Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Propozycja update'u
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Propozycja update'u
Im dużej gram na tym trybie to odnoszę wrażenie, że gracze grający lepszymi klasami wojowników/bossami(nie wspominając o zwykłych klasach wojowników) są do pokonania w niespełna w 10 sekund. Co jest bardzo mały "okres czasu"(jeżeli można to tak nazwać?) gdy gra trwa 33 minuty. A jedyna metoda na przedłużenie tego czasu to wszelkiego typu możliwości ucieczki w połączeniu z natychmiastowym leczeniem. Co jest mocno ograniczone dla "słabszych" graczy(mowa tu o graczach, którzy nie grają p2w), bo przecież nie każdy pozwoli sobie zakupić takiego vortexa/archanioła, który oferuje kosmiczny instant heal oraz możliwość ucieczki dzięki elytrze i podskokowi.

Proponuję więc zmienić trochę styl rozgrywki, tak aby był "przyjazny" dla graczy p2wn't. Mianowicie, aby główną zaletą naszego przeciwnika nie było to ile potrafi zadać dmg, tylko to ile posiada hp i czy jest w stanie to wyleczyć. Proponuje wprowadzić takie zmiany:

- -50%dmg dla KAŻDEJ broni białej, umiejętności obrażeń obszarowch, różdżki itp. w skrócie wszystkiego dla wojowników jak i potworów
- +50% cooldownu do KAŻDEJ możliwości leczenia, czytaj księga oczyszczenia, aura warlocka, źródła lecznicze itd.
- +50% cooldownu dla przedmiotów, które służą do ucieczki - czytaj vortex, wysoki podskok, teleport, teleport do portalu endermana(w przypadku archa można zmniejszyć drastycznie ilość fajerwerek, bo dur elytry i tak już jest bardzo mały)

Jeśli chodzi o skille, które mają zadawać kolosalne obrażenia(dziki szał, eksplozja giganta) to zamiast zmniejszać ich dmg, to lepiej zwiększyć cooldown takiej umiejętności. Ponieważ to ma być poniekąd cechą wyróżniającą dla klas z tymi umiejętnościami.
Jeśli chodzi o siłę, którą otrzymują potwory przy respawnie to niech zostanie tak jak jest. Można ją nawet zwiększyć/wydłużyć jeżeli będzie to konieczne do początkowego rozkręcenia rozgrywki.

Po takich zmianach walka(pojedynek PVP) będzie dłużej trwała, a nie tylko opierała się na kilku hitach i ucieczce. A graczom p2wn't będzie przyjemniej grało się w ten tryb.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: WinLooX (+1)
29-September-2020 18:19:31
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Propozycja update'u
@refresh

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
30-September-2020 21:53:00
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Propozycja update'u
Moim zdaniem najlepszą propozycją jest -50% dmg dla każdej broni wojownika i potwora (licząc bosy). Również nie mam nic przeciwko +50% cd dla przedmoitów leczenia, gdzie akurat źródło lecznicze już dostało swoje więc tu akurat ono nie potrzebuje. A +50% cd dla broni do ucieczki to akurat nie byłbym za tym, bo wkońcu są do przedmoity do tego przeznaczone. Skille, które zadają duży dmg to faktycznie powinno mieć mniejszy cd, bo nawet czasem zabijało mnie to na hita, tak znikąd. A w kwestii siły dla potworów, to może zostać takie jakie jest.

Po takich zmianach faktycznie może by więcej osób grało w tę grę. Nie mówię że tryb jest całkowicie nie grywalny przez te niskie cd, duże dmg (np u rycerza i giganta), ale napewno lepiej by się grało gdyby te zmiany było zaimplementowane do gry. To była moja opinia, pozdrawiam. Big Grin
30-September-2020 22:02:49
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #4
RE: Propozycja update'u
(30-September-2020 22:02:49)Kelly303 napisał(a):  Po takich zmianach faktycznie może by więcej osób grało w tę grę. Nie mówię że tryb jest całkowicie nie grywalny przez te niskie cd, duże dmg (np u rycerza i giganta), ale napewno lepiej by się grało gdyby te zmiany było zaimplementowane do gry. To była moja opinia, pozdrawiam. Big Grin

oczywiscie ze nie graloby wiecej, tryb (a dokladniej serwer) nie generuje wiekszego ruchu przez brak dodatkowej promocji, na ktora w ostatnich miesiacach nie mam czasu, sam tez nie boostuje nowosci ze wzgledu na fakt ze mam sporo prywatnych spraw na glowie, gdy ogarnę wiecej wolnego czasu to postaram sie nad tym popracowac. Nie mniej zadne wasze sugestie nie sprawia ze nagle na samym wvsp ruch zauważalnie wzrosnie, ruch generalnie na calej serwerowni jest mniejszy wiec analogicznie musi byc i na wvsp.

@temat
do przemyślenia/przegadania, choć znając życie większość się poirytuje takimi zmianami.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

01-October-2020 06:14:23
Znajdź wszystkie posty
Mikifon Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 58
Dołączył: Nov 2019
2
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Mikifon123

MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Propozycja update'u
Ja uważam że jakieś zmiany w balansie gry nie zwiększą ruchu na wvsp jakoś ogromnie, ale spowodują że nowi gracze będą zostawali tutaj na dłużej. Często widzę kogoś nowego, który po 2 grach i śmierci w 3 minuty po starcie gry po prostu wychodzi i nigdy już nie wraca. Ostatnio na serwerze grało 30 osób co nie jest małą liczbą, nawet dzisiaj było 20, ale oni szybko znikają bo nie chce im się przez 30 minut grać jako mięso armatnie które nic nie może zdziałać przez graczy którzy mają full boskie i są praktycznie niezniszczalni. Wiadomo że ten tryb ma taki zamysł, ale ja bym to trochę poprawił by obie strony miały podobne szanse ( nowy gracz jako potwór i jako wojownik) na pokonanie kogoś. Oczywiście to nie znaczy że teraz taki vip z boskimi ma być zabity przez 3 pigmanów, ale by nie była taka sytuacja że cała armia potworów bez bossów nie ma żadnych szans z 2-3 takimi osobami, bo wtedy gra jest super tylko dla paru osób, przez co cała reszta na tym traci i szybko porzuca tryb.

Moim dobrym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest to by,
zbalansować grę, czyli zrobić po prostu coś z bossami, to nie znaczy że zwykły wojownik ma pokonać szatana, ale żeby chociaż 4 f2p dało sobie z nim radę, a nie by mógł wybić całą taką drużyne sam, by chociaż trochę bardziej się liczył skill, a nie to czy masz wszystkie boskie. Na pewno to też ma mieć duże znaczenie, ale nie aż takie jak aktualnie.


Oczywiście mówiąc bossy mam na myśli również wojowników.


Zależy mi tak na tym bo gra bez słabszych graczy traci sens, ja sam nie jestem jakiś świetny, przez co widzę jak to oddziałuje na takiego gracza, nie ma w jaki sposób wbić lvl ponieważ spotyka tylko silnych graczy przed którymi musi uciekać. Ludzie już nawet nie budują żadnych murów czy czegoś w tym stylu, co zawsze bardzo broniło nowych słabych graczy, a dzieje się tak bo po prostu ich nie ma, przez zbyt silnych którzy dosłownie psują im gre.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-October-2020 00:56:18 przez Mikifon.)
17-October-2020 00:47:15
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Propozycja update'u
Zgadzam się z tym w 100%. Może faktycznie to co napisałem nie jest do końca prawdą, że więcej graczy będzie na trybie, ale napewno te zmiany sprawią że nowi gracze pozostaną na trybie trochę dłużej, to jeszcze będzie się lepiej grało tym, którzy grają w ten tryb od wielu lat. Np biję sobie potwory, chronię świątynie a tu nagle rycerz z dzikiego szału mnie zabija na hita. Dobra... może sobie tyle zadawać hp no ale ta broń ma 20 sekund cd, gdzie moim zdaniem powinna mieć 1 minute i 30 sekund. (z tego co słyszałem oczywiście że ma 20 sekund cd). To takich nowych graczy może to poirytować przez co opuszczą tryb. Mam nadzieję że ten tryb choć trochę zostanie zbalansowany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-October-2020 13:58:56 przez Kelly303.)
17-October-2020 13:57:04
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Propozycja update'u
Ani ty Mikifon, ani Kelly303 nie zaproponowaliście jednej sensownej zmiany, ba nie zaproponowaliście żadnej.
Łatwo się pisze bo zmyslać każdy potrafi, ale propozycji na sensowny balance nie było ani jednej i ani jednej nie będzie, z prostej przyczyny - pvp czy umiejętności gry w wvsp każdego gracza są diametralnie się różnią, realny balance można sobie zrobić na PVP KIT gdzie zmiany pomiedzy klasami są niewielkie i deada się co chwile, tu zmiany muszą być widoczne pomiędzy herobrinem czy zombie lub budowniczym a wszechmogącym bo po to mają te wszystkie klasy wartość taką jaką mają aby właśnie walczyć o ich odblokowanie.
To o czym piszecie, ten wasz cały "pseudo balance" to zbliżenie siły każdej jednostki, ucięcie zakresów najsłabszych i najmocniejszych klas, czyli krótko mówiąc NERF dla wszystkich klas PŁATNYCH i buff dla wszystkich klas darmowych aby jak najbardziej zbliżyć średnią (zbalansować różnice). I absolutnie nie sprawiłby że graczy przybędzie, wręcz przeciwnie, odejtą Ci stali, wygrywać będą tylko Ci którzy mają największy staż w boju i najlepiej znają mechaniki gry, przewaga dla tych którzy grają długo aby coś odblokować czy wsparli serwer aby to zrobić stracą najwięcej, po takim updacie sami byście płakali. Owszem takie rozwiązanie wyeliminuje przewagę p2w, ale nawet ci f2p z odblokowanymi klasami będą warci tyle samo co nowy gracz z cheatami na multikoncie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

20-October-2020 15:21:57
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości