Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Autor Wiadomość
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #11
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
dopiero co sam byles temu przeciwny, zresztą prrzy takim zalozeniu wystarczy wiekszyc cooldown i nie bylo calego tematu.. co w dalszym ciagu nic nie rozwiazuje, niestety dyskusja z 3/4 z was nie ma zadnego sensu i sam autor watku to potwierdzi, bo sami rozwalacie jego pomysl sadzac ze go wspieracie;s

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-November-2020 15:01:41
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
iDarkness_ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 95
Dołączył: Nov 2020
15
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold: 0.00
Post: #12
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
@up
Ta koncepcja miała na celu bardziej ograniczyć ogólny wybór bossów przez jednego gracza, bo najwięcej zamieszania na całą grę robią osoby które od początku możliwości wybierania potworów po kolei biorą bossy które robią zamieszanie zależne od fazy gry, czyli np: W early biorą smoka, koszą wojowników którzy nie trzymają się grupy, a następnie kiedy do potworów dołącza coraz więcej bossów to biorą klasy które robią silne combo z innymi bossami.
b.) W tym pomyśle chciałem też "Zablokować" na pewien sposób rzecz o której mówił bum35.
Konkretnie chodzi mi o te niskie cd na niektórych bossach które można wybrać x2 na grę, bo wątpię czy ktoś będzie czekał po 20 minut na to żeby zszedł mu cd z 1 bossa.
18-November-2020 15:16:47
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #13
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
(18-November-2020 14:54:50)entity_seven napisał(a):  Może po prostu zrobić by bossy z tieru piątego mogły być wybrane tylko raz dziennie?

Jest to rozwiązanie typu "proste", ale i tak będą zdarzać się gry, gdzie będzie scenariusz apokalipsy postaci przełamania Tongue Po za tym wtedy cooldown nie miał by sensu. W dodatku będą zdarzały się scenariusze, gdzie potwory nie będą mogły dojść do przełamania i nie będą mogły zrobić, np comba gigant + krowa przez co większość gier wygrywali by wojownicy.

Cytat:@Pomysł bum35
Gdybyś dodał trochę większe wartości do Systemu GPU, uwzględnił w nim smoka [Który może jakoś dużo nie zaszkodzi dobrze zgranej drużynie wojowników, aczkolwiek bardzo mocno odwraca uwagę od potencjalnego zagrożenia typu Krowa, rycerz], dodatkowo dodanie tego systemu do mojego pomysłu na wybór bossów to mógłby powstać całkiem niezły "Schemat" na ograniczenie bossów. Tongue
Smoki obecnie nie są problemem (przynajmniej dla emeraldow/full górniczych). Jeżeli w późniejszym okresie zacznie się pojawiać z 7 smoków w jednej chwili to wtedy będziemy nad tym myśleć, na razie jest poważniejszy problem.
Jeśli chodzi o twój pomysł z 5 bossami per grę to tak jak napisał Banan - po co marnować "slota" na jakiegoś słabego bossa typu wither, gdy w arsenale masz rycerza, krowę, giganta, warlocka i szatana?

Cytat:Ta koncepcja miała na celu bardziej ograniczyć ogólny wybór bossów przez jednego gracza, bo najwięcej zamieszania na całą grę robią osoby które od początku możliwości wybierania potworów po kolei biorą bossy które robią zamieszanie zależne od fazy gry
Gracze z dużą ilością bossów to zazwyczaj "p2w'owcy", którzy wywalają się bossem w 10 sekund i biorą kolejnego. Takich można ograć za pomocą używania mózgu Wink (chyba, że grają w kupie postaciami przełamania, które niestety są idioto odporne :/ )Oczywiście przy odpowiednim uzbrojeniu jako wojownik. Bo nie sztuką jest zabić kogoś bossem, sztuką jest nim przetrwać jak najdłużej i wspomagać swoją drużynę. Więc dodając taki ogranicznik do wybierania postaci osłabił byś 80% graczy posiadających bossy, bo ich siła tkwi w ilości posiadanych bossów, a nie w umiejętnościach. A problem dalej pozostawał by ten sam - łamanie po przełamaniu przez złamanych.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
18-November-2020 15:32:12
Znajdź wszystkie posty
W0lf1k Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 131
Dołączył: Jun 2020
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
W0lf1k

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #14
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Wszystko co piszecie ma swoje minusy.

1) Logiczne że dla tych co kupili takiego Warlocka czy Rycerza nie spodobało by się że zaplacili 50/45k i moga nimi zagrac raz czy dwa dziennie.
2) Tak naprawde gdyby nie bylo bossow to moglo by tez i nie byc potworow bo to bossy zabijaja wiekszosc wojownikow i to dzieki nim wojownicy moga wbijac duzo expa.
3) Tak samo problemy byłyby z ograniczeniem bossow na runde / w danym momencie bo jak już pare osób wspomniało bedzie blokowanie slotow przez np z/w lub jak komus sie zlaguje gra.
4) Ale jeżeli juz mialoby cos pomóc to również skuteczne może być ZWIĘKSZENIE CD DLA BOSSOW bo np taka krowa,gigant,szlam,smok są praktycznie co runde . Dla krowy można dać cd 1h dla giganta 1:05h a dla smoka 55min zamiast 50 , szlamowi ewentualnie 45 lub 50 bo jakby nie patrzec przez szlamy BARDZO cierpią sety i wilczy hełm.

GOD BALANCE

[Obrazek: image.php?di=MBO1]
18-November-2020 16:34:30
Znajdź wszystkie posty
iDarkness_ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 95
Dołączył: Nov 2020
15
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold: 0.00
Post: #15
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
@up
Żaden pomysł nie jest sam w sobie idealny, każdy ma jakieś minusy, większe czy mniejsze ale ma. Więc zbytnio nic to nie wnosi do tematu.
18-November-2020 16:49:33
Znajdź wszystkie posty
W0lf1k Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 131
Dołączył: Jun 2020
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
W0lf1k

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #16
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
https://www.youtube.com/watch?v=NSxdnlQjKG0

Polecam zobaczyc opinie graczy XD

GOD BALANCE

[Obrazek: image.php?di=MBO1]
18-November-2020 21:28:56
Znajdź wszystkie posty
iDarkness_ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 95
Dołączył: Nov 2020
15
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold: 0.00
Post: #17
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
@up
No, kilka osób powtarzających tą samą wiadomość. Prawdziwa armia zwolenników.
Oceny: Kelly303 (+1), JanekPLPL (+1)
18-November-2020 21:58:18
Znajdź wszystkie posty
butla Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 43
Dołączył: Jun 2020
17
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Butlonos

MineGold: 0.00
Post: #18
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
https://imgur.com/a/t9FmVz1

Ja tam problemu nie widzę
Oceny: Kelly303 (+1), bum35 (+1)
23-November-2020 15:46:09
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #19
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Nom, tylko 7 gigantów i krowa Wink

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-November-2020 15:52:05 przez ImHexa.)
23-November-2020 15:51:49
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #20
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Gta na dniach wystartuje wtedy zajme sie lagami (bedwarsami) i ograniczeniem bossow.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

26-November-2020 13:07:55
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości