Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Propozycja Rebalansu /skill
Autor Wiadomość
LordofLanzarote Offline
Autorytet
********

Liczba postów: 930
Dołączył: Jun 2019
154
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
cisowystarzec

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Propozycja Rebalansu /skill
Witam,

W tym wątku chciałbym poruszyć temat skilli, a dokladniej niektórych z nich ponieważ według mojej opinii jak i w znacznej większości społeczności GTA, są one za slabe.

Tak więc poniżej prezentuje co jest za slabe dlaczego i jak to zmienić by mogło mieć jakiś użytek...

=============>

Zrecznosc:

Obecnie:
Skill ten daje +10% na 30% redukcji dmg od upadku za kazdy poziom, czyli max 50% na 30% redukcji.

Dlaczego jest słaby?:
Na gta nie ma wyjątkowo dużo lokacji wysokościowych, no chyba że pobawimy się w zwidzanie 100% mapy, no ale i tak większość upadków przeżyjemy z setem posiadającym protection. Zresztą sama redukcja też do wybornej nie należy bo to jest tylko szansa 50% na 30% redukcji, czyli wsumie jakbyśmy chcieli polegać na tym skillu to mamy taka loterie i tak nie fajna.

Proponowany buff:
Proponuje dodać aby skill również zwiększał nasz atak z broni białej co może być użyteczny do farmy główek itd, bez konieczności wywalania ammo...

+0,5 dmg per poziom. Z wyjątkiem V za który dostawalibyśmy +1 dmg co końcowo daje +3 do dmg z broni białej, buff lekki ale może się przydać

=============>

Zaangazowanie:

Obecnie:
15s odporności I per level, dot. tylko map questowych bankowych

Dlaczego jest słaby?:
Tak skill ten jest jeszcze gorzej postrzegany niż zręczność przez graczy, a to z tego faktu, że banki i tak nie są trudne (poza prywatnym), więc inwestowanie w to punktów to marnotractwo, zresztą kolejną poważną tego wadą jest czas trwania, który jest smiesznie niski dlatego, proponuje zmiane jego dzialania lub przeróbke czasu i map wliczanych.

Propoponowany buff I:
zmienić obecny bonus na: +5% zarobku lub +8% respektu per level skilla, czyli max +25% zarobku z banków lub +40% respektu za nie. Ma to znacznie większy sens niż dawanie graczom zmniejszonego dmg/zwiększonego dmg

Proponowany buff II:
- Zmniejszenie odporności z II na I
- Dodanie aby skill działał na all mapach questowych (by był usefull np. bin laden, obama itd)
- Zwiekszenie czasu trwania x3
czyli kolejno czas I-V:

45s/90s/135s/180s/225s

Sprawi to że ludzie z słabym i średnim sprzętem będą doceniać ten skill, a także przyda się on w przypadku tych najtrudniejszych jak np. bin laden prawie każdemu

==============>

Zdyscyplinowanie:

Obecnie:
Regeneracja II na ok. 3s, 5% szans przy zabiciu gracza per level

Dlaczego jest słaby:
Ten skill nie wiem czy przypadkiem nie wygrał nagrody na najbardziej useless, gdyż pvp na gta odgrywa bardzo niska drugo lub trzecio planowa role. Sama regeneracja jest bardzo słaba bo jest to regeneracja II na ok 3s, a także mamy na to jeszcze dość niską szansę. Wiec w skrócie każdy kto choć troche zna tryb zgodnie ze mna uzna, że skill ten skill to totalne dno.

Propozycja buffa:
Regeneracja III na 3s za zabitego moba: 1,5% per level, czyli max 7,5%.

[Obrazek: 69fa481f65fdbb4bb793f428cfa721b8.jpg]

Niech powstanie potęga łuku i przebije serce Lodowego Mefisto
07-December-2021 23:27:42
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
LordofLanzarote Offline
Autorytet
********

Liczba postów: 930
Dołączył: Jun 2019
154
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
cisowystarzec

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Propozycja Rebalansu /skill
@refresh

[Obrazek: 69fa481f65fdbb4bb793f428cfa721b8.jpg]

Niech powstanie potęga łuku i przebije serce Lodowego Mefisto
12-December-2021 11:34:30
Znajdź wszystkie posty
milo1717 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 346
Dołączył: Jan 2018
74
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
milo1717

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Propozycja Rebalansu /skill
(07-December-2021 23:27:42)LordofLanzarote napisał(a):  Obecnie:
Regeneracja II na ok. 3s, 5% szans przy zabiciu gracza per level

Dlaczego jest słaby:
Ten skill nie wiem czy przypadkiem nie wygrał nagrody na najbardziej useless, gdyż pvp na gta odgrywa bardzo niska drugo lub trzecio planowa role. Sama regeneracja jest bardzo słaba bo jest to regeneracja II na ok 3s, a także mamy na to jeszcze dość niską szansę. Wiec w skrócie każdy kto choć troche zna tryb zgodnie ze mna uzna, że skill ten skill to totalne dno.

Jeżeli chodzi o wagę pvp na trybie GTA to nie zgadzam się. Osobiście uważam, że odgrywa ona równie ważną rolę co robienie questów, bo szczerze - na tym trybie nie ma NIC do roboty innego niż robienie questów, a przecież ileż można. Regeneracja II sama w sobie nie jest słaba, ale 5% na uzyskanie jej na 3 sek przy wkładzie jaki trzeba włożyć aby móc w ogóle mieć szansę ją dostać to żart i rzeczywiście totalne dno.

Z całą reszta się zgadzam, a propozycje zmian są dobre.
13-December-2021 03:48:00
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #4
RE: Propozycja Rebalansu /skill
nowa edycja:


zrecznosc zbufowana % szans pomnozone x2 zamist 10 per poziom mamy 20% per poziom.


zdescyplinowanie - czas trwania pomnozony x2.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

07-September-2022 15:15:40
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości