Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Balans trybu V2
Autor Wiadomość
MrGamingXD Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 132
Dołączył: Aug 2016
58
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Polskidobrygracz

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #391
RE: Balans trybu V2
Cytat: Zwróćmy uwagę na to ze tych dementorow może być bardzo dużo bo nie ma go w tym ograniczeniu na bosy.

No i właściwie co z tego? Warlockow, szatanow czy nekromantow tez moze byc bardzo dużo, a jakoś nie widze by dostali nerfa m.in z tego powodu. Gdyby demek byl w ograniczeniu to większość graczy wezmie sobie w tym czasie inne profesje premium, więc jeśli ma byc dużo bossów to tak bedzie, nie wazne czy dementor by mial ograniczenie czy nie.
Cytat: Sam demek nie służy do zabijania tylko irytowania (w czym sprawdza sie znakomicie)

Czekaj, co? Dementor od początku był wykorzystywany jako support (tworzenie portalu, pilnowanie portalu, zwalanie wojowników z platform a także do spowalniania i oslepiania wojownika tworząc przy tym okazję do zabicia go przez inne potwory.) Z drugiej strony był wykorzystywany jako postać która miała zabić lub osłabić pojedynczego przeciwnika który zazwyczaj siedział w miejscu niedostępnym dla większości potworów. Od irytowania graczy jest mucha ktora wleci ci przed monitor, a nie płatna profesja w grze...
Nie wiem skąd ty sobię wziąłeś te irytowanie ale nawet jesli demek byłby od tego to mógłby jedynie przez chwilę "irytować" bo po chwili by nie miał zdrowia.

Cytat:  może sobie z daleka strzelać. W końcu ma ataki na dystans, poza tym nikt nie każe żeby się bić z nim na blisko z haftami. Ja tak gram i wszysko jest ok, nie widze potrzeby zadnego bufu czy nerfa.

Dementor aby trafiać sensowną ilością lewitacji i kul ognia musi byc mniej więcej w zasięgu berła, oczywiście ogarniety dementor nie jest ciągle 2 kratki przed przeciwnikiem a "trochę" dalej więc raczej nie biję sie na blisko z hefajami a bardziej na srednim dystansie. Strzelanie z daleka jako dementor jest bezsensownym marnowaniem potencjału tej klasy, nie dość ze taka taktyka ma prawie zerowy dmg to nie wykorzystuję wszystkich atutów dementora - mobilności. A same strzelanie z daleka mając mało zdrowia jest już głupie, przecież przeciwnicy też mają teleportacje lub elytre, dzięki której mogą skrócić dystans w jedną chwilę. Jesli ktoś chce sobie na daleko postrzelać to ma idealna klase do tego - withera, który lepiej sie sprawdzi przy strzelaniu na dalekie odległości niż dementor. Oczywiście skoro uważasz ze dementor nie wymaga buffa to zabijasz tych hefajow i archow lub przynajmniej sprawiasz by zużyli większość
leczenia dzięki strzelaniu z daleka, prawda?
Cytat: Ale ok, taki arch może też do ciebie przylecieć co porostu pogodzić się trzeba z przegranom.
A no tak, jak przyleci sobie do mnie archaniol z berlem to zamiast z nim walczyc to powinienem "pogodzić się z przegraną". Idąc tym samym tokiem myślenia to po co balansowac jakaś klase skoro zawsze można "po prostu pogodzić się trzeba z przegraną"?
Jeśli dobrze pamietam to ostatnie zmiany z kilku ostatnich miesięcy miały miały zmniejszyć różnice między graczem f2p a p2w, a do tego sprawić by sama gra profesjami premium wymagała jednak wiekszego skilla, a obecny tak wielki nerf dementora jest odwrotnością ostatnich zmian. Przypomne ze dementor nawet przed nerfem mógł zostac pokonany przez graczy f2p, a ogarniety dementor mógł długo przetrwać dzięki swoim umiejętnościom, a nie dlatego ze dementor był za silny. Niestety obecnie, nawet najlepsi dementorowie potrafią zrobić jedynie coś sensownego gdy wojownicy są przy portalu którego nie wyłączają lub jest milion bossów.
Dam taki przyklad - Bije się z przeciętnym 0lvl vipem który ma boskie. Walczę z oślepionym przeciwnikiem trzymając dystans 5-8 kratek, jednak berło ma dość spory zasieg (nie trzeba idealnie wycelowac bo dzięki dużemu obszarowi i tak trafi) więc siłą rzeczy nawet będąc oślepionym, trafi poruszającego sie niestandardowo przeciwnika, może mu się udac drugi raz i więcej znowu strzelajac w losowe miejsca, a walka z dementor 1vs1 może być bardzo długa, nawet kilka minut ciągłej walki wiec przeciwnik ma naprawde duzo okazji do trafienia z berła, a jesli demek bedzie musiał zorac na portal bez absorpcji (gracz trafił z 3 razy z berla lub kolega przyszedł pomóc oslepionemu wojownikowi) to juz nic nie zrobi, zanim oslepi przeciwnika to juz nie będzie miał hp. Oczywiście nie można zapomnieć o dużej wadzie dementora - nic nie zrobi samemu na 2+ graczy którzy trzymają się razem. Sam dementor przed nerfem nie był op, nie miałem problemu z zabijaniem ich. Często mało co robie dementorem nawet na mało ogarniętych graczy, a czy ty kelly naprawdę uważasz ze ta klasa nie wymaga buffa bo moze sobie chwile "irytować" (W tym czasie kiedy dementor sie bawi z przeciwnikiem to taki szatan czy nekro zadaliby duże obrażenia)
Oceny: EUYHAgYR (+1), Zenri (+1), ImHexa (+1)
03-August-2021 07:21:15
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #392
RE: Balans trybu V2
Cytat:Prosiłbym o wyrzucenie slownessa z młota THORA, utrudnia grę (użyjesz młota = dostajesz slowness)

MrGamingXD napisał(a):Kowadło nie aktywuje żadnego cd na teleportacji, co sprawia ze znowu można używać zbyt op połączenia kowadło + teleportacja, a sam błąd jest ciągle wykorzystywany przez graczy.
@refresh

@up
A co gdyby przywrócić resistance III, ale w zamian zmniejszyć absorbcję do jednego paska?

Skoro nowy młot hefajstosa z jakiegoś powodu nie działa na wvsp, proponuję po prostu zmienić odrzut obecnego:
Kod:
loop all living entities in radius 5 of player:
    if metadata value "team" of loop-entity is "potwor":
        push loop-entity in direction of player at speed 1.2
        push loop-entity upwards at velocity 0.6
na poprawiony:
Kod:
loop all living entities in radius 5 of player:
    if metadata value "team" of loop-entity is "potwor":
        push loop-entity (direction from player to loop-entity) at speed 2.5
        push loop-entity upwards at velocity 0.7
        if loop-entity has slowness:
            apply blindness to loop-entity for 4 seconds
        else:
            apply slowness 2 to loop-entity for 6 seconds
            apply blindness to loop-entity for 4 seconds

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-August-2021 21:08:19 przez ImHexa.)
06-August-2021 14:00:51
Znajdź wszystkie posty
MrGamingXD Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 132
Dołączył: Aug 2016
58
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Polskidobrygracz

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #393
RE: Balans trybu V2
Cytat: A co gdyby przywrócić resistance III, ale w zamian zmniejszyć absorbcję do jednego paska?
Jak dla mnie zmniejszenie mu absorpcji do jednego paska będzie zbyt dużym nerfem, odporność 3 i 16 serc absorpcji nie będzie w żadnym stopniu zbyt mocne, ewentualnie można zmniejszyc tą absorpcję do
jednego paska ale dac mu umiejętność "wyssanie życia" która daję regeneracje I na 1s za każde trafienie przeciwinika, umiejętność mogła być aktywowana na określony czas lub być aktywna ciągle (dementor obecnie raz na ruski rok dostaje chwilową regeneracje, ale ma na to jakiś śmieszny procent a na dodatek jest zbyt slaba by cos zmieniała). Takie rozwiązanie sprawiłoby ze słaby gracz grający dementorem byłby jeszcze gorszy/na podobym poziomie co teraz, natomiast ogarnięty gracz mógłby zrobić więcej. Teraz tylko pytanie, czy warto tak kombinowac z nowa umiejętnością i z najbardziej skillowej postaci robić jeszcze bardziej wymagającą skilla, kiedy wiele klas na trybie ogranicza sie to klikniecia/trzymania jednego przycisku do efektywnej gry daną postacią?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-August-2021 15:08:01 przez MrGamingXD.)
06-August-2021 14:56:33
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #394
RE: Balans trybu V2
Żeby dostać regenerację musisz użyć lewitacji stojąc chyba 4 kratki od wojownika.
Ale fakt, wysysanie życia mogłoby być ok, w sumie pasuje do klasy. Dostaniemy bossa, który ma bardzo mało HP i żeby przeżyć musi się leczyć.

Cytat:Teraz tylko pytanie, czy warto tak kombinowac z nowa umiejętnością i z najbardziej skillowej postaci robić jeszcze bardziej wymagającą skilla, kiedy wiele klas na trybie ogranicza sie to klikniecia/trzymania jednego przycisku do efektywnej gry daną postacią?
Zdecydowanie.
Przypominam, dementor może nadać graczowi mnóstwo nieprzyjemnych efektów, co jest chyba najbardziej op z wszystkich mechanik bossów (jak tu cokolwiek zrobić mając ślepotę, slowness i withera).
Im więcej skilla będzie wymagać, tym lepiej.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-August-2021 15:15:28 przez ImHexa.)
Oceny: EUYHAgYR (+1), TheDancingDemon (+1)
06-August-2021 15:13:11
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #395
RE: Balans trybu V2
@refresh

Ostatnio ciągle wywala graczy z trybu, z powodem "actions.combat". Przykładowa sytuacja przedstawiona na filmie:

EDIT: podgląd na forum nie działa, wklejam link
https://www.youtube.com/watch?v=Xgr2jgKJZ5E

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-August-2021 18:07:41 przez ImHexa.)
12-August-2021 18:03:48
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #396
RE: Balans trybu V2
@up
no i bedzie wywalac chcieliscie najnowszego ac.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-August-2021 08:35:17
Znajdź wszystkie posty
D3V__ Offline
Zbanowany

Liczba postów: 34
Dołączył: Oct 2020
Nick na Serwerze:
Kraik

MineGold:
0.00
Post: #397
RE: Balans trybu V2
Jak bedzie wywalac to nie bedzie miec sensu
13-August-2021 08:41:25
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,212
Dołączył: Oct 2012
5411
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #398
RE: Balans trybu V2
zawsze mozna przywrócić poprzedni, efekty jakie będą wiecie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-August-2021 08:46:24
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Gryfcio Niedostępny
⚡✔❤MegaRPG❤✔⚡
*********

Liczba postów: 1,260
Dołączył: Dec 2019
124
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grifin

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 220.00
Post: #399
RE: Balans trybu V2
Nie wiem jak wy ale ja wole nie grac na latające golemy które biją po 4 serca ^^
Mnie tylko raz wywalilo i to na samym poczatku, co wy na huzuni gracie?
13-August-2021 09:10:50
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #400
RE: Balans trybu V2
Ja już wolę latające golemy, niż żeby ciągle wywalało. Mnie wyrzuciło już ponad 15 razy, a niektórych więcej Wink
Ok, antycheat jest dobry, ale nie sprawdził się na wvsp. Jestem za powrotem do poprzedniego.

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-August-2021 10:15:27 przez ImHexa.)
13-August-2021 10:15:14
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości