[Rozwiązane] Nowa Edycja ehc MineFox.pl
Witam,
Przychodzę z prośbą zrobienia nowej edycji trybu ehc, tak wiem że raczej jest edycja robiona co rok, ale wiele graczy narzeka na nią na serwerze, poniżej zamieszcze propozycję na nową edycję.
1. Usunięcie setów protection6 w górę... Wiele graczy narzeka na to że są jakieś sety z dużą ochrona, ponieważ ciężko zabija się ludzi
2. Zrobienie droższych mieczy 6/3/2, ponieważ mając seta 4/3 można umrzeć na koxie, wiele razy tak miałem
Koszt takiego miecza wynosił by 6monet oraz 10zwoi
3. Stare PremiumCase tzn. drop 5-6, itemow, nie tak jak teraz, że jest ruletka z dropem 1item
4. Ulepszanie setów z 5/3 na np 5/5. Moim zdaniem jest to dosyć fajna innowacja ponieważ mając seta 5/3 możesz ulepszyć specjalny set u villagera za zwoje oraz monety pvp. Wyglądało to by tak, możesz sobie kupić set 5/3 i ulepszyć jego niezniszczalność z 3 na 4 (set byłby wytrzymalszy i bardziej wartościowy. Maksymalnym ulepszeniem niezniszczalności byłby poziom3 (unbreaking5). Koszt ulepszenia wyglądał by następująco : poziom z pierwszego na drugi (set 5/3 na set 5/4) 6monet 10 zwoi poziom z drugiego na trzeci (set 5/4 na set 5/5) 8 monet 12 zwoi
5. /Warp pvp, wiele graczy narzeka na pajęczyny na strefie pvp z każdej strony oraz oranie podczas pvp na spawn, proponuje dodać starą mechanikę i strefę pvp(nie można wbiegać na spawn podczas pvp, usunąć pajęczyny na pvp), oraz zostawić drzewke i beczki.
Mówiąc o pvp chciałbym zwrócić uwagę na to że miejsce na arenę do dueli jest za małe, proponuje usunięcie tkz. "Klatki", jest ona mało przydatna, ponieważ korzysta z niej bardzo mała ilość osób
6. Nowa mechaniki gildii, zamiast end crystal, była by gąbka albo jajo smoka które musiałbys zniszczyć określana ilość razy a teren serca powiedzmy obszar 2/3 kratek byłby nie do zniszczenia przez nic, nie było by go można zniszczyć tnt oraz samemu, w tym obszarze nie mógł byś nic stawiać
7. Zabezpieczenia gildii, chciałbym zobaczyć u villagera boyfarmery/sandfarmery/kopaczefosy za emeraldy, albo przynajmniej tańszy crafting zabezpieczeń bo 1kox to trochę za dużo ponieważ jak chcesz zrobić gildie fajna to musisz wydać bardzo dużo koxow
8. Stary crafting stoniarek, ten crafting jest jednak drogi w tak jak w poprzednim przykładzie widziałbym go do kupienia w sklepie albo dużo tańszy crafting na /warp craftingi
9. Schowek oraz limity, w schowku fajnie by było jakby były śnieżki, limit ich by wynosił 12, pokazywały by hp przeciwnika, łatwiej było by wyczuć koxa oraz refa. Fajnie było by też jakby można było dobrać od razu cały limit jakim był by 3koxy 12refow 6perel oraz 12sniezek. Cały limit by się dobieralo wpisując komendę /schowek oraz klikając specjalny do tego Item np hopper
10. Naprawienie refow, refy na tym trybie mało dają, 2 serca absorbcji oraz regeneracje 2 na 5s, moim zdaniem na tryb ehc to wiele za mało, regeneracja powinna być na poziomie 3 oraz trwać ok 7-8s
11. Możliwość craftowania generatora obsydianu oraz śniegu, drop z generatora obsydianu wyglądał by następująco, fortuna1: drop 1-2 obsa, fortuna2: drop 1-3obsa, oraz fortuna3: drop 1-4obsa i tak dalej. Z generatorem śniegu wyglądało by identycznie
12. Drop z PremiumCase oraz MagicznychPierożków,
Moim zdaniem drop z PremiumCase jest dobry lecz usunięcie seta oraz itemow o wartości 7 było by dobrym rozwiązaniem, jedynymi itemami jakie były by dostępne o wartości 7 były by narzędzia, czyli siekiera łopata oraz bardzo rzadki kilof 7/7/7 na dropniecie jego było by 1% szans, reszte narzędzi drop 3-4% był by dobry, były by to dosyć rzadkie itemy, zamiast seta oraz miecza o wartości 7 były by zamienione na sety 5/3, 5/4, oraz 5/5 na każdą część był by inny %dropu w zależności jakiego poziomu by był, a miecz były by bardzo specjalny ponieważ od jego procentu dropy był by inny enchant specjalny np 4% miecz sharpness5 fireaspect3 i smite5, na miecz 3% sharpness5 fireaspect3 i looting4, na miecz 1% był by dosyć fajny i rzadki enchant, a mianowicie sharpness6, i fireaspect1 żeby zbalansowac trochę ten miecz. Drop z MagicznychPierożków nie jest zbalansowany, proponuje usunąć z niego sety ponieważ były by do kupienia u villagera albo były by specjalnym dropem PremimCase, w magicznym pierożku widział bym drop itemow takich jak nici, surowce, tnt, rzucaki, odłamki beacona, vouchery na jakieś rzeczy np powiększenie enderchesta lub jakieś na określoną ilość pieniędzy pieniędzy(tkz. $) np 5k, 10k, 15k
13. Zmiana ceny rang, jest to jedna z bardziej poruszanych spraw na tej edycji ponieważ za 20zlotych można mieć najbiedniejsza range na tym trybie, mowa o randze KOX, ona daje kita co 3dni, za koszt 30zlotch można zakupić range lepsza, mowa o randze SKOX, ona niestety też daje kita co 3dni, jedną z lepszych rzeczy nie licząc samego kita, jest oczywiście /repair all, proponuje dodać do kitu rangi SKOX możliwość odebrania takich itemow jak zabezpieczenia gildii jakimi są boyfarmery, sandfarmery oraz kopaczefosy, a sam czas odbierania kitu z setami zmienić tak żeby można było go odbierać co 1dzien
14. Więcej uprawnień , co to oznacza, mianowicie dodania takich uprawnień jak /naprawkilof, skrócony czas teleportacji z 5s na np 0s żeby można było tepac bez oczekiwania. Jak by to wyglądało, mianowicie ja /warp craftingi były by specjalnie craftingi voucheru na /naprawkilof oraz zmniejszenie czasu teleportacji, crafting był by średniej ceny, trochę wymagających przedmiotów oraz dosyć łatwo zdobywanych.
15. Zmienienie wersji trybu. Jest to temat dosyć ważny, ponieważ od wersji zależy dosyć ważna rzecz dla interesowania się trybu , mianowicie grywalność, dużo graczy narzeka na pvp, jest to dosyć trudne pvp dla wielu graczy ponieważ bardzo często są puste hity oraz combo hity, co to oznacza? Oznacza to że hity bardzo często zanikają, są ale tak naprawdę nic nie robią, combo hity natomiast to są hity bardzo specyficzne bijąc się hit w hit można dostać większą ilość hitów co za tym idzie większą ilość obrażeń. Zmiana wersji z 1.12 na 1.8 była by rewelacyjna ponieważ trybem zaczęło by się interesować więcej osób
16. Miejsce na mapie w którym były by osoby z topy z poprzedniej edycji trybu, punktów oraz kopania. Jest to temat bardziej na stałe żeby były umieszczone nicki osób które musiały się namęczyć żeby coś osiągnąć, moim zdaniem taka tablica przy /warp craftingi była by dosyć fajna, nie zajmowała by dużo miejsca oraz
17. Nether w odległości czasowej. Nether był by otwierany w weekend i zamykany w poniedziałek o godzinie 00:00, jest to powrót do przeszłości ponieważ w poprzednich edycjach było podobnie tylko w innych dniach
18. Drop z EnderDragona oraz jego czas respienia i bledy, drop z ender dragona na tej edycji jest zawsze taki sam 15k$ oraz nie wiadomy drop na jaja smoka, sam czas pojawienia się smoka jest za długi, na pierwszy dzień smok może się zrespic 3razy, w drugi dzień może już tego smoka nie być wcale, co moim zdaniem jest błędem, smok powinien być respiony co 2-3h w momencie kiedy są na trybie gracze, wiele razy się zdarzyło że w endzie zamiast jednego smoka, było tych smoków nawet 5. Drop że smoka jest dosyć nie wypełniony ponieważ nie masz 100% szans na to że dropniesz jajo smoka, jedyna to jakiś procent szans który trudno określić przez pluginy na trybie, proponuje wypełnić tę procenty do maxa, dodając specjalne itemy które były by dostępne tylko zabijając smoka oraz przez wymianę z innymi graczami, chciałbyś zobaczyć drop ze smoka ekskluzywnych itemow takich jak jego oddech albo łuski, łuski były by przedmiotem dosyć ważnym można by za nie kupywac złote monety u villagera, stosunek cena do jakości proponuje 9 łusek oraz 5zwoi
19. Event skrzynka, co to oznacza? Na mapie randomowo pojawiłaby się się skrzynka na powierzchni z różnymi itemami, "event skrzynka" był by co np 1h na chatcie pojawiał by się komunikat z kordami "zrzutu" w którym były by dosyć fajne itemy, sam event trwał by maksymalnie 10minut, po odnalezieniu skrzynki był by komunikat na chatcie, z informacjami, kto przejął skrzynkę, w jakim czasie ją odnalazł, i co w niej było, oraz po wyciągnięciu zawartości albo nie odnalezieniu skrzynki pojawiał by się podobny komunikat, co w niej było i np kto był najbliżej niej, a sama skrzynka by poprostu znikała, drop by był dosyć ciekawy ponieważ można by odnaleźć w niej magiczne pierożki, przydatne itemy takie jak części seta 4/3 potki gerenatory, zabezpieczenia gildii oraz klucze do PremiumCase w ilość od 1 do 3, sam procent dropu premumcase z tej skrzynki wynosił by ok 5%
20. Dodanie pomieszczeń do wymian z graczem. Jest komenda /wymiana ale poco jest jej sens jak to jest tylko komenda. Proponuje dodać pomieszczenie w którym te wymiany byly przeprowadzane, w takim pomieszczeniu znajdował by się enderchest
21. Wieksza przydatność waluty trybowej ($). Za $ można bylo by kupować dodatkowe przedmioty w sklepie takie jak stoniarki oraz zabezpieczenia gildii, sety, miecze,kilofy, leczenie(refy oraz koxy) w cenie niższej niż w tym momencie
22. TNT... TNT na trybie ehc nie powinno być stawiane oraz nie powinno wybuchać na poziomie 50 w górę, jest to bardzo nie komfortowe jak robisz zabezpieczenia które się nie przydadzą bo się wbijają od góry, niszcząc górę cuboidu. Jak chcesz sobie zbudować jakiś zamek na górze cuboidu to przez sytuację że tnt wybucha na każdym poziomie jest często obawiasz się że design na górze może ulec zniszczeniu poprzez wybuchy tnt, wiele razy spotkałem się z tym że ludzie robią griefiarke na poziomie 90 i robię ci krater w gildii
23. Kupywanie efektów. Kupywanie efektów mając na sobie pvp (antylogout) jest bardzo utrudniające ponieważ w tym momencie nie możesz kupić sobie efektów a nie mając przy sobie potek (silka2 szybkość2) jesteś na straconej pozycji, jest to nie wielka propozycja ale bardzo ułatwiająca rozgrywkę patrząc na to że tryb jest nastawiony pod pvp
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-July-2021 00:18:00 przez rebcia.)
|