[Rozwiązane] Opis wszystkich profesji
Witam.
Chciałbym przedstawić wszystkie profesję. Pokazać ich największych zalet oraz porównać ich wartości. Chce również przedstawić jak ja widzę każdą z klas na podstawie innych dobrych gier nie tylko rpg, które miło wspominam.
1) Wygląd wewnętrzny klas na pod stawie moich doświadczeń z innych gier.
a) Wojownik
Ta profesja ma podobny charakter jak w metinie, expi się nim szybko i jest najpotężniejszy wśród wszystkich na początku gry. Wojownika również też widzę jako tanka tak ja to jest w drakensang lub nostale. Nie twierdzę, że tutaj też musi być tankiem, ale po prostu mam takie jego wyobrażenie.
b) Paladyn
Paladyn ogólnie jest pół wojownikiem pół magiem, nie które gry dodają u niego też część łucznika. Paladyn jest po prostu pośrednikiem wyżej wymienionych profesji. Z innych gier paladyn jest często tankiem i supportem. Przykładem gry jest hearthstone, paladyn tam potrafi rzucać zaklęcia (młot gniewu), dawać buffy (boska tarcza), zadawać obrażenia oraz leczyć siebie i swoje jednostki. Paladyn nie ma żadnej dominującej umiejętności.
c) Mag
Mag jest profesją, która zadaje duże obrażenia za pomocą umiejętności. U muszę przyznać, że mag jest jedyną profesją, która zgadza jest z moimi wizjami na rpg banana. Mag w diablo też zadaje duże obrażenia wyłącznie umiejętnościami.
d) Strzelec
Strzelec jest od zadawaniu dużych obrażeń na dystans. Jest tylko mały problemy, ma bardzo słabą wytrzymałość. W league of legends strzelcy inaczej adc potrzebują wsparcia od tanków. Strzelec bez wsparcia tanków umiera bardzo szybko.
2) Przeznaczenie różnych profesji na tym rpg
a) Wojownik
Wojownik jest dobry na początku. Ma duży damage i na początku najłatwiej się nim expi. Sama profesja nie posiada żadnych bonusów krytycznych i dlatego w późniejszej fazie gry będzie po postu słabszy. Nie jest wytrzymały, nie posiada żadnych bonusów, by być tankiem. Najbardziej opłaca mu się i mentora dawać wszystko w SIŁĘ, a w późniejszej fazie gry dobierać eq i talizmany pod SZCZĘŚCIE tak, by miał chociaż 30% szansy na kryta. Krytyki w późniejszej fazie gry rządzą i tak jest w każdym rpg.
b) Paladyn
Paladyn posiada dodatkowe bonusy krytyczne więc w późniejszej fazie gry będzie lepszy od wojownika. Runy, którymi może wzmocnić siebie i innych dookoła daje mi zdecydowaną przewagę nad wojownikiem. Nie ukrywajmy paladyn jest potężniejszy i bardziej użyteczny od wojownika. Żeby tak było paladyn u mentora musi dawać wszystko w siłę. Jest to najbardziej opłacalne, bo wraz z jego damage wzmacnia mu się też wartość krytyczna. Paladyn potrzebuje też szansy na kryta więc eq, talizmany najlepiej dobierać pod SZCZĘŚCIE, tak by miał chociaż 70 szczęścia, da mu to 35% szansy na kryta+ pasywne bonusy 15% szansy= 50%. Taki paladyn tankiem tak jak wojownik również nie będzie.
c) Mag
Magiem expi się trudniej od wojownika i paladyna, ale w późniejszej fazie gry potrafi pokazać klasę. Jest będzie najpotężniejszy na bossy. Jego dystansowe zaklęcia są naprawdę potężne. Ponadto niektóre jego zaklęcia potrafią zadawać obrażenia przez ściany. U maga dodajemy wszystko w inteligencję, eq dopieramy też pod inteligencję, by być potężnym w późniejszej fazie gry.
d) Strzelec
Strzelec wydaję mi się być najgorszą profesją. Expi się nim najtrudniej i posiada obrażenia za pomocą łuku. Atakuje na dystans jednak zauważyłem, że im z dalszej odległości strzelamy tym mniej obrażeń zadajemy. Klasa ta będzie najgorsza w późniejszej fazie gry ponieważ zadaje podobne obrażenia jak wojownik nie licząc krytyki wojownika. Cały problem polega na tym, że strzelając z łuku nie możemy zadać obrażeń krytycznych. Oznacza to, że jedyną zaletą jest atak dystansowy, ale potrzebujemy strzał, których nie zdobędziemy w 5min. Strzelec, który dodaje zręczność będzie najbardziej tankowaty. Jest to trochę bezużyteczne ponieważ nasza główna broń będzie dystansowa. Więc tankowatość nie jest nam potrzebna. Wnioskując na własnym doświadczeniu strzelec. Będzie robił więcej jeżeli będzie szedł ścieżką wojownika. Więc będzie cały czas w tyle.
|