[Rozwiązane] Balans klas i małe zmiany (głównie mag)
Witam wszystkich serdecznie, chciałbym dzisiaj omówić i zaproponować zmiany oraz zbalansowanie poszczególnych klas. Mam nadzieję, że propozycje się przyjmą na serwerze i zostaną wprowadzone.
Czemu balans klas?
Chociażby dlatego, że większość klas pomimo różnych preferencji i stylów walki, wszystko sprowadza się do tego, że magowie zamiast walczyć na dystans używając run/zaklęć (mam 15 lvl więc jakieś runy mam) i łucznicy, którzy powinni walczyć na dystans, z łuku - walczą zawsze wręcz niekiedy zadając większe obrażenia niż z broni na dystans. Jasne, kula ognia u maga i łuk u łucznika może i będą pomocne na dalsze odległości, z jakimiś niebezpiecznymi przeciwnikami, mogącymi nas zabić na parę uderzeń lub na smoki, które będą/są już dodane na serwerze. Ale nie mogę zrozumieć kilku rzeczy...
Łucznik: Ceny strzał
Posiadanie 64 strzał to nie lada wyzwanie, przynajmniej na ten moment (nawet dla graczy z 20+ poziomem). Takie 16 strzał jest możliwe do kupienia na /warp targ, ale ceny są strasznie wysokie, proszę o zmniejszenie cen tych strzał o połowę o ile się da lub dodanie kupna ich od npc za $$ za odpowiednią kwotę.
Mag i Łucznik: Walka na dystans, czy z bliska?
Pozwólcie, że wytłumaczę, o co mi tutaj chodzi. W walce na bliski dystans nie ma nic złego u klas, które POWINNY atakować na odległość, ale w chwili, gdy zadajemy o wiele więcej obrażeń z zerową siłą (nic nie dodawałem, wszystko zasługa zbrojek i innych) niż z naszych łuków/run które są dość dobre/najlepsze na naszym expowisku i wymaxowaną inteligencją/statystyką dla łucznika (nie jestem na serwerze aktualnie) to jest coś popsute i to bardzo, dlatego proszę o zmniejszenie cen strzał u npc, a teraz zajmiemy się czymś, co bardzo mnie denerwuje w magach.
Magowie: Ale jak to DMG z run nie wchodzi/ jest za słaby?
No więc tak, przykładowa sytuacja: Biegniesz na goblina, w ręce przygotowałeś już JAKĄKOLWIEK RUNĘ, strzelasz, trafiasz, ale... gdzie jest ten dmg? No właśnie nie ma... bo dokładnym wycelowaniu z Ognistej Fali/Ognistej Wiązki w moba, dmg często nie wchodzi (rzadko zdarzało mi się, aby takowy dmg wszedł). To samo tyczy się Kuli Ognia i Trującej Chmury, po użyciu i DOKŁADNYM STRZALE W MOBA GDZIE NA 1000% dmg powinien być, bo owa runa ma kontakt bezpośredni z mobem, nie wchodzą żadne obrażenia, a mob naciera na nas dalej.
Kolejny problem to długi proces odnawiania many. Pewnie znajdą się tutaj zaraz gracze, którzy napiszą: MASZ POTKI NA MANE, KUP SOBIE/POZBIERAJ I BĘDZIESZ MIEĆ - nie chodzi o to, aby pić potki many na potęgę, bo użyjesz sobie takich 6-7 kul ognia, z których dmg nie wchodzi albo wchodzi bardzo mały (kolejna uwaga, dmg czasem wchodzi tylko z kuli ognia, ale w liczbie 1-2 dmg, z kolei czasem wejdzie na ponad 50 dmg bez krytyka) i znowu musisz pić tą potke.
Teraz sprawa z cooldownem na runy - 5 sekund. Jest dobrze, a raczej byłoby, gdyby działał na daną runę, a nie na wszystkie. Przykład: Wyciągam runę, atakuję (mam cooldown), wyciągam drugą runę (teraz na tej mam cooldown), zmieniam na poprzednią runę (na której skończył się cooldown), a nie jak jest teraz, gdzie trzeba czekać 5 sekund, aby użyć jakiejkolwiek runy. A podczas bitwy z jakimiś bossami liczą się sekundy.
Mag za mało magowy? Dlaczego?
Przyznam szczerze, że jak gram w RPG i jest możliwość, to zawsze biorę maga. Pewnie dużo graczy również lubi walke na dystans, wspieranie innych graczy oraz leczenie... a no tak, przecież mag tego nie ma. Dlatego prosiłbym o dodanie nowej runy, która mogłaby uleczyć maga używającego owej runy, lub innego gracza po kliknięciu na nim taką runą. Odnawianie 1-3 serduszek (w zależności od poziomu) lub dodanie regeneracji mogłoby dobrze wpłynąć na wszelkie bitwy, gdzie magowie leczą tych w pierwszej lini, a sami atakują z daleka. Cooldown mógłby być nawet zwiększony do 15 sekund (oczywiście dla TYLKO dla tej runy).
To raczej tyle, jeśli chodzi o balans magów i łuczników, mam nadzieję, że propozycje się przyjmą i przynajmniej część z nich zostanie zrealizowana.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-December-2017 23:02:33 przez PixelGamePolska.)
|