[Rozwiązane] [PvP Kit] Klasy - buffy,nerfy etc...
Ogólnie na kitach grywalne są tylko kilka klas : Barbarzyńca, Ninja, Chemik, Avatar.
Jeżeli podstawowa klasa "KitPvP" miażdży 3/4 płatnych klas, to znak że coś poszło nie tak.
Stąd kilka propozycji balansu klas, tak aby reszta była w stanie cokolwiek robić na tym trybie.
Buffy (⬆):
Żmija : Set jest ok, jedyne co bym zwiększył to % zatrucia oraz zwiększony czas zatrucia na 10s.
Sonic : Tutaj mam trochę kontrowersyjny pomysł, którym zainspirowałem się z zagranicznych serwerów, ale według mnie jest całkiem sensowny. Sonic ma bardzo słaby set, który sprawia, że w starciach 1v1 nie ma szans, stąd pewien pomysł. Zwiększenie seta np. kolczuga lub złoto, albo większy prot oraz dodanie przedmiotu klasy (cukier), który będzie nadawał efekt Speedu II/III na 15 sekund. CD użycia nie byłby długi, ze względu na to, że sonic straciłby stały efekt speeda II.
Healer : Tutaj trzeba dać zdecydowanie lepszy armor lub prot. Same efekty są okej.
Czołg : Tutaj poszedłbym w lepszy miecz (lub sharpness). Już tłumaczę. Czołg nie ma speeda co bardzo przekłada się na walkę. Więc słaby miecz oraz brak speeda, przekłada się na praktycznie zerową szansę na zabicie kogokolwiek.
Teleporter : Tutaj dałbym słabszy miecz, ale za to dał lepszego seta, ponieważ teraz tą klasę można bardzo łatwo zabić, ze względu na słaby set. Pół seta żelaznego, pół złotego lub jakieś proty.
Adversus : Tutaj dodałbym stały efekt resistance III i osłabiłbym set. Jeżeli chodzi o miecz to można by lekko podrasować.
Alpha : Ten w teorii potężny miecz nic nie daje. I mam na to pomysł, faktycznie dodać potężny miecz, którego żadna klasa nie ma, ale na stałe. Obecnie najsilniejszy miecz ma Barbarzyńca (7,5). Więc można by dać Alphie miecz 7,75 i wyważyć to odpowiednio z armorem.
Paladyn : Tutaj usunąłbym te efekty i bawienie się z dmg w zależności od HP. Dodałbym item "brutalna siła", który by zwiększał bazowe obrażenia o "x" %.
Eskimos : Eskimos po ostatnim nerfie jest kompletnie niegrywalny. Przywróciłbym stary CD siłki czyli 5s, ale znerfił jeszcze lekko set. Powinno być znacznie lepiej.
Dwarf : Rozumiem zamysł, że jest to klasa do trollowania albo wyciągnięcia pomocnej dłoni koledze, ale fajnie by było zwiększyć armora tej klasie.
Switcher : Tutaj zdecydowanie większy armor. Klasa ma potencjał, ale z takim armorem to nie da się nic zrobić. Jeszcze pomyślałbym nad zmianą śnieżki na inny item, łatwiej by się celowało.
Nerfy (⬇):
Archer : Tutaj usunąłbym infinity strzały. Klasa jest za bardzo op, nie ma jak dogonić takiego delikwenta jak spami tymi strzałami cały czas. Ewentualnie można by dodać jakiś CD na strzelanie.
Ninja : Tutaj jedyne co bym zmieniał to lekko osłabił set, bo ninja jest naprawdę silną klasą i taki lekki nerf seta przydałby się.
Barbarzyńca : Z bólem serca, muszę obiektywnie przyznać, że mimo nerfów dalej barbarzyńca jest op. Tutaj zmniejszyłbym jeszcze lekko damage silverfishy. Piszę to jako main tej klasy.
Klasy do usunięcia :
- changer ( działa na takiej samej zasadzie, co avatar)
- roy ( zmiana klasy w innym wątku)
Niestety nie mam większości klas i nie miałem jak rozpisać dokładnie wartości posczególnych armorów danej klasy czy broni jaką posiada dana klasa. Jak coś Trawa to na serwerze napisz do mnie to można razem pomyśleć nad tą kwestią.
Oczywiście możecie pisać swoje propozycje dotyczące balansu klas. Zachęcam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-March-2023 15:15:21 przez Nisooo.)
|