Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Od kilku tygodni jest na trybie "płacz", że jest za dużo bossów, a szczególnie tych OP (czytaj krowa/gigant/rycerz). I nie da się nic ugrać jako wojownik, bo ilość bossów jest przytłaczająca i czasami dwa razy większa, niż liczba klas premium wojowników wybranych na początku gry. Dlaczego tak się dzieje? A no dlatego, że jako wojownik możemy wybrać tylko raz klasę na rundę, bo mamy jedno życie. Co jest wiadome, bo taki jest schemat rozgrywki. Lecz potwory mają nieskończoność żyć, przez co gracze mogą wybrać KAŻDEGO bossa w jednej rozgrywce (oczywiście jeżeli nie mają na nim cooldown'u). A niektóre można wybrać nawet dwa razy podczas jednej gry, np podczas przygotowań wojowników do ataku wpiszemy /samobojstwo i wybierzemy giganta, a po 40 minutach możemy go wybrać znowu w lategame'ie (przygotowanie wojowników 13 minut + 33 minuty trwania gry). Dlatego proponuję dodać jakieś ograniczenie co do wybierania bossów na rundę, ponieważ praktycznie potwory mają więcej klas premium podczas gry, niż wojownicy, a przypominam, że potwory mają NIESKOŃCZONOŚĆ żyć.

Ale jakie bossy powinno się ograniczyć?
Skategoryzowałem dla was bossy według "tierów", opisałem je trochę i wymieniłem ich minusy. Jest to moja subiektywna opinia bazowana na doświadczeniu na graniu (niektórymi) bossami jak i przeciwko nim. Każdy może mieć na ten temat inne zdanie, ale do rzeczy:

Legenda poszczególnych tierów:
Tier zerowy - Postacie nie godne zakupu/swojej ceny, są za słabe, aby nazwać je bossem i zasługują na buffa.
Tier pierwszy - Postacie, które są w stanie zabić przynajmniej jedną osobę w diamentowym secie/bez boskich i są playable - czyli zdatne do grania.
Tier drugi - Postacie, które są w stanie zagrozić wojownikom, nawet tym najlepszym. Często są niedoceniane, są wyważone.
Tier trzeci - Dobre postacie, które potrafią zabić przynajmniej z 5 wojowników przy dobrym rozegraniu. W większości stanowią trudność do pokonania przez wojowników bez klas specjalnych lub boskich i stanowią cenną wartość w drużynie potworów. Są wyważone.
Tier czwary - Bardzo dobre postacie, które przy dobrym playstyle'u potrawią poprowadzić drużynę potworów ku zwycięstwu i wygrać grę. Posiadają ogromny potencjał i stanowią wielkie zagrożenie dla drużyny wojowników w większych ilościach/grupach. Nie są przesadzone jeżeli chodzi o współczynnik cena/możliwości.
Tier piąty - Postacie OP, które potrafią zabić KAŻDEGO wojownika bez większego wysiłku. Stanowią niezniszczalną twierdzę po stronie potworów w większych ilościach/grupach. Należy ograniczyć ich ilość na trybie w jednym momencie gry.

Opis postaci:

Szlam
Kosz: 7000$
Rola: Support
Główne umiejętności: Plugawy atak, potki na truciznę oraz custom model, czyli wielkość naszego szlama, która zależy od szczęścia (im mniejszy tym lepiej)
Objectiv klasy: Irytowanie graczy, przy czym niszczenie ich zbroji, a szczególnie wilczego hełmu. Zalecane focusowanie się na jednym graczu w celu większej wydajności.
Minusy klasy: Praktycznie zerowe obrażenia.
Tier: 2

Magma
Koszt: 8000$
Rola: Killer w early game'ie przeciwko diaxowym, w mid/lategame'ie support lub też czasami useless przeciwko emeraldowym.
Główne umiejętności: Ognista kula, 15 potek krzywdy I, eksplozja, wysoki podskok i custom model jak u szlama.
Objectiv klasy: W early game'ie przejście na tyły mapy i wybicie pojedyńczych celów (diaxowych, prot 0) za pomocą swoich umiejętności, które sa najbardziej efektywne przeciwko graczom w zbrojach bez enchantu protection. W mid/lategame'ie obija przeciwników z dystansu dla krowy/giganta/rycerza lub też pomaga w niszczeniu murów.
Minusy klasy: Brak
Tier: 1

