(29-November-2021 11:46:16)Admin napisał(a): WD nie ma zadnego zwiazku z RPG zupelnie inne niezalezne projekty.
Technicznie rzecz biorąc ma związek. Strona www ze statystykami bestrpg na którą aktualnie poświęcam swój
czas wolny jest dość mocno powiązana z RPG. Oczywiście sama strona była już gotowa ponad pół roku temu, jednak o ile przez cały czas jej tworzenia dostawałem prawie codziennie pytania o progress całego projektu, tak po powiadomieniu Cię o zakończeniu procesu twórczego i pokazaniu projektu na serwerze testowym temat się urwał, a sam projekt przepadł. Jedynymi czynnościami które należało wtedy wykonać było wrzucenie statystyk na serwer WWW, gotowego kodu na serwer RPG, oraz podstawowa konfiguracja całości, wykonanie każdej z wymienionych rzeczy leżało w Twoich kompetencjach. Ostał się jedynie szkielet strony, który za wczasu pobrałem na swój komputer, grunt to szacunek do cudzej pracy. Oczywiście nie jest to jedyna rzecz która przepadła przez Twoją ignorancję/powierzchownośc.
(29-November-2021 11:46:16)Admin napisał(a): Tez nie wiem na czym stoi bo rozwijać i tworzyć go chciał szumiel, który regularnie to przekłada, na jakiekolwiek pytania o deadline nabiera wody w usta więc raczej [RIP] projekt.
Nic dziwnego że jestem zmuszany notorycznie przekładać jakiekolwiek terminy, jeżeli co raz dostaję nowe zadania do wykonania. Jestem chyba jedyną osobą w ekipie która jakkolwiek zna się na javie oraz jej optymalizacji, a dodatkowo nie trzeba się do mnie ustawiać w kolejki mierzone kilometrami. Skutkuje to nieraz natłokiem problemów oraz innych spraw z priorytetem "natychmiast" lub "jak najszybciej bo serwer w końcu padnie".
Natomiast odpowiadając na sam wątek:
Tworzenie kolejnej edycji na 1.8 nie ma żadnego sensu, jest to wersja archaiczna, z mocno zacofanym API, oraz tak samo mocno ograniczonym zakresem rzeczy które mogłyby potencjalnie zostać dodane do trybu. Dodatkowo od dłuższego czasu ciąży nad nią widmo kolejnych pluginów porzucających wsparcie, oraz licznych niezałatanych podatności, co natomiast zmusza do samodzelnej edycji kodu żródłowego i naprawy każdego błędu kosztem większego nakładu pracy.
Tak więc logiczna jest migracja na nowszą platformę, a co za tym idzie - przepisanie silnika pod nową wersję (co zostało już zrobione). Jest to zabieg bardziej pracochłonny na samym początku, jednak wymaga o wiele mniej ingerencji w tryb na etapie jego działania i konserwacji. Aktualnie jestem na etapie implementacji nowych pomysłów, oraz naprawy znalezionych błędów.
Tu natomiast warto wspomnieć że napewno nie będę poświęcał każdej wolnej chwili na pisanie pluginów do minecrafta, a z racji braku jakiejkolwiek innej osoby która znałaby w rownym lub wyższym stopniu Javę oraz technologie wykorzystywane przy programowaniu w niej, jestem zmuszony robić cały projekt całkowicie sam.