Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Autor Wiadomość
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #1
[Rozwiązane] Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Sup.
Jak zapewne wiecie, role graczy na trybie "Wojownicy Dusz" dzielą się na trzy główne kategorie - ofensywa, defensywa i... Losowe nawalanie się po mapie, znane również jako "wsparcie". Chciałbym dzisiaj nieco skierować perspektywę na defensywną część rozgrywki.

Kategoria Ofensywna i kategoria Wsparcia dostają określone wynagrodzenie za wykonywanie swojego zawodu - Ofensywa dostaje walutę za niszczenie kamieni dusz przeciwników, a Wsparcie - za zabijanie przeciwnych graczy. Jednak osoby które cierpliwie bronią swoje Kamienia Dusz, nie otrzymują żadnego wynagrodzenia za dedykację do utrzymania go przy życiu, co jest główną przyczyną dlaczego ludzie nie są chętni do obrony i robią to tylko z przymusu. Owszem, za zabicie atakujących dostaje się 4$, jednak w większości przypadków atakującymi są uzbrojeni w boskie przedmioty gracze, których zabicie nie jest równe kliknięciu lewego przycisku myszy.

Aby zachęcić obrońców Kamieni Dusz do spełniania ich ról, Ja proponuję jedną z dwóch sugestii, o jakich przyszło mi pomyśleć:

#1 Zwiększenie ilości waluty zdobywanej za zabicie przeciwnika na terenie kamienia dusz (np. 2 razy tyle co za zwykłe zabójstwo);
#2 Wręczanie waluty za strzeżenie Kamienia Dusz w zasięgu kilku kratek od niego (coś jak Strażnik i ten jego koncept regeneracji przy kamieniu) w tempie... optymalnie 1$ co minutę, max 1$ na 45 sekund. Na pewno nie szybciej, żeby to nie było bardziej opłacalne od samej ofensywy i nie powodowało że każdy kampi, nikt nie atakuje.

Jeśli żadna z tych dwóch nie wybrzmiewa sensownie, może znajdziesz na to lepszy pomysł. Wiem że cała drużyna dostaje $ za atakowanie kamienia dusz, ale problem jest taki że to zachęca ludzi jedynie do ataku, a jeśli każdy koncentruje się na ataku i nikt nie ma ochoty bronić, cała drużyna jest narażona na przegraną przez losowego skrytobójcę. Przyczyną dla której oczekuję takiego wynagrodzenia w ramach całego trybu jest chęć zbalansowania udziału graczy w całej grze, nie tylko jej ofensywnej części.
Oceny: xfps123 (+1), Nisooo (+1), Lojd_XD (+1)
30-August-2019 02:55:58
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
[$$$] Lojd_XD Niedostępny
Ninja

Liczba postów: 696
Dołączył: Apr 2016
216
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lojd_XD

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 180.00
Post: #2
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Wedlug mnie 2 sposob jest całkiem spoko, bo w pierwszym moze się dlaej nie opłacać bronić kamienia, bo jak bronia 3 osoby zalozmy to tylko jedna dostanie hajs za zabicie a tamte 2 nic nie bedą mialy.
Natomiast 1$ na minutę nie jest złym pomysłem, i faktycznie może jakieś tam osoby skupiły by się bardziej na bronieniu kamienia. Jest oczywsicie opcja ze niektorzy bedą afk, ale nieprzyniesie im to raczej aż takich korzysci bo jak rozgyrwyka bedzie trwać np. 1godz to zarobią tylko 60$, ale w sumie bedą to mieli za darmo...
Musialoby powstać ma serwerze, ze jak ktos bedzie afk przez 5min to go wyrzuci z gry.
Lub nie wiem czy adm jest w stanie zrobić, zeby $ za to otrzymywały osoby tylko poruszajace się co jakiś czas przy kamieniu, a te co stoją od dluzszego czasu nic nie dostaną.
Oceny: xfps123 (+1)
30-August-2019 07:13:14
Znajdź wszystkie posty
Nisooo Online
goat
**********

Liczba postów: 1,889
Dołączył: Jan 2019
580
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nisorasuy_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Okej to ja może się odniosę do dwóch propozycji i powiem co uważam :

1."Zwiększenie ilości waluty zdobywanej za zabicie przeciwnika na terenie kamienia dusz (np. 2 razy tyle co za zwykłe zabójstwo)" - Niestety ten pomysł uważam za bez sensu. Weźmy prosta i realną sytuację, która może się wydarzyć w każdej rozgrywce. Gracz z permisjami vipa zarabia 2 razy więcej pieniędzy za zabójstwo, niszczenie kamienia i rozgrywkę. Jeżeli by dostawał 2 razy więcej jak za zwykłe zabójstwo było by to 8 dolarów spko tylko, że VIP normalnie zarabia 8 dolarów więc gdybyśmy to pomnozyli przez 2 wyszło by 16 dolarów za 1 zabójstwo przy kamieniu. 2 aspektem jest stado Januszy, którzy by kampili przy kamieniu całą grę i czekali na kasę no bo ej x2 kasa bieremy to bo po co nam VIP, bronmy kamienia kasa za darmo (taki free VIP dla graczy) . I kto by wtedy atakował INNYCH XD? Założę się że większość graczy by się z bazy nie ruszala, żeby atakować kamienie innych bo to im by się bardziej opłacało. Jestem na Nie.
2."Zwiększenie ilości waluty zdobywanej za zabicie przeciwnika na terenie kamienia dusz (np. 2 razy tyle co za zwykłe zabójstwo)" - pomysł niby wydaje się spoko. Ale zauważ, że gracz może kampic przy kamieniu dusz załóżmy na 15 minutek i już ma 15 dolarów. Niby to nic ale jednak nic nie robi a hajs leci. Anty Afka nie ma na trybie więc może tak kampic cały mecz. Bo kto mu zabroni. Można też sobie wejść na dach np. Przez ninje albo vortex i też może sobie kampic i nic nie robić bo jest w obrębie kamienia Dusz.
Według mnie ten system byłby nie sprawiedliwy. Dla graczy, którzy rzeczywiście bronią kamienia, a jakiś Janusz sobie stanie i nic nie będzie robił a hajs się zgadza. Również jestem na NIE.

To są moje opinie. Jeżeli ktoś się nie zgadza ma prawo.

Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-August-2019 09:03:25 przez Nisooo.)
30-August-2019 09:00:39
Znajdź wszystkie posty
iKartoofelv2 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 18
Dołączył: May 2019
Nick na Serwerze:
iKartoofelv2

MineGold:
0.00
Post: #4
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Na starym wd w obronie kamienia dostawało się 2x tyle co gdzie indziej. Propozycja ode mnie - jeżeli gracz zabije innego w obronie kamienia dostanie 6$ ( vip 12 ) oraz każdy w obrębie kamienia doatanie 4$, ale musi go udeżyć co zapobiega afk przy nexusie ( coś jak asysta )
30-August-2019 13:14:18
Znajdź wszystkie posty
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #5
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
(30-August-2019 09:00:39)Nisooo napisał(a):  Można też sobie wejść na dach np. Przez ninje albo vortex i też może sobie kampic i nic nie robić bo jest w obrębie kamienia Dusz.

Od tego są regiony, które byłyby organizowane w taki sposób aby gracze otrzymywali walutę tylko blisko kamienia (np. 2-3 kratki od bloku wzdłuż, wszerz i względem wysokości) i w jego wizualnym zasięgu (czyli nie przez ściany).

(30-August-2019 09:00:39)Nisooo napisał(a):  Ale zauważ, że gracz może kampic przy kamieniu dusz załóżmy na 15 minutek i już ma 15 dolarów. Niby to nic ale jednak nic nie robi a hajs leci. Anty Afka nie ma na trybie więc może tak kampic cały mecz.

Wiesz, takie bieganie sobie po mapie i zabijanie randomowych graczy może ci dać 15$ o wiele szybciej niż 15 minut. Bo to równa się zabiciu jedynie czterech graczy. A to nie problem żeby w 15 minut wybiec jakieś kilka razy, zginąć 8 razy i ubić kilku graczy. Rezultaty są takie same, a wręcz wychodzenie z obrębu mapy jest bardziej opłacalne jeśli umiesz walczyć/atakować z zaskoczenia. Nie mówiąc już o atakowaniu kamieni dusz - potencjalne 225$ (450 dla VIP) i 100$ za wygraną czeka na zgarnięcie na zewnątrz, a tego do jakichś 30$ nie porównasz.

Specjalnie zasugerowałem 1$ na minutę żeby nie było to bardziej opłacalne od ofensywnej rozgrywki (i nie jest), ale też żeby gracz w ogóle coś za pilnowanie kamienia dostawał i nie miał w mózgu: "Eh, oni pieniądze zgarniają a ja nic za swoją robotę nie dostaję, chyba też pójdę atakować", po czym zostawia kamień bez obrony, a po 2 minutach przychodzi 3 skrytobójców i niszczą samotny kamień zanim ktokolwiek do niego zdąży podbiec. Ta propozycja jest po to aby tych scenariuszy uniknąć.

Nawet jeśli będzie to jakiś gościu który postanowi sobie jedynie afczyć przy kamieniu, mam na takich 3 argumenty:
#1 AFKi i tak już dostają kasę za to że inni niszczą kamienie dusz, więc jak ktoś sobie AFKnie na produktywnej drużynie to nic to nie zmienia, n omoże trochę więcej kasy ale CMON, nie wydziwiajmy;
#2 AFKa można łatwo wykurzyć stamtąd jak przyjdzie jakiś "weteran koksu 5000... whatever", wparuje do kamienia tylko po to żeby każdego powybijać, a że gościu faktycznie jest AFK i nie odnotuje że zginął... no to rip kołacze;
#3 Sam fakt że on w ogóle stoi przy kamieniu, odraża wielu graczy (zwłaszcza tych z niewidkami), bo oni nie wiedzą czy ta osoba faktycznie afczy, czy po prostu stoi i czeka aż ktoś się pojawi.
30-August-2019 13:24:37
Znajdź wszystkie posty
xfps123 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 43
Dołączył: Aug 2019
Nick na Serwerze:
kuzynxfps123

MineGold:
0.00
Post: #6
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
(30-August-2019 13:24:37)Dorian1998 napisał(a):  
(30-August-2019 09:00:39)Nisooo napisał(a):  Można też sobie wejść na dach np. Przez ninje albo vortex i też może sobie kampic i nic nie robić bo jest w obrębie kamienia Dusz.

Od tego są regiony, które byłyby organizowane w taki sposób aby gracze otrzymywali walutę tylko blisko kamienia (np. 2-3 kratki od bloku wzdłuż, wszerz i względem wysokości) i w jego wizualnym zasięgu (czyli nie przez ściany).

(30-August-2019 09:00:39)Nisooo napisał(a):  Ale zauważ, że gracz może kampic przy kamieniu dusz załóżmy na 15 minutek i już ma 15 dolarów. Niby to nic ale jednak nic nie robi a hajs leci. Anty Afka nie ma na trybie więc może tak kampic cały mecz.

Wiesz, takie bieganie sobie po mapie i zabijanie randomowych graczy może ci dać 15$ o wiele szybciej niż 15 minut. Bo to równa się zabiciu jedynie czterech graczy. A to nie problem żeby w 15 minut wybiec jakieś kilka razy, zginąć 8 razy i ubić kilku graczy. Rezultaty są takie same, a wręcz wychodzenie z obrębu mapy jest bardziej opłacalne jeśli umiesz walczyć/atakować z zaskoczenia. Nie mówiąc już o atakowaniu kamieni dusz - potencjalne 225$ (450 dla VIP) i 100$ za wygraną czeka na zgarnięcie na zewnątrz, a tego do jakichś 30$ nie porównasz.

Specjalnie zasugerowałem 1$ na minutę żeby nie było to bardziej opłacalne od ofensywnej rozgrywki (i nie jest), ale też żeby gracz w ogóle coś za pilnowanie kamienia dostawał i nie miał w mózgu: "Eh, oni pieniądze zgarniają a ja nic za swoją robotę nie dostaję, chyba też pójdę atakować", po czym zostawia kamień bez obrony, a po 2 minutach przychodzi 3 skrytobójców i niszczą samotny kamień zanim ktokolwiek do niego zdąży podbiec. Ta propozycja jest po to aby tych scenariuszy uniknąć.

Nawet jeśli będzie to jakiś gościu który postanowi sobie jedynie afczyć przy kamieniu, mam na takich 3 argumenty:
#1 AFKi i tak już dostają kasę za to że inni niszczą kamienie dusz, więc jak ktoś sobie AFKnie na produktywnej drużynie to nic to nie zmienia, n omoże trochę więcej kasy ale CMON, nie wydziwiajmy;
#2 AFKa można łatwo wykurzyć stamtąd jak przyjdzie jakiś "weteran koksu 5000... whatever", wparuje do kamienia tylko po to żeby każdego powybijać, a że gościu faktycznie jest AFK i nie odnotuje że zginął... no to rip kołacze;
#3 Sam fakt że on w ogóle stoi przy kamieniu, odraża wielu graczy (zwłaszcza tych z niewidkami), bo oni nie wiedzą czy ta osoba faktycznie afczy, czy po prostu stoi i czeka aż ktoś się pojawi.
Zgadzam się z Dorianem ponieważ posiada on wystarczające argumenty i mówi dobrze.Przy okazji takie klasy jak pirotechnik będą mogły coś zarobić ponieważ ja np:
bronie w jednej grze około 60% rundy i nic nie zarabiam dodatkowo, a inni sobie chodzą po mapie i zabijają, a jak ja bym poszedł to by ktoś wszedł do bazy szpiegiem/skrytobójcą i nam zniszczył kamień. Dlatego jestem na tak.
30-August-2019 16:24:54
Znajdź wszystkie posty
Nisooo Online
goat
**********

Liczba postów: 1,889
Dołączył: Jan 2019
580
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nisorasuy_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Wynagrodzenie za obronę kamienia dusz.
Tak samo, temat wałkowany - 0 zmian. Do zamknięcia.
06-April-2021 21:32:41
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości