[Rozwiązane] Propozycja Rebalansu /skill
Witam,
W tym wątku chciałbym poruszyć temat skilli, a dokladniej niektórych z nich ponieważ według mojej opinii jak i w znacznej większości społeczności GTA, są one za slabe.
Tak więc poniżej prezentuje co jest za slabe dlaczego i jak to zmienić by mogło mieć jakiś użytek...
=============>
Zrecznosc:
Obecnie:
Skill ten daje +10% na 30% redukcji dmg od upadku za kazdy poziom, czyli max 50% na 30% redukcji.
Dlaczego jest słaby?:
Na gta nie ma wyjątkowo dużo lokacji wysokościowych, no chyba że pobawimy się w zwidzanie 100% mapy, no ale i tak większość upadków przeżyjemy z setem posiadającym protection. Zresztą sama redukcja też do wybornej nie należy bo to jest tylko szansa 50% na 30% redukcji, czyli wsumie jakbyśmy chcieli polegać na tym skillu to mamy taka loterie i tak nie fajna.
Proponowany buff:
Proponuje dodać aby skill również zwiększał nasz atak z broni białej co może być użyteczny do farmy główek itd, bez konieczności wywalania ammo...
+0,5 dmg per poziom. Z wyjątkiem V za który dostawalibyśmy +1 dmg co końcowo daje +3 do dmg z broni białej, buff lekki ale może się przydać
=============>
Zaangazowanie:
Obecnie:
15s odporności I per level, dot. tylko map questowych bankowych
Dlaczego jest słaby?:
Tak skill ten jest jeszcze gorzej postrzegany niż zręczność przez graczy, a to z tego faktu, że banki i tak nie są trudne (poza prywatnym), więc inwestowanie w to punktów to marnotractwo, zresztą kolejną poważną tego wadą jest czas trwania, który jest smiesznie niski dlatego, proponuje zmiane jego dzialania lub przeróbke czasu i map wliczanych.
Propoponowany buff I:
zmienić obecny bonus na: +5% zarobku lub +8% respektu per level skilla, czyli max +25% zarobku z banków lub +40% respektu za nie. Ma to znacznie większy sens niż dawanie graczom zmniejszonego dmg/zwiększonego dmg
Proponowany buff II:
- Zmniejszenie odporności z II na I
- Dodanie aby skill działał na all mapach questowych (by był usefull np. bin laden, obama itd)
- Zwiekszenie czasu trwania x3
czyli kolejno czas I-V:
45s/90s/135s/180s/225s
Sprawi to że ludzie z słabym i średnim sprzętem będą doceniać ten skill, a także przyda się on w przypadku tych najtrudniejszych jak np. bin laden prawie każdemu
==============>
Zdyscyplinowanie:
Obecnie:
Regeneracja II na ok. 3s, 5% szans przy zabiciu gracza per level
Dlaczego jest słaby:
Ten skill nie wiem czy przypadkiem nie wygrał nagrody na najbardziej useless, gdyż pvp na gta odgrywa bardzo niska drugo lub trzecio planowa role. Sama regeneracja jest bardzo słaba bo jest to regeneracja II na ok 3s, a także mamy na to jeszcze dość niską szansę. Wiec w skrócie każdy kto choć troche zna tryb zgodnie ze mna uzna, że skill ten skill to totalne dno.
Propozycja buffa:
Regeneracja III na 3s za zabitego moba: 1,5% per level, czyli max 7,5%.
Niech powstanie potęga łuku i przebije serce Lodowego Mefisto
|