RE: Biżuteria / Dzienne / Depozyt / Mapa Gildyjna / Ulepszacze / Rybak / Skille/Runy
Jeśli chodzi o frakcję i reputację to na serwerze z Hexem wpadliśmy na pomysł aby istniały 3 frakcje, które prowadziły by ze sobą wojny gracz mógłby dołączyć do 1 z nich jeśli lider klanu dołączyłby do np 1 frakcji to gracz z 2 frakcji nie może dołączyć do jego klanu, do tego mogłaby istnieć frakcja neutralna czyli spawn, reputacje dostawalibyśmy za questy, zabijanie przeciwników z którymi frakcje lorowo by walczyły, zabijanie graczy z innych frakcji, wygrywanie wojen gildyjnych wszystkie questy ze spawnu (takie jak Decard) dodają reputacje do spawnu, wszystkie questy z expowisk dodają reputację zarówno do spawnu jak i wybranej frakcji. Istniałoby 6 poziomów reputacji np. WROGI, NEUTRALNY, PRZYJAZNY, SZANOWANY, HONOROWY, SZLACHETNY, każdy zaczynałby od neutralnego, co ważne za questy u Deckarda dostajemy mniej reputacji gdyż możemy je ciągle wykonywać z kolei bez względu na lvl dostajemy tyle samo pkt czyli jeśli np gracz na exp5 dostaje za questa 10pkt reputacji to gracz na exp50 dostaje również 10pkt do reputacji, kiedy wbijemy przyjazną reputację ze spawnem dostajemy możliwość opowiedzenia się po jednej z tych frakcji na spawnie obok mentora znajdowaliby się ambasadorzy tych frakcji u których możemy się zapisać każda frakcja miałaby bazę tak jak to proponował Hex gdzie dostawalibyśmy questy od nich, po wbiciu przyjaznej reputacji ze spawnem odblokowałby się również dostęp do pomocy Hefajstosa który mógłby nauczyć nas 1 profesji do wybrania archeologia, rybactwo i jazda konna wszystkie z nich opiszę poniżej, dzięki reputacji zyskiwalibyśmy dostęp do ukrytych questów na spawnie np. u Bezdomnego,Akary i Heimdalla w danej frakcji również dostęp do ukrytych questów ale i nowych npc w zależności od profesji archeologa, rybaka, jeźdźca, mistrza (ich również opiszę poniżej) za ukryte questy dostawalibyśmy exp jakieś nagrody i reputację.
W pewnym momencie od wybranej frakcji dostalibyśmy quest (wymagania 50 lvl) na zabicie danego epic bossa z którym frakcja będzie miała na pieńku w nagrodę otrzymamy możliwość wyboru nowej klasy. Tak jak napisał to Hex byłyby one z nimi związane liczba ich run jest proporcjonalna do oryginału czyli skoro Paladyn ma 2 runy to Kapłan również będzie miał 2 runy (te klasy zaraz opiszę).
PROFESJE:
-Archeologia kiedy ją wybierzemy dostajemy łopatę archeologa, na każdym exp byłyby losowo generowane jednorazowe znajdźki (nowe ity) 30 na godzinę jeśli będziemy wystarczająco blisko (2 kratki) pojawi nam się komunikat że coś dostrzegliśmy należy wtedy użyć ppm na tej łopacie po 1 sek wydobywamy 1 znajdźkę np na exp20 byłyby nimi ,,Kość poległego wojownika'' jeśli zdobędziemy przyjazną reputację z wybraną frakcją i jeśli mamy archeologa możemy wymienić u archeologa znajdźki na skrzynie archeologa exp20 (w zależności z jakiego expowiska pochodzą przedmioty) z takiej skrzyni może wypaść jakiś gem teleportacji, jakiś epicki do tej pory nie istniejący item na dany lvl, niezidentyfikowany talizman, potki leczenia, 3x smocza moneta, 5x elixir, lub może być pusta. Skill zwiększa się z naszym lvl czyli jeśli mamy 20 lvl to możemy przeszukać expowiska do exp20 i otworzyć skrzynie archeologa do exp20
-Rybactwo kiedy ją wybierzemy dostajemy magiczną wędkę na specjalnej mapie (Hex @up5 zaproponował) możemy łowić ryby/małże ryby służyły by do jedzenia a małże tak jak proponował Hex moglibyśmy otworzyć mając np 2% na zdobycie perły perły można by dać jako wymaganie do setu na +80 oraz jako przedmiot handlowy dzięki któremu możemy wymienić perły na rzadką klejnotów lub klucz Warriva moglibyśmy to wymieniać po wbiciu przyjaznej reputacji w danej frakcji u rybaka.
-Jazda Konna kiedy ją wybierzemy to po wbiciu przyjaznej reputacji u danej frakcji u jeźdźca możemy wykupić naukę jazdy konnej która zmniejsza czas oczekiwania na użycie konia o 1% max do 20%
KLASY DODATKOWE:
Po wykonaniu questa na zabicie epicbossa dostajemy do wyboru u Mistrza 1 z 2 klas naszej obecnej lub alternatywnej, zaraz je przedstawię:
-KAPŁAN alternatywna wersja PALADYNA posiadałby 2 runy, 1 ,,Runa Modlitwy Swiatla'' służyłaby do leczenia obszarowego (1.5 serce na poziom) 2 ,,Boski Blask'' do spowalniania przeciwników.
-BARBARZYŃCA alternatywa dla WOJOWNIKA posiadałby 1 runę ,,Szał wojownika'' działa podobnie jak Runa Aury Swiatla u Paladyna z tym że zamiast siły dostajemy pośpiech (działa tylko na woja).
-NEKROMANTA alternatywa dla MAGA posiadałby 5 run, 1 ,,Kościany Pocisk'' strzelamy czaszką withera (podobna do fireballa),
2 ,,Klątwa Śmierci'' wystrzeliwujemy pocisk który zatruwa przeciwnika potężną trucizną, 3 ,,Armia Nieumarłych'' przyzywamy 2 Fanatyków Śmierci którzy będą walczyć po naszej stronie do śmierci naszej/ich jeśli się teleportujemy oni znikają runy można użyć wtedy kiedy po naszej stronie nie walczy żaden Fanatyk Śmierci ich statystyki zależą od poziomu runy, 4 ,,Kościane Więzienie'' czar taki sam jak posiada Omega więzimy naszego przeciwnika w takiej pułapce na 2-7 sek (zależy od poziomu runy), 5 ,,Toksyczna Chmura'' zwykła dostępna obecnie dla maga mogłaby być dostępna zarówno dla Maga jak i Nekromanty sądzę że wpasowuje się w jego klimat.
-ŁOTR alternatywa dla STRZELCA posiadałby 1 runę ,,Runa Szybkości'' na bardzo krótki czas dostajemy szybkość (poziom szybkości i czas działania zależą od poziomu runy)
Szukam jeszcze map do Frakcji kiedy je znajdę wrzucę tutaj linki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-August-2018 16:12:04 przez Zaaz433.)
|