[Rozwiązane] Kilka propozycji
Siema, jako gracz zarówno starej jak i nowej edycji Besta chcę przedstawić kilka propozycji wobec tego trybu.
1. Konie są dość bezużyteczne, ponieważ możemy wykorzystać je tylko w lochach lub na spawnie. Ogranicza to ich potencjał, ponieważ na wielu expowiskach, by chociażby podejść do rycerzy śmierci na exp20, czy łupieżców na exp30 moglibyśmy oszczędzić czas poruszając się na koniu. Jest to problem, który istniał już na starej edycji. Proponuję zatem, by konie można było wykorzystać na expowiskach, ale tylko w postaci środka transportu, będąc na koniu nie bylibyśmy w stanie używać run, czy atakować mobów. Dzięki temu konie faktycznie byłyby warte swojej ceny, ponieważ umożliwiałyby graczom szybsze przemieszczanie się na expowisakch.
2. Lochy to kolejny problem Besta, który istnieje od poprzedniej edycji. Mianowicie lochy oferują niesatysfakcjonujące nagrody za wykonanie ich, ponieważ główną nagrodą są właśnie wierzchowce, które jak wiemy możemy wykorzystywać tylko w samych lochach, a to tworzy pewnego rodzaju błędne koło. Oczywiście lochy pozwalają zarobić nieco więcej niż expowiska, natomiast zarobki te nie są zbyt wysokie, oczywiście nie mogą być, ale właśnie z tego powodu jest to kolejna niezbyt zadowalająca nagroda. Mimo, że stosunkowo niedawno dodano im kolejną funkcję (crafting na zwój króla mieczy) to nadal sądzę, że nagrody jakie możemy otrzymać z lochów są niekontentujące jak na fakt, że są one dość czasochłonne. Proponuję zatem, by z każdego lochu było 50% na uzyskanie 3 gemów teleportacji.
-Labirynt Nieumarłych - 3x złote gemy.
-Labirynt cierpiących dusz - 3x eme gemy.
-Labirynt mrocznego widmo - 3x ogniste gemy.
Sądzę, że pomogłoby to rozwiązać też problem z gemami, który niewątpliwie występuje, doprowadza on także do utrudniania gry graczom o niskim lvl, ponieważ gracze z wyższym zwyczajnie wbijają na expowiska i ksują innym, co dość mocno irytuje graczy.
Ponadto proponuję, byśmy z każdego moba w labiryntach uzyskiwali niewielkie ilości expa, które dodatkowo sprawiłyby, że lochy zyskałaby na wartości. Byłyby to wartości na tyle niskie, że nikomu nie opłacałoby się tam expić, ale jednak gracze idąc tam czyniliby progresy związanie z wbiciem lvla, nawet jeśli niewielkie.
-Labirynt Nieumarłych - 25 expa za moba
-Labirynt cierpiących dusz - 75 expa za moba
-Labirynt mrocznego widmo - 125 expa za moba
3. Propozycja dodania misji dziennych. Proponuję, aby pojawił się npc z misjami dziennymi, który na podstawie lvla przydzielałby nam losową misję z określonej puli misji. Oto kilka propozycji misji:
-Zabij 100 mobów na swoim expowisku
-Zabij bossa na swoim expowisku
-Otwórz 3x zwykłą skrzynię ze swojego expowiska.
-Otwórz 2x rzadką skrzynię ze swojego expowiska.
-Otwórz epicką skrzynię ze swojego expowiska.
-Przynieś 20 przedmiotów handlowych ze swojego expowiska.
-Sprzedaj 10 itemów u kupca.
-Pokonaj zwykłego Bossa (te, które mogą nam zaoferować skrzynię losu)
-Pokonaj Upadłego Anioła
-Pokonaj Lewiatana
-Pokonaj Epic Bossa
-Ukończ 1 misję Decarda.
-Ukończ 1 loch.
-Pokonaj blokowego bossa.
Nagrodą za wykonanie dziennej misji byłaby skrzynia, z której możemy uzyskać:
-2x każdy rodzaj gema
-5x każdy rodzaj gema
-1000$
-10x stal kowalska,
-księga doświadczenia+1000
-księga doświadczenia+10000
-3x mango,
-klucz do skrzyni Warriva
-Elixir
-Zwykła skrzynia Stefana,
-skrzynia run maga
-skrzynia run paladyna
-księga doświadczenia+20000.
-syntetyczna magma
-ity z expowisk potrzebne do craftingu
Sądzę, że taki update dałby dodatkowy cel wielu graczom i urozmaiciłby rozgrywkę.
4. Nowa miniusługa Powiększenie enderchesta. Proponuję, by za 16zł można było wykupić dodatkowy pasek w ec, byłoby to przydatne w lochach, by zgromadzić nieco więcej przedmiotów, lub dla graczy bez działki oraz po to, by móc mieć przy sobie więcej przedmiotów.
5. Propozycja nowego craftingu. Elfickiego Łuku. Byłby to łuk, który posiadałby tylko jeden atut, mianowicie nieskończoność, nie posiadałby poza niezniszczalnością żadnych innych enchantów, czy statystyk, nawet jeśli to możliwe to proponuję, by miał ujemną zręczność. Służyłby on tylko do walki z blokowymi bossami, dzięki czemu gracze nie traciliby strzał walcząc z nimi.
Crafting:
-3x klejnot nieumarłych.
-3x klejnot cierpiących dusz.
-3x klejnot mrocznego widmo.
-3x mango
-2x sproszkowane kowadło
-1x magiczna stal kowalska
-1x kamień kłamstw
-2x syntetyczna magma
Szansa powodzenia: 50%
Wymagania lvl: 60
6. Expowisko 15lvl. Przez wielu graczy jest ono uznawane za jedno z najgorszych expowisk, powodem są tutaj wilki i ich resp, które często respią się poza naszym zasięgiem, więc o ile nie jesteśmy magiem nie mamy sposobu ich zabić. Proponuję, aby wśród tych lasów były możliwości podejścia do spawnów mobów, czyli aby było takie przejście jak stosunkowo niedawno do jednego miejsca w tym lesie, ponieważ wilki często nie wychodzą z tych miejsc, więc nawet jeśli zabijemy je za pomocą łuku, czy run to tracimy drop w postaci kości, które pozwalają na dotarcie do kanibali lub też itemów na gemy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-February-2022 12:23:55 przez Zaaz433.)
|