Dobra jak widzimy ostatnio gracze mają pretensje niemal o wszystko sojusze z bossami ,niewyważone profesje czy nawet samą mechanikę gry i skutki tego są o takie
http://mineserwer.pl/Temat-Rebuild-trybu ...
I na koniec wychodzi nam to że :
Warlock to taki pigmen z odnawialną absorpcją podskokiem i paroma slabymi atakami dystansowymi ...
Rycerz jest magiem na koniu ponieważ jego miecz nadaje się co najwyżej na złotków...
Archanioł ma taki cooldown że chce się napisać ,,XD'' a jak już go masz to strach się latać...
Złotki mimo debuffów bossów dalej żyją max 5 minut po rozpoczęciu gry...
Na MS gra po 8 osób (rekord w tygodniu to około 15 ;p) albo tryb jest pusty
A klasy z elixirem/księgą ... tu już wgl XD
Dlatego piszę ten wątek aby zaproponować pewne zmiany które uważam że mogą
pomóc jakoś temu trybowi wstać z powrotem na nogi ...
Zacznijmy od boskich przedmiotów :
Smoczy oddech - bez zmian (najgorszy boski więc po co go jeszcze pogarszać ?)
Vorteks - bez zmian (już i tak mocno oberwał ;p)
*
Berło - dodać wytrzymałość berła dzięki temu gracze nie będą nim spamili a raczej je oszczędzali i używali tylko w niebezpiecznych sytuacjach jak np atak potężnego bossa bądź przy przyciśnięciu do ściany.
Na początek powiedzmy
40 ? (czyli 20 pełnych seryjek <3)
berło nie zalicza killi więc nei powinno być bólu dupy...
Młot Thora - Ewentualnie zwiększyć Dmg
Łuk Wiary - bez zmian ?
Róg Wojenny - tutaj też dodać durability powiedzmy 15 ?
Wilczy Hełm - Bez zmian to już jest co być powinno <3
Możecie powiedzieć że nic nie wniosłem do tematu wszkże zaproponowałem tylko to co już zostało wprowadzone do
Wilczego hełmu no macie racje ;p
* Problemem z boskimi jest to że są one wymagane aby przetrwać więcej niż 10 minut a nie wszyscy mogą wydawać $$$ na grę są co prawda zamienniki dla smoczego oddcehu i berła (Cóż tylko one akurat są poza zasięgiem normalnego gracza z powodu swojej ceny) .
ale nie ma nic co zastąpiło by vorteks który jest najważniejszym boskim ;/
Dlatego proponuję wprowadzenie nowego przedmiotu który jest właściwie kopią
wysokiego podskoku ... miałby on jednak znacznie większy
cooldown aż
60s i ograniczoną ilość użyć a mianowicie 10...
Dlaczego maiłby mieć on aż takie ograniczenia ? Proste ponieważ byłby on naprawdę tanii... taki pierwszy item do zdobycia dla nowego gracza.
Jego zadaniem nie jest poprawienie mobilności gracza (mimo że może być w takowy sposób użyty) tylko wyciągnięcie go z niebezpieczeństwa dlatego ma takie statystyki...
Pragnę aby dodano takowy przedmiot aby właśnie ci najmniejsi dostali choćby najmniejszą szansę na ucieczkę od pewnej śmierci jaką są nawet najsłabsze bossy czy nawet darmowe klasy jak kostucha czy golem ...
Co do ceny tego przedmiotu uznajmy że było by to 1500$... tak tylko tyle
przedmiot nie będzie dostępny od razu dla każdego nowego gracza ale będzie on dalej w jego zasięgu w przeciwieństwie do przedmiotów z pięciocyfrową liczbą.
Wiem że na pewno ktoś się przyczepi że dotychczasowe propozycje to kopie istniejących już przedmiotów bądź mechanik.
Powiem tylko że balansowanie trybu to nie tylko dodawanie nowych pluginów i mechanik gry a także umiejętne używanie tego co już mamy pod ręką ...
Dobra teraz itemy :
Kościołam - bez zmian
Pochłaniacz Dusz -bez zmian
Gwieździsta Różdżka - bez zmian
Elixir - Tu zmiany już jak najbardziej gra trwa teraz 40 minut (a banan na live mówił że i tak planuje to jeszcze bardziej skrócić)
Elixir daje regeneraje II na 16 minut ... można mieć 2 elixiry 2x 16 = 32 ...
Mam nadzieję że każdy widzi tutaj nieprawidłowość ?
Posiadasz efekt na którym jestes niemal nie do zabicia i jedyne to czego musisz unikać to potek krzywdy II oraz przyparcia do sciany przez golemy...
Nie licząc tego że teraz po pierwszych minutach gry w których jest zazwyczaj spokojnie (przynajmniej dla posiadaczy klas premium <3) mamy regenerację II na całą gre ... przy skróceniu czasu do np 30 minut elixir będzie się piło jeszcze przed atakiem potworów ...
Dlatego proponuję aby z 16 minut czas trwania regeneracji II trwał 9 minut a jako rekompensatę zwiększyć czas trwania absorpcji który obecnie jest tak krótki że nikt go nie pamięta ... do 3 minut.
*
Księga Oczyszczenia - Cóż po użyciu księgi w ciągu sekundy wracasz z bycia oneshotem do pełni zdrowia a cooldown wale nie jest taki długi... Więc proponuję tutaj też dodać durability (Coś nowego c'nie ;p) do powiedzmy 15 użyć.
profesje ... :
Co do wyważania klas wojwników nie powiem nic ponieważ nerf/buff wojowników polega na tym jak zmienione zostaną parametry przedmiotów które występują w danych klasach (księga,podskok,sety)
A co do bossów to ich wyważanie polega na tym ile potek krzywdy dana profesja ma więc też sobie odpuszczę...
*
No a teraz najważniejsze czyli mechanika a dokładnie mechanika zarabiania ...
Zdaję sobie sprawę że obecny system występował już w I i II ale prawdą jest że nikt go nigdy nie chwalił zawsze każdy skamlał żeby dodać mechanikę że po każdym killu dostajesz x pieniędzy szczególnie że obecnie jest więcej bossów i klas premium wojowników co można i powiino się (wdg mnie) wykorzystać ...
Szczegolnie z perspektywy nowego gracza który nie dokońca wie jak działa tryb
jeżeli zagra 2/3 gry i niewidzi rezultatu w postaci zmiany 0 $ a jakąkolwiek inną liczbę zniechęca się i tyle z jego przygody z trybem W vs P III .
Dodam tutaj taki prowizoryczny cenniczek z pieniążkami za zabicie wojownika/potwora i od razu mówię że poniższe statystyki napisałem z dupy i sugerowałem sie tylko moim widzi mi się :
Wszystkie podstawowe potworki - 3$
Bossy do 10k - 5$
Bossy do 20k + kostucha - 8$
Bossy do 35k - 12$
Warlock i Rycerz -15$
Podstawowa kalsa wojownika -6$
Klasa wojownika za 10k -10$
Kapłan - 15$
Wszechmogący -18$
Archanioł -20$
No i cóż to koniec z moimi propozycjami ( a przynajmniej z tymi które są jakiekolwiek szansę że przejdą ;p).