Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
Autor Wiadomość
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #11
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
teraz wypadałoby wyważyć wezwanie do broni - czyli bron z 6 miejscami na klejnot i dac jej bazowe statystyki arth czyu sharpness odpowiednie.


bron do zdobycia za jakiegos questa na 100 lvlu, pewnie warto zrobic tak aby byla dobra tylko np na pajaki lub nieumarlych - zeby nie przesadzic robiac z niej najlepsza bron w grze

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

10-November-2021 17:21:30
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Monster Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 254
Dołączył: Mar 2021
57
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Tajemiczy

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #12
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
Szybki ten set co teraz dodales to do poprawy jest, napisalem co i jak jakie staty i bony od do a ty zrobiles losowe od 1 do 20... Ten set teraz to jest taki meh, popatrz co ja napisalem i popraw.
10-November-2021 17:34:11
Znajdź wszystkie posty
Kendal555 Offline
Majestatyczny No Life
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Feb 2020
56
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kendal555/N3ECRO

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #13
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
No dobrze, monster wypowiedział się co sądzi o secie, dlatego myślę że to moja kolej.

Z pewnością przewagą setu nieśmiertelnych jest to, że nie musimy wbijać aż 90 poziomu żeby stał się użyteczny, wystarczy nam 75. Kolejną ważną zaletą jest fakt, że może założyć go każda klasa. W przypadku tych nowych każda z klas będzie miała swój unikalny set.

Teraz przyjrzyjmy się statystykom poszczególnych setów (dodam tylko, że wzoruję się na pierwotnym pomyśle banana):

Set nieśmiertelnych ma statystyki w zakresie od 15-20, co daje nam średnio około 18 oraz 4 bonusy w zakresie 10-15.
Nowe sety mają jedną, główną statystykę (mam na myśli statystykę którą bazowo maksujemy na danej klasie, czyli dla woja siła, strzelca zręka itp) na poziomie 20 punktów a resztę po 15. Jeżeli chodzi o bonusy to z tego co widziałem mają zaledwie jeden bonus. No i oczywiście bonus 100 pkt statystyk przy pełnym secie.

Jak finalnie to wygląda?
Na potrzeby porównania pozwolę sobie użyć setu berserkera, czyli setu pod siłę.
Set nieśmiertelnych pozwoli nam uzyskać od 60-80 siły. Set berserkera natomiast da nam 80 pkt siły i dodatkowe 100, czyli łącznie 180.

W tym momencie jest znacząca przewaga setu berserkera, ALE tak jak wcześniej wspomniałem, set nieśmiertelnych posiada pewne bonusy, a są to:
szansa na Unik
Zwiekszone obrazenia
Zwiekszona Energia Magiczna
Zwiekszone obrazenia krytyczne.

I teraz, bazując na tym co banan mówi w minucie 4:20 poniższego streama :
https://www.youtube.com/watch?v=_bWJYkLUMXY&t=2263s
Możemy dojść do wniosku, że:
Zwiekszone obrazenia to to samo co siła;
Zwiekszone obrazenia krytyczne to to samo co zręczność.
(Zwiększona energia magiczna nie jest tym samym co inteligencja, banan wytłumaczył to na jednym ze streamów na dc).

Teraz, wychodzi nam że w rzeczywistości set nieśmiertelnych może nam dać 100-140 siły, co sprawia, że set berserkera jest lepszy o zaledwie 40 pkt. Już dosyć wyrównanie prawda?

No a teraz dorzućmy kolejny przypadek. Na bescie mamy obrażenia podstawowe, jak i krytyczne.
W przypadku obrażeń krytycznych gdzie pod uwagę bierze się siłę i zręczność set nieśmiertelnych będzie miał minimum 200 statystyk(minimalna zręka + siła + bonus siły + bonus zręki, całość pomnożona przez 4 elementy seta)
Maksymalna wartość statystyk dla obrażeń krytycznych (maksymalna zręka + siła + bonus siły + bonus zręki, całość pomnożona przez 4 elementy seta ) będzie zatem wynosiła aż 280, podczas gdy na secie berserkera będzie wynosić... 140.

Tak jak więc widzicie, gdy mówimy o obrażeniach podstawowych set nieśmiertelnych i nowe sety są w wyrównane z niemałą przewagę dla setów nowych. Ale, gdy bierzemy pod uwagę obrażenia krytyczne, to sety dla klas będą za przeproszeniem wielkim shitem...

Jak więc powinien wyglądać balans? zrobilbym to tak, aby główną statystykę na każdym nowym secie obniżyć do jakichś 18 pkt, ewentualnie dać zakres 16-19 czy coś w tym stylu, a resztę stat ustawić na jakieś 15-17. Dlaczego akurat takie zakresy? Bo bez jest to po prostu bezsensu, rozumiem, że losowe statystyki to pewna gratka na bescie i w zasadzie serwer może się szczycić tym systemem, ale bez przesady, muszę być jakieś granice. No i co najważniejsze, dodać wreszcie jakieś sensowne bonusy, bo 20 szansy na unik przyda się tylko na pvp które swoją drogą również wymaga delikatnej poprawy. No i warto dodać, że muszą być wyrównane do setów nieśmiertelnych bo nie wierzę że będą one dropić z jakichś prostych bossów co mają 5k hp, tylko co najmniej z bossa porównywalnego do Omegi.

Czy to co napisałem sprawdzi się w każdym przypadku? Nie wiem, porównałem sety tylko pod względem setów wojownika, a jak będzie nad resztą klas nawet się nie zastanawiałem. Niech gracze i co najważniejsze banan wypowiedzą się na ten temat. Mam nadzieję, że opisałem to w miarę jasno.

Smacznej kawusi, herbaty, kubusia czy co tam pijecie Blush

Druga rodzinka Tongue
[Obrazek: image.php?di=NI6X]
Oceny: QwarceQ (+1)
10-November-2021 18:50:07
Znajdź wszystkie posty
QwarceQ Offline
我是传奇
******

Liczba postów: 325
Dołączył: Feb 2019
30
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
PoProstuKwarc

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #14
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
Zgadzam się z Kendalem, ten set jest dużo gorszy od setu nieśmiertelnych. Te 15-19 siły w przypadku zbroji Berserkera i 15-17 innych statystyk jest git a bonusy może 12-16 czy coś koło tego.

[Obrazek: image.php?di=OVV0]
10-November-2021 19:42:10
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #15
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
(10-November-2021 17:34:11)Monster napisał(a):  Szybki ten set co teraz dodales to do poprawy jest, napisalem co i jak jakie staty i bony od do a ty zrobiles losowe od 1 do 20... Ten set teraz to jest taki meh, popatrz co ja napisalem i popraw.

nope nic nie jest do poprawy przy twojej propozycji.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

11-November-2021 00:17:46
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #16
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
(10-November-2021 18:50:07)Kendal555 napisał(a):  No dobrze, monster wypowiedział się co sądzi o secie, dlatego myślę że to moja kolej.

Z pewnością przewagą setu nieśmiertelnych jest to, że nie musimy wbijać aż 90 poziomu żeby stał się użyteczny, wystarczy nam 75. Kolejną ważną zaletą jest fakt, że może założyć go każda klasa. W przypadku tych nowych każda z klas będzie miała swój unikalny set.

Teraz przyjrzyjmy się statystykom poszczególnych setów (dodam tylko, że wzoruję się na pierwotnym pomyśle banana):

Set nieśmiertelnych ma statystyki w zakresie od 15-20, co daje nam średnio około 18 oraz 4 bonusy w zakresie 10-15.
Nowe sety mają jedną, główną statystykę (mam na myśli statystykę którą bazowo maksujemy na danej klasie, czyli dla woja siła, strzelca zręka itp) na poziomie 20 punktów a resztę po 15. Jeżeli chodzi o bonusy to z tego co widziałem mają zaledwie jeden bonus. No i oczywiście bonus 100 pkt statystyk przy pełnym secie.

Jak finalnie to wygląda?
Na potrzeby porównania pozwolę sobie użyć setu berserkera, czyli setu pod siłę.
Set nieśmiertelnych pozwoli nam uzyskać od 60-80 siły. Set berserkera natomiast da nam 80 pkt siły i dodatkowe 100, czyli łącznie 180.

W tym momencie jest znacząca przewaga setu berserkera, ALE tak jak wcześniej wspomniałem, set nieśmiertelnych posiada pewne bonusy, a są to:
szansa na Unik
Zwiekszone obrazenia
Zwiekszona Energia Magiczna
Zwiekszone obrazenia krytyczne.

I teraz, bazując na tym co banan mówi w minucie 4:20 poniższego streama :
https://www.youtube.com/watch?v=_bWJYkLUMXY&t=2263s
Możemy dojść do wniosku, że:
Zwiekszone obrazenia to to samo co siła;
Zwiekszone obrazenia krytyczne to to samo co zręczność.
(Zwiększona energia magiczna nie jest tym samym co inteligencja, banan wytłumaczył to na jednym ze streamów na dc).

Teraz, wychodzi nam że w rzeczywistości set nieśmiertelnych może nam dać 100-140 siły, co sprawia, że set berserkera jest lepszy o zaledwie 40 pkt. Już dosyć wyrównanie prawda?

No a teraz dorzućmy kolejny przypadek. Na bescie mamy obrażenia podstawowe, jak i krytyczne.
W przypadku obrażeń krytycznych gdzie pod uwagę bierze się siłę i zręczność set nieśmiertelnych będzie miał minimum 200 statystyk(minimalna zręka + siła + bonus siły + bonus zręki, całość pomnożona przez 4 elementy seta)
Maksymalna wartość statystyk dla obrażeń krytycznych (maksymalna zręka + siła + bonus siły + bonus zręki, całość pomnożona przez 4 elementy seta ) będzie zatem wynosiła aż 280, podczas gdy na secie berserkera będzie wynosić... 140.

Tak jak więc widzicie, gdy mówimy o obrażeniach podstawowych set nieśmiertelnych i nowe sety są w wyrównane z niemałą przewagę dla setów nowych. Ale, gdy bierzemy pod uwagę obrażenia krytyczne, to sety dla klas będą za przeproszeniem wielkim shitem...

Jak więc powinien wyglądać balans? zrobilbym to tak, aby główną statystykę na każdym nowym secie obniżyć do jakichś 18 pkt, ewentualnie dać zakres 16-19 czy coś w tym stylu, a resztę stat ustawić na jakieś 15-17. Dlaczego akurat takie zakresy? Bo bez jest to po prostu bezsensu, rozumiem, że losowe statystyki to pewna gratka na bescie i w zasadzie serwer może się szczycić tym systemem, ale bez przesady, muszę być jakieś granice. No i co najważniejsze, dodać wreszcie jakieś sensowne bonusy, bo 20 szansy na unik przyda się tylko na pvp które swoją drogą również wymaga delikatnej poprawy. No i warto dodać, że muszą być wyrównane do setów nieśmiertelnych bo nie wierzę że będą one dropić z jakichś prostych bossów co mają 5k hp, tylko co najmniej z bossa porównywalnego do Omegi.

Czy to co napisałem sprawdzi się w każdym przypadku? Nie wiem, porównałem sety tylko pod względem setów wojownika, a jak będzie nad resztą klas nawet się nie zastanawiałem. Niech gracze i co najważniejsze banan wypowiedzą się na ten temat. Mam nadzieję, że opisałem to w miarę jasno.

Smacznej kawusi, herbaty, kubusia czy co tam pijecie Blush

w polowie wpisu przestalem czytac bo odwolujesz sie do przykladowych setow pokazanych na streamie a juz dawno zostaly one zmienione.

Ani nie dodaja 100+ ani nie maja 1 bonusu tylko 4, ich parametry tez sa losowe, masz betatestera to powinienes juz dawno to wiedziec - caly czas sa dostpene w skrzyniach.


wszystko co napisales nie ma sensu bo mija sie z prawda i set nie wyglada tak jak napisales, przetestuj go pierw.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

11-November-2021 00:21:50
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #17
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
(10-November-2021 17:34:11)Monster napisał(a):  Szybki ten set co teraz dodales to do poprawy jest, napisalem co i jak jakie staty i bony od do a ty zrobiles losowe od 1 do 20... Ten set teraz to jest taki meh, popatrz co ja napisalem i popraw.

uzmyslowie ci jeszcze dlaczego ma byc tak jak napisalem a nie po twojemu, nie chodzi o to zebys dropnal jeden przedmiot z setu i byl szczesliwy do konca gry ze wypadl, skoro ten set noiszac go calego ma byc lepszy od podstawowego to juz niech gracze spuszcza sie nad zdobyciem jak najlepszych parametrow i zrobie specjalnie dla ciebie symulacje bo sam jestes zbyt leniwy zeby to przemyslec i wszystko co z siebie mozesz wyrzucic to "popsules sety"


przykladowy NAJBARDZIEJ SREDNI set niepokonanych:

zbroja:

all staty od 15 do 20
czyli srednia 17~

17 x 4 = 68+ do all statow


przykladowy NAJBARDZIEJ SREDNI set talrasha berserkera etc:
Staty helmu: od 1 do 10
srednia 5

zbroja od 10 do 20
srednia 15

nogawice od 5 do 15:
srednia 7

buty od 1 do 5:
srednia 2

lacznie: 29 + bonus od setu dodatkowe 60 efekt = 89 sily


czyli juz przy moich statystykach srednio dropiacy set jest znacznie lepszy od setu niesmiertelnych

a ponizej masz swoja beznadziejna i nieprzemyslana propozycje

przykladowy NAJBARDZIEJ SREDNI set talrasha berserkera WEDLUG MONSTERA :
Staty helmu: od 5 do 10
srednia 7

zbroja od 15 do 20
srednia 17

nogawice od 10 do 15:
srednia 12

buty od 1 do 5:
srednia 2

+ bonus z setu 60
LACZNIE 98 sily


I jakby tego bylo malo to tu masz symualcje NAJGORSZEGO MOZLIWEGO SETU WELDUG CIEBIE:
Staty helmu: od 5 do 10
5

zbroja od 15 do 20
15

nogawice od 10 do 15:
10

buty od 1 do 5:
1

31 + bonus z setu 60
LACZNIE 91 sily - fuck logic...


mam nadzieje ze powyzsze pokazalo Ci ze wszystko robisz na pale i nad niczym sie nie zastanawiasz ani niczego nie kalkulujesz, doceniam checi ale nie podobają mi się bezsensowne komentarze nie podparte sensownymi argumentami. Chcesz pomoc? super, ale jak ci nie wychodzi to nie wylewaj zalów bezsensownymi komentarzami tylko rozmawiaj argumentami, odnoszę się do twojego:
(13-November-2021 16:52:35)Monster napisał(a):  Ja kuż się nie udzielam, gram na tym bescie juz troche czasu i dalem parametry takie aby nie bylo za op ale z tych enchantow dalo sie zrobic top bron.
Znasz sie to wywaz po swojemu, z setem ci nie pyklo i jest do kitu

Jak widać po powyższym twoja propozycja była do kitu, po prostu nie chciało ci się nad nią pomyśleć. Bo według twojego losowość jakakolwiek nie ma żadnego logicznego sensu skoro set zawsze ma być lepszy.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-November-2021 17:30:33
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #18
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
duza rewolucja w setach:


A) bonus wynosic bedzie + 100 do ZRECZNOSCI, SILY, INTELIGENCJI przy pelnych setach
B) podstawowe statystyki i ich randomowsc bedzie takie jak powyzej opisalem:

Staty helmu:

od 1 do 10
zbroja od 10 do 20
nogawice od 5 do 15
buty od 1 do 5

C) set niesmiertelnych nie ma zwiekszonych obrazen (stary bonus)



~~Efekty po testach~~

losowy set niesmiertelnych dmg: 2258
losowy PELNY set berserkera: 2423

Jesli uzyjemy setu talrasha to z run zamiast 9-18k bilismy okolo 10-20k wiec idealnie.

Jesli ktos ma obiekcje, pytania to smialo.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

14-November-2021 15:50:14
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #19
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
wprowadzilem komende dla betatesterow : /SET pozwoli wam przywolac testowy set kazdego rodzaju oraz set niesmiertelnych do testow roznic

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

14-November-2021 15:59:53
Znajdź wszystkie posty
Kendal555 Offline
Majestatyczny No Life
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Feb 2020
56
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kendal555/N3ECRO

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #20
RE: Wyważony set MAGA (set Tal Rasha)
(14-November-2021 15:50:14)Admin napisał(a):  B) podstawowe statystyki i ich randomowsc bedzie takie jak powyzej opisalem:

Staty helmu:

od 1 do 10
zbroja od 10 do 20
nogawice od 5 do 15
buty od 1 do 5
Zastanawiam się, czy ta losowość nie jest troszkę zbyt duża. Dlaczego? Biorąc pod uwagę że chociażby klata ma zakres stat 10-20 to dosyć ciężko będzie nam dropnąć jakąś ciekawą klate. A potem nawet jeżeli zdobędziemy klate ze spoko statystykami to można ją łatwo zepsuć u kowala gdy kilka razy item słabo się ulepszy. Jeżeli się mylę to wyprowadź mnie z błędu, ale na tą chwilę obawiam się że będzie trochę zbyt ciężko.

Druga rodzinka Tongue
[Obrazek: image.php?di=NI6X]
14-November-2021 16:02:46
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości