(14-September-2023 00:04:45)Il0vee napisał(a): Totalnie na nie, bylismy za tym ze kotwica odpada, ze hp odpada ale zostaje jako efekt na czas bodajze 5min. Przez to ze nie ma kotwicy sa perly w beczkach i jest balans bez zadnych wymyslow. To ze padasz od zylaka z sh5 i siłka to normalne? Chyba mi nie powiesz ze na innych trybach tak nie zginiesz? Normalny balans
Wszystko to co mówisz jest prawdą, ale od początku edycji minęło 3 miesiące, więc proponuje zmianę, która ma na celu, aby nie padać z fullem w 5 sekund. Wracając, to na poprzedniej edycji nikt prawie nie narzekał na 40hp, dopóki nie było boskich itemów. Wtedy gracze też umierali i to z 40 hp w zwykłym fullu, dlatego 15hp będzie dobrym pomysłem, bo nie zepsuje dotychczasowego balansu, gdyż nadal będzie można paść od żelaka, ale zmniejszą się takie śmierci. Co do kotwicy, to na poprzedniej edycji do czasu zablokowania cykania pereł z beczek nie była doceniana, aż tak. Zamiast dodawać kotwicę można też zablokować cykanie pereł z beczek, oprócz tej przed spawnem.
(14-September-2023 06:53:16)Nisooo napisał(a): Czyli tak :
- chcemy żeby to było PvP Classic bez udziwnień (kotwica, dodatkowe HP itd.)
- gramy normalnie kilka miesięcy
- tryb nam się nudzi po kilku miesiącach rozgrywki (kto by się spodziewał XD)
- zauważamy, że gracze w kicie startowym stanowią dla nas realne zagrożenie
- przywróćmy takie dodatki, abyśmy mogli dalej być praktycznie nieśmiertelni, bo z 3/4 graczami z fullami mamy sojusz
- jeśli, inni gracze się nie zgodzą, to nie bierzemy ich zdania pod uwgę, gdyż nie mają takich op itemków jak my i nie mają prawa się wypowiadać
Coś pominąłem?
Jeżeli nie pasują Ci te pomysły to zaproponuj coś co ulepszy grę na PvPClassic. Nie wychodzisz w fullu na Classicu, więc nie wiesz jak to jest, bo przez twoje całe granie może tylko 3 razy widziałem cb w secie diaxowym, nawet nie w fullu.
(14-September-2023 07:36:37)misterhenriques napisał(a): Co ty pier...
1 Ok dostajesz laga to i na koxie padniesz i na dodatkowych hp, a po drugie nie odchodz od lapka/kompa jak jestes na pvp bo efekt bedzie taki sam, zabija cie nawet na dodatkowym hp.
2 Jacy nowi gracze z przedmiotami Xdddd, tu praktycznie nikt nowy, nie ma itemow. Jedyni "nowi" gracze to zwerbowani przez jedna ze stron (UwU/Crab) do pomocy w klepie, ale oni ity dostają za free.
3 No i kolejny punkt w ktorym wlasciwie piszesz, że padacie przez wlasna glupote, PRZYKLAD gracz wpada do kanionu (gracz z silka to widzi) i się wbija PONIEWAZ jest to dla niego szansa.
PRZYKLAD gracz widzi ze koles jest na spawnie pvp wychodzi na silce ten nie reaguje. (Jeden hit do pajeczyny, i dedasz).
PRZYKLAD takich sytuacji jest wiele akurat, wbija "kit brudas" a gracz z fullem zamiast uciec kawalek, albo zjesc koxa, bawi się z nim knockajac wedka itp wpadajac na sciane a potem dostaje docisk pod sciana i sie dziwi Xd
pozdro
Teraz nowi gracze mają często fulla, bo nie jest to jakiś wielki wyczyn, żeby zebrać fulla z skrzynek, przy tych dropach itemów z nich. Przypadkowe wpadnięcie to nie jest głupota, np. podczas punchowania niechcącą trafiłeś do kanionu, a tam żelak z siłką i mieczem 5, bez szans na ratunek, chyba, że wytamingujesz koxa, ale to rzadko się zdarza w takich małych miejscach. Nie da się zjeść refa podczas punchowania, a nie znam takiej osoby, która jak robi załóżmy 5 punchy w locie to nagle się zatrzymuje, żeby zjeść refa, raczej punchuje się dalej. Sam miałem wiele razy taką sytuację, gdzie jakaś osoba wpadła przypadkowo do kanionu lub beczki, podczas punchowania i taką zabijałem na siłce. Gracze nie jedzą koxów, bo marnowanie ich na żelaki jest bez sensu.
(14-September-2023 00:02:44)Trawsonek napisał(a): (13-September-2023 23:03:26)Jacket napisał(a): (13-September-2023 21:50:29)Trawsonek napisał(a): Gdy dodatkowe HP w postaci Zwiększonego Życia wprowadziłem to było, wielkie halo "ultrapvp classic" itd. Teraz proponujesz coś co będzie miało większość i wtedy walka z fullu będzie jeszcze bardziej dłuższa, a żelaki przy tym będą totalnym mięsem armatnim, jest dodatkowe HP na 5m, które pod tym względem jest zbalansowane, bo nie biegasz ciągle z dodatkowym HP, a przez jakiś czas np. "problemy najmana" napadło mnie 5 frixów czy 10 (zależy czy to desdikado czy kto inny xD).
Drama o ultrapvp była bo zrobiles buty speed IV i inne czary a nie o hp XDDDDDDD.
I ogolnie pragne zeby wypowiadały sie osoby ktorych zycie nie polega na kitraniu sie w zelaku na niewidce calymi dniami zeby kogos zdropowac ogolnie bo na to jest wiele rozwiazan.
Wystarczy dac +5hp za 20k i np wylaczyc perly z beczek dodac kotwice to był dobry balans ludzie tez padali w tych beczkach jednak wiec no.
O HP "m.in".
Miał być classic to jest classic, żadnych kotwic nie będzie. Z beczek jak zablokowałem oranie to niezależnie czy kotwica była czy też nie, to były same problemy i jeden wielki płacz. Cena mówi sama za siebie, będzie na to stać tylko tych co GRAJĄ, a nie co ZACZYNAJĄ. Z drugiej strony cena niższa nic nie da, bo zaraz będzie, że "każdy biega z dodatkowym HP". Dla mnie obecnie z tym dodatkowym HP jest dobrze. Każdy kto MYŚLI ma szansę na zysk. Jedyne co mógłbym zmienić to np. wydłużyć czas trwania dodatkowego życia spod /efekty z 5m do 10m.
Teraz gra na classicu bez nowości jest nudna, dodanie nagród za kille, to nie jest wielki event. Pamiętam rok temu, event wielkanocny, potem na thora, kosę śmierci, halloween i event świąteczny, a teraz małe zmiany co miesiąc, które i tak nie zmieniają gry. Widzę, że nie dasz się przekonać na 30 hp. Gdybyś sam grał na classicu jako gracz to byś widział problemy z perspektywy gracza.