Zjawa
Koszt:10000$
Rola: Killer w early game'ie przeciwko diaxowym, w mid/lategame'ie support lub też czasami useless przeciwko emeraldowym.
Główne umiejętności: Ognista kula, 20 potek krzywdy I oraz 3 potki krzywdy II, eksplozja i możliwość latania.
Objectiv klasy: W early game'ie przelecenie na tyły mapy i wybicie pojedyńczych celów (diaxowych, prot 0) za pomocą swoich umiejętności, które sa najbardziej efektywne przeciwko graczom w zbrojach bez enchantu protection. W mid/lategame'ie obija przeciwników z dystansu dla krowy/giganta/rycerza lub też zrzuca wojowników kampiących na wysokościach, np na drzewach Wężowej Twierdzy oraz irytoiwanie i odwracanie uwagi wojowników.
Minusy klasy: Brak elementu zaskoczenia (duży model, widać zjawę z daleka), większy hitbox, przez co łatwo trafić ją z berła/miecza/młota.
Tier: 1

Toksyczna Krowa
Koszt: 13000$
Rola: Postać przełamania, killer, "odstraszacz wojowników" przy innych bossach, obrońca potworów niszczących świątynie oraz pewnego rodzaju tank.
Główne umiejętności: Eksplozja w połączeniu z atomówką oraz szansa na przetrwanie atomówki.
Objectiv klasy: Zgranie się z innymi bossami, które posiadają ogromne obrażenia i focus na najlepszych graczach lub też na większych grupach graczy, aby ich wyeliminować za pomocą eksplozji.
Minusy klasy: Łatwa do zbaitowania 1vs1, useless gdy jest sama bez wsparcia innych bossów, brak teleportu do portalu.
Tier: 5

Wither
Koszt: 13000$
Rola: Support
Główne umiejętności: Atak zniszczenia oraz Kostur odrzutu (patyk knockback 6)
Objectiv klasy: Obijanie graczy z dystansu przy braku narażania się na walkę 2 vs 1, wrzucanie wojowników do strefy/voida za pomocą kostura odrzutu.
Minusy klasy: Wymaga cierpliwości, nie idioto odporna.
Tier: 2

Blaze
Koszt: 15000$
Rola: Support (XD)
Główne umiejętności: Ognista kula, ognisty wulkan oraz piekelne zaklęcia, którymi możemy atakować przez ściany.
Objeciv klasy: Obijanie przeciwników
Minusy klasy: Mało efektywna, znikome szanse na zabicie wojowników (nawet diaxowych), walka na średnio-bliskim dystansie, która prowadzi do zgonu.
Tier: 0

Ognisty Smok
Koszt: 15000$
Rola: Killer przeciwnko pojedyńczym celom, diaxowym i graczy bez boskich oraz support
Objective klasy: Killer przeciwnko pojedyńczym celom, diaxowym i graczy bez boskich. Po wybicu wcześniej wymienionych wojowników support do obijania emeraldów i debuffowania ich (lodowe zamrożenie - slowness 3), podpalanie graczy (najczęściej wszechmogących) i niszczenie im zbroji, zrzucanie ich i irytowanie/odwracanie uwagi. Również tankowanie swoim OP modelem.
Minusy klasy: Mało efektywna przeciwko wojownikom w emeraldowych lub full górniczych setach oraz widoczna z daleka ze względu na przeogromny model i odgłosy latania.
Tier: 3/4

Mroczny Mag
Koszt: 20000$
Rola: Killer przeciwko diaxowym bez boskich, support.
Objective klasy: Zapotowanie graczy na śmierć w ciasnych/zamkniętych pomieszczeniach.
Minusy: Mało efektywna przeciwko wojownikom w emeraldowych lub full górniczych setach, useless na otwartym terenie.
Tier: 1

Gigant
Koszt: 20000$
Rola: Killer, postać przełamania, "odstraszacz wojowników", obrońca potworów niszczących świątynie oraz tank.
Objective klasy: Zgranie się z innymi postaciami takimi jak rycerz/krowa/gigant i focusowanie się na najlepszych graczach i zabicie ich przy użyciu umiejętności o dużych obrażeniach per use. Lub też bronienie potworów podczas (z wcześniej wymienionymi bossami) gdy one niszczą świątynie, aby wojownicy nie mogli podejść na blisko. Zbieranie na siebie obrażeń.
Minusy klasy: Większy hitbox, który umożliwia łatwiejsze strefowanie przez wojownika, widoczny z daleka przez swój ogromny model, useless bez portalu i drugiej postaci takie jak rycerz/krowa/gigant. Łatwy do zabicia 1 vs 1, gdy przeciwnik posiada róg.
Tier: 5

Herobrine
Koszt: 30000$
Rola: Killer przeciwnko pojedyńczym celom, a szczególnie diaxowym (prot 0) oraz support.
Objective klasy: Flankowanie za pomocą swoich umiejętności mobilności, zabijanie odosobnionych wojowników, dezorientowanie wojowników, zapotowywanie na śmierć wojowników w ciasnych pomieszczeniach, obijanie wojowników w lategame'ie.
Minusy klasy: Lubi być berłowana, mało efektywna przeciwko emeraldowym, słaba odporność.
Tier: 3/4

Szatan
Koszt: 30000$
Rola: Killer przeciwnko pojedyńczym celom, a szczególnie diaxowym (prot 0) oraz support.
Objective klasy: Flankowanie za pomocą swoich umiejętności mobilności, zabijanie odosobnionych wojowników, dezorientowanie wojowników, zapotowywanie na śmierć wojowników w ciasnych pomieszczeniach, obijanie wojowników w lategame'ie.
Minusy klasy: Lubi być berłowana, mało efektywna przeciwko emeraldowym, widoczna z daleka ze względu na skina (czerowny kolor rzuca się w oczy)
Tier: 3/4

Nekromanta
Koszt: 35000$
Rola: Killer w early game'ie, support.
Objective klasy: Flanowanie i zabijanie odosobnionych celów (najczęściej słabszych), aby uzbierać dusze do Czarnej Bibli i przywołać specjalny Legion Nieumarłych i postawić go w strategicznym miejscu. Nieumarli mają za zadanie wspierać drużynę potworów i atakować wojowników oraz tankować. W lategame'ie nekromana staje się supportem atakując wojowników Laską Nekromanty, która nadaje wiele debuffów dla wojowników.
Minusy klasy: Useless, gdy jest wybrana w mid/lategame'ie ze względnu na częsty brak możliwości zabicia słabszych i przywołania Nieumarłych.
Tier: 4

Dementor
Koszt: 35000$
Rola: Killer przeciwko słabszym i support oraz postać przełamania.
Objective klasy: Stworzenie portalu, aby zmienić przebieg walki, flankowanie za pomocą swoich umiejęntości mobilności i zabijanie odosobnionych/słabszych wojowników.
Minusy klasy: Skill lewitacji nie jest zbyt komfortowy ze względu na lewitacje, która uniemożliwia trafianie fireball'ami w wojowników.
Tier: 4

Rycerz Mroku
Koszt: 45000$
Rola: Killer, postać przełamania, odstraszacz wojowników.
Objecitve klasy: Zabijanie wojowników, zgrywanie się z bossami takimi jak rycerz/krowa/gigant i focusowanie się na najlepszych graczach i zabicie ich przy użyciu umiejętności dużych obrażeń per use. Lub też bronienie potworów podczas (z wcześniej wymienionymi bossami) gdy one niszczą świątynie, aby wojownicy nie mogli podejść na blisko.
Minusy klasy: Lubi być berłowana, słaba mobilność oraz ciężko się nią gra gdy nie ma portalu lub jest on wyłączony.
Tier: 5

Warlock
Koszt: 55000$
Rola: Killer, postać przełamania, odstraszacz wojowników oraz tank.
Objective klasy: Zabijanie wojowników (lepszych zaleca się 1 vs 1), szukanie pojedyńczych ofiar oraz staranie się przetrwać jak najdłużej przy pomocy Piekelnej Aury i portalu oraz tankowanie. Zalecane krytowanie emeraldowych wojowników podczas nieśmiertelności z portalu/gdy nie dostajemy hitów od przeciwnika.
Minusy klasy: Lubi być berłowana, wiele wojowników przed nią ucieka przez co czasami nie mamy okazji zabijać, w 90% przypadków ginie bez portalu lub gdy jest on wyłączony. Wymaga umiejętności pvp.
Tier: 4

Jeżeli mamy już tier listę za sobą to teraz przejdźmy do tego, co należy zmienić, aby nie dochodziło do disbalansu pomiędzy drużynami. Głównymi przyczynami disbalansu są postacie z tieru piątego, czyli gigant, krowa oraz rycerz (kto by się domyślił Angel ), czyli POSTACIE PRZEŁAMANIA, których zdecydowanie jest za dużo po przełamaniu i dalej po przełamaniu mogą łamać drużynę wojowników w większych ilościach, ponieważ gracze którzy zgineli podczas przełamania wybierają najczęściej właśnie z w/w postaci. Przez co tworzy ich się coraz więcej i to prowadzi do sytuacji, gdy mamy 5 gigantów, 3 krowy i dwóch rycerzy. A zbiegiem czasu sytuacja będzie się pogarszać, ponieważ im dłużej tryb trwa, tym bardziej bogatszy jest asortyment graczy. Dochodzimy tutaj do wniosku, że należy ograniczyć wybór tych postaci na trybie w jednym momencie. Ale jak to zrobić?
Mam tutaj kilka propozycji:
a) Dodanie systemu kolejki - gracze po staniu się potworem będą "zaklepywać" kolejkę do grania danym bossem(postaciami przełamania), jeżeli gracz będzie miał wolną kolejkę i nie wybierze go w przeciągu, np 20 sekund to traci kolejkę i wchodzi następna osoba. Kolejka jest na daną rundę. Jeżeli gracz zginie danym bossem kolejka się zwalnia. Można uczestniczyć tylko w jednej kolejce na raz. Kolejki będą osobne dla każdej z postaci przełamania (gigant/krowa/rycerz) z ograniczeniami do:
- Gigant - dwa giganty w jednym momencie.
- Krowa - dwie krowy w jednym momencie.
- Rycerz - jeden rycerz w jednym momencie.
b) System GPU (możecie go sobie nazwać systemem dusz czy jak tam chcecie, aby pasował do klimatu WvsP Tongue ) - każdy z postaci przełamania będzie miał swoje GPU ("rozmiar" postaci). Będzie ograniczenie GPU, np do 10. Każda z postaci przełamania będzie miała swoje określone GPU, czyli np:
- Gigant - 4 GPU
- Krowa - 3 GPU
- Rycerz - 6 GPU
c) Wasze propozycje -

Niestety w systemie a) i b) jest jeden wielki minus - zajmowanie slota i kampienie bossem gdzieś po za mapą/na spawnie, czyli trolling czy utrudnianie rozgrywki. Co mam nadzieję, że rozwiąże banowanie takich osób przez administracje. Przez co w w/w systemach powinny wyświetlać się nicki osób, które zajmują slota i jakim bossem grają, aby ewentualnie gracze mogli nagrać takie osoby i zgłosić je na forum.

Domyślam się odpowiedzi banana, abym przygotował jakieś skrypty etc. - nie jestem na forum od dziś. Lecz wątek ten nie opiera się na dodaniu czegoś do trybu, tylko na naprawieniu go. Wątek niech będzie na razie tematem dyskusyjnym ze względu na to, że trzeba to przedyskutować, bo jeżeli dalej to tak będzie wyglądać to granie po stronie wojownika straci sens, a co za tym idzie sam tryb straci sens (choć wg niektórych już stracił).

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: ImHexa (+1), Szymiii (+2), bartek2014 (+1), JanekPLPL (+1), _rynek_ (+1), Shormik (+1), kuzynxfps123 (+1), lemurxd_ (+1), Kelly303 (+1), W0lf1k (+1), MrGamingXD (+1)
16-November-2020 14:12:41
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
W0lf1k Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 131
Dołączył: Jun 2020
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
W0lf1k

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
(16-November-2020 14:12:41)bum35 napisał(a):  Domyślam się odpowiedzi banana, abym przygotował jakieś skrypty etc. - nie jestem na forum od dziś. Lecz wątek ten nie opiera się na dodaniu czegoś do trybu, tylko na naprawieniu go. Wątek niech będzie na razie tematem dyskusyjnym ze względu na to, że trzeba to przedyskutować, bo jeżeli dalej to tak będzie wyglądać to granie po stronie wojownika straci sens, a co za tym idzie sam tryb straci sens (choć wg niektórych już stracił).

Od kilku dni / moze nawet tygodni rozgrywka dla nowych graczy jest prawie że niemożliwa , gdyz po ostatnich akcjach nawet mi sie odechciało grać i wchodze maxymalnie 3-4 razy w tygodniu na maxymalnie 30min , no bo teraz powiedzcie mi jak sobie wyobrażacie gre że jestescie wojownikami i probojecie bronic sw ale jest to nie mozliwe bo na dole czeka 2 rycerzy , 3 giganty , 1-2 krowy oraz inne bossy jak magma zjawa smok czy tez dementor lub szatan.

Nie możliwa jest gra przy takiej ilosci osob , dlatego zanim tryb bedzie mial znowu spadki ilosci graczy trzeba cos z tym zrobic a najlepiej już to co napisał bum35 @up

@up do tego co napisałem to może i nie zawsze jest tyle bossów ale chodzi mi bardziej , że ZAZWYCZAJ
zależeć to może również od ilosci graczy.

GOD BALANCE

[Obrazek: image.php?di=MBO1]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-November-2020 14:46:51 przez W0lf1k.)
16-November-2020 14:44:14
Znajdź wszystkie posty
Kelly303 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 198
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
Kelly303

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Ja widzę dosłownie co mecz kolegów co piszą do siebie typu "Idź zrób expa", czyli chodzi im o to, żeby jeden wziął najlepszego bossa jakiego ma i powybijał najsłabszych graczy, a ci się irytują jakie to p2w, brak balansu itp. przez co wychodzą.
16-November-2020 14:58:17
Znajdź wszystkie posty
W0lf1k Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 131
Dołączył: Jun 2020
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
W0lf1k

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Według mnie Nekromanta nadaje sie bardziej na tier 3 , bo to nie gigant ani krowa i nie zada za duzo obrazen gdy jest kilka wojow obok siebie a ta jej armia tez duzo nie zadaje

GOD BALANCE

[Obrazek: image.php?di=MBO1]
16-November-2020 15:03:31
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
(16-November-2020 14:58:17)Kelly303 napisał(a):  Ja widzę dosłownie co mecz kolegów co piszą do siebie typu "Idź zrób expa", czyli chodzi im o to, żeby jeden wziął najlepszego bossa jakiego ma i powybijał najsłabszych graczy, a ci się irytują jakie to p2w, brak balansu itp. przez co wychodzą.

Chyba nie zrozumiałeś celu wątku. Temat nie dotyczy wybijania graczy, którzy wolą kampić w 3 sw i czekać aż ich wybije smok zamiast trzymać się w grupie. Tylko Stosunku klas premium wojowników do potworów, gdzie widać, że postacie po stronie potworów mają ogromną przewagę i to z dwóch powodów. Po pierwsze, że jeden gracz może wybrać kilka bossów, a po drugie istnieją takie bossy jak krowa, gigant oraz rycerz, które tylko "kopią leżącego".

(16-November-2020 15:03:31)W0lf1k napisał(a):  Według mnie Nekromanta nadaje sie bardziej na tier 3 , bo to nie gigant ani krowa i nie zada za duzo obrazen gdy jest kilka wojow obok siebie a ta jej armia tez duzo nie zadaje

A czy postać musi zabijać, aby była dobra? Postawiłem wyżej slime'a od magmy po mimo, że bije praktycznie 0 dmg emeraldowym. Za to magma zabierze im tam 1-2 HP per hit co kilkanaście sekund. Ktoś powie, że szlam to g Smile , bo nie zadaje obrażeń, a potem się zdziwi, że mu wilczy padł i zginął na trzy hity od warlocka.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
16-November-2020 15:33:50
Znajdź wszystkie posty
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 283
Dołączył: Nov 2019
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Proponuję by bossy z tieru piątego można wybrać raz dziennie, nie przemyślałem tego. Ogółem nie jestem za ograniczeniem wyboru bossów, bo uważam, że każdy powinien mieć możliwosć zagrania bossem którego kupił, ale jeśli potrzebujecie większej równowagi na polu bitwy nie będę się sprzeciwiał.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-November-2020 20:59:41 przez entity_seven.)
16-November-2020 15:35:32
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
(16-November-2020 14:12:41)bum35 napisał(a):  Niestety w systemie a) i b) jest jeden wielki minus - zajmowanie slota i kampienie bossem gdzieś po za mapą/na spawnie, czyli trolling czy utrudnianie rozgrywki. Co mam nadzieję, że rozwiąże banowanie takich osób przez administracje. Przez co w w/w systemach powinny wyświetlać się nicki osób, które zajmują slota i jakim bossem grają, aby ewentualnie gracze mogli nagrać takie osoby i zgłosić je na forum.

Na pewno nikt nie będzie karany za to że jest afk, to głupota, nie raz z przypadku jest taka koniecznosc, a wymyslanie pomysłow na to aby weryfikowac tak abstrakcyjne sytuacje jest po prostu glupie.


(16-November-2020 14:12:41)bum35 napisał(a):  Domyślam się odpowiedzi banana, abym przygotował jakieś skrypty etc. - nie jestem na forum od dziś. Lecz wątek ten nie opiera się na dodaniu czegoś do trybu, tylko na naprawieniu go. Wątek niech będzie na razie tematem dyskusyjnym ze względu na to, że trzeba to przedyskutować, bo jeżeli dalej to tak będzie wyglądać to granie po stronie wojownika straci sens, a co za tym idzie sam tryb straci sens (choć wg niektórych już stracił).

