockow
Wspomniałem @up
Cytat:-wywalenie kilofow effi 6 oraz 7. w obecnej sytuacji beacony sa poprostu nie potrzebne. chcialbym zobaczyc na nastepnej edycji kilofy 6/3/3 ktore mialyby nieliczne osoby, a nie tak jak obecnie, co 2 osoba na trybie.
Zatem max to będzie eff 6, to skoro jesteśmy przy tym to możesz zaproponować cenę takowego kilofu 6/3/3.
Cytat:-zmiana wartosci beacona. jak juz napisalem beacon jest no po prostu niepotrzebny. chcialbym zobaczyc na nim jakies unikatowe efekty, np haste2, ktore bylo by dostepne tylko na nim.
To rozumiem, że z /efekty zostać by miał haste 1 ?
Cytat:-dodanie efektow klepacza. wpisywanie 2 razy /efekty jest nudne. chcialbym zobaczyc juz gotowy efekt ktory by automatycznie nadawal speeda oraz silke i kosztowalby troche mniej niz osobno efekty, np 160 emeraldow (2,5 stacka eme)
Żaden problem.
Cytat:-perly. 8 perel w obecnym systemie pvp to zdecydowanie za duzo. mysle ze 2/3 perly to max jaki powinien byc. rowniez bym chcial zeby perly byly trudniejsze do zdobycia. wystarczy pokopac godzine i juz ma sie 1k perel co jest bezsensowne. perly z endermanow ktore respilyby sie tylko w endzie to jest cos co bym milo zobaczyl. rowniez perly dropily by z cx, pandorek czy tez premium case
Czyli rozumiem, że perły miałyby być do pozyskania tylko poprzez endermany i np. skrzynie premium? Co oznacza wywalenie ich z dropu ze stone.
Cytat:-pvp w endzie. pvp w endzie to rzecz ktora by sie przydala. wieksza rywalizacja o jajo smoka to to co mile bym zobaczyl.
Ok.
Cytat:-serce gildii na poziomie 30.
Ponieważ?