[Rozwiązane] Event: "Żywiciel (warzone)" propozycja
Sup, Banan.
Niedawno rozmyślałem na temat eventów i pomyślałem o jednym evencie, który jak dla mnie brzmi fenomenalnie, tylko niestety jest czymś pokroju event pvp, czyli "graj2win", + jeszcze pisanie takiego eventu itd., ale przedstawię Ci jedynie koncept, a co się z nim stanie, Ty zadecydujesz:
Event nosi nazwę "Żywiciel". Odbywałby się na warzone, /warp pvp albo innej arenie typu "piaskownica". Event rozpocząłby się komunikacją, że na /warp warzone pojawi się wkrótce zaraza, której posiadanie daje wielką moc. Po minucie od tego alertu losowy gracz na arenie otrzymałby rolę żywiciela, która by na nim żerowała, ale jednocześnie go wzmacniała (tylko nie mam bladego pojęcia o co, to może być dodatkowa szybkość, buff siły, odporność na obrażenia zwiększona... jest wybór). Wszyscy gracze na arenie mieliby za zadanie zabić tego jednego gracza w ramach walki o tą moc. Osoba która go zgładzi zostałaby nowym żywicielem, a zabity gracz może spokojnie ze spawnu wrócić na arenę eventową i grać dalej. Gracz, który przetrwałby 3-5 minut włącznie będąc żywicielem (czyli np. staje się żywicielem raz i ginie po minucie a za drugim razem trwa do ustalonego czasu) zwyciężyłby event i otrzymałby nagrodę główną. Oczywiście warto wspomnieć o rzeczach typu:
-Żywiciel otrzymałby efekt particli, który każdy gracz byłby w stanie odnotować, żeby dało się rozróżnić kto nim jest;
-Jeśli żywiciel wyjdzie ze strefy pvp w jakikolwiek sposób, inna losowa osoba staje się żywicielem;
-osoba zabijająca żywiciela mogłaby dostawać za to jakieś małe wynagrodzenie, typu nwm... 100$ (nagroda do ustalenia);
-osoba zabijająca jako żywiciel dostawałaby też jakieś wynagrodzenie za każdego zabitego gracza, typu 10$ (albo inna nagroda, do ustalenia). Nagrody tego typu byłyby dobre, ponieważ zachęcałyby graczy do prób zabijania, a przez to event byłby dynamiczniejszy;
-Trochę nie wiem, czy to warto zaimplementować w takim evencie, ale gracze mogliby atakować tylko tego, który jest Żywicielem, w innym przypadku oni by się tam nawzajem pozabijali xD Ale z drugiej strony Żywiciel by to mógł wykorzystać i narobić niezłego bałaganu w tłumie, zwłaszcza jakiś niski lvl, miałby wtedy alternatywną metodę przetrwania;
-Jeśli osoba w klanie stanie się żywicielem, musi utracić immunitet przeciwko graczom ze swojego klanu, tak jak to jest na evencie PvP.
Nie wiem, czy jest tu coś więcej o czym warto wspomnieć, ale Banan, ogarnij jaka rzeźnia by się wtedy na PvP działa... Wszyscy polujący na jedną osobę, kilkadziesiąt graczy ganiających jednego, albo kilkadziesiąt graczy ginących od jednego high-levela, oczywiście do limitu bo jeden high-level chyba nie upora się z takim wysokim numerem graczy xD (Yetiii 75 lvl ginący od Avoideda z 51 lvl jest na to dowodem) Ale do tego chciałbym zobaczyć runę wojownika albo maga na takim evencie też, jak jeden wojownik wyrzuca wszystkich graczy w powietrze albo mag podpala/otruwa/wysadza w powietrze wszystkich na raz... MASAKRA by to była... Przysięgam, że gdybym umiał pisać takie rzeczy to bym to tutaj przyniósł i pozwolił każdemu graczowi się tym raczyć. Oczywiście o ile taki koncept Ci się podoba, czekam na opinię.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-May-2018 12:48:45 przez Dorian1998.)
|