W zyciu bym cie nie zapytal o skrypt czy plugin bo w tej sytuacji byloby to kompletnie bezsensu i cokolwiek bys nie napisal trafiloby do kosza gdyz nie moglo by to byc kompatybilne z naszymi pluginami/skryptami. Nie jestes jasnowidzem aby wiedziec jak wvsp zostalo napisane nikt tego nie wie i tez nikt tego nie podrobil a jak juz probowal to wiadomo jak sie te proby konczyly - jakims pseudo wylewem ala wvsp #zrobimy lepsze niz szumi/banan Cool To troche tak jakbys chcial zrobic cocacole z dodatkiem chilli (o smaku chilli) nie znajac receptury na cocacole Rolleyes


Rozumiem ze problem jest dla czesci spolecznosci bo nie zglaszasz go pierwszy, ten watek ladnie opisales ale szczerze mowiac w niczym on sie nie przydaje bo propozycje sugertowane przez ciebie tez niestety sa useless, przy takich rozwiazaniach tez multum w nich licznych bledow, od sytuacji gdzie ktos afczy, wyjdzie z gry, disconectuje go, po jakies chore kolejki ktore juz z racji samego kiepskiego pomyslu beda sie bugowac z reszta rozwiazan czasowych.



@temat
Jak ktos ma bardziej sensowne rozwiazanie to moze zaproponowac, nie mniej nie sadze aby ktos cos wymyslil, bo kazde rozwiazanie bedzie na swoj sposob złe. I zawsze znajdzie sie grupa ktorej dana idea odpowiadac nie bedzie (w tym przypadku przez fakt ograniczenia mozliowsci wybrania klasy ktora sie posiada). Na dniach postaram sie "jakies" ograniczenia sprobowac przygotowac, na probe, głównie problem się rozchodzi o klasy najbardziej OP typu Krowa, Gigant, Smok, Warlock czy Mroczny Rycerz, bo w koncu z armia blazow, slimow, magow czy podobnych nikt nie ma problemu.
Co z tego wyjdzie zobaczymy.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

18-November-2020 08:42:10
Znajdź wszystkie posty
iDarkness_ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 95
Dołączył: Nov 2020
15
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Od pewnego czasu myślałem nad sposobem ograniczenia wyboru bossów i wpadłem na pomysł ograniczenia wyboru klas premium potworów na grę przez jednego gracza do 5.
a.) Ograniczenie uniemożliwiało by wybieranie bossów przez tych bardziej doświadczonych graczy [Którzy przeważnie mają ich odblokowywanych najwięcej], przez co gracze mocno ograniczyli by swój gameplay od klas premium.
b.) System ten na pewien sposób wykluczał by graczy którzy celowo postanowili trollować grę swoim sojusznikom.
Bo nawet jeśli ktoś postanowi wybrać bossa i pójść afk to straci wybór 1 z 5 dostępnych na grę klas premium.

@Pomysł bum35
Gdybyś dodał trochę większe wartości do Systemu GPU, uwzględnił w nim smoka [Który może jakoś dużo nie zaszkodzi dobrze zgranej drużynie wojowników, aczkolwiek bardzo mocno odwraca uwagę od potencjalnego zagrożenia typu Krowa, rycerz], dodatkowo dodanie tego systemu do mojego pomysłu na wybór bossów to mógłby powstać całkiem niezły "Schemat" na ograniczenie bossów. Tongue
18-November-2020 14:13:45
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #9
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
(18-November-2020 14:13:45)iDarkness_ napisał(a):  Od pewnego czasu myślałem nad sposobem ograniczenia wyboru bossów i wpadłem na pomysł ograniczenia wyboru klas premium potworów na grę przez jednego gracza do 5.
To juz totalnie zadnego sensu nie ma przeciez to nic nie zmienia, 5 bossow na gre? to kazdy tym bardziej bedzie wybieral 5 najlepszych jakie ma zamiast grac slabizna.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: bum35 (+1)
18-November-2020 14:38:38
Znajdź wszystkie posty
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 283
Dołączył: Nov 2019
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Najbardziej nie wyważony element gry - bossy.
Może po prostu zrobić by bossy z tieru piątego mogły być wybrane tylko raz dziennie?


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
18-November-2020 14:54:50
